חדש: bestie (בסטי) אתר השוואת מחירי ביטוח לרכב

 

השוואת מחירי ביטוח לרכב
חדש: bestie (בסטי) אתר השוואת מחירי ביטוח לרכב

חדש בישראל: bestie (בסטי) אתר השוואת מחירי ביטוח לרכב (אגרגטור) עם מבחר פוליסות רחב בתחום הביטוח

 

bestie, אתר השוואת מחירי ביטוח לרכב (אגרגטור) עם מבחר פוליסות רחב בתחום הביטוח, הפועל בצורה שקופה ומציע מספר הצעות רב, על פי דגם הרכב, ומספר פרטים אישיים, לכל צרכן. bestie מצהירים, כי אינם מחויבים לאף סוכן או חברת ביטוח. “זהו מיזם ניטרלי, אובייקטיבי ונקי מאינטרסים”.

בשלב הראשון יציע האתר השוואת מחירים של ביטוחי הרכב ובעתיד הקרוב יציע האתר שירות השוואת ביטוח דירה ונסיעות לחו”ל.

מסקר שנערך על-ידי חברת 2thepoint עולה כי 87% ממבטחי הרכב מבצעים השוואת מחירים לפני רכישת הביטוח, כאשר בממוצע בודק כל אחד מהמבטחים כ- 1.6 מקורות. עוד עלה מהסקר כי עיקר השוואות המחירים בעולמות הביטוח נערכים באמצעות אינטרנט (72%). אתר bestie מציע השוואת מחירים (אגרגטור), ואינו סוכן מטעם. 

“בישראל ל-90% מהישראלים יש רכב בבעלותם, כאשר ל-92% מאותם בעלי רכבים יש לפחות רכב אחד בבעלות פרטית, כך שיש ביקוש רב לביטוחים ועל כן צורך גבוה להשוואת מחירים”, מסבירה תמר גרזון, מנכ”לית bestie. “בנוסף מצאנו  כי הישראלים מבצעים 4.7 פעולות שונות באונליין כגון רכישות, מילוי טפסים, תשלום חשבונות הזמנת חופשות ועוד. כחצי מהם (46%) דיווחו שבין היתר הם עורכים השוואות מחירי ביטוח. רוב אתרי האינטרנט בתחום הביטוח פועלים כסוכנים ולא כאתרי השוואות מחירים אובייקטיבים, ולכן יש להם אינטרס למכור פוליסות מסוימות ולכן גם מספר ההצעות שלהם נמוך”.

לדברי גרזון, בניגוד למתחרים, אתר bestie פועל ללא אינטרסים כלכליים מול הלקוח או הצרכן ועל כן השוואת מחירים תתקבל ממספר שיא של עד 20 הצעות וללא שיקולים חיצוניים למעט צרכי ורצונותיו של הלקוח.

 

ביטוח לרכב מחיר
עד 20 הצעות המתאימות ביותר, לפי הנתונים האישיים של כל צרכן

 

גם און ליין – גם שירות אנושי

 

בנוסף, מתוך הסקר עולה נתון מעניין לפי חרף העדפת הצרכנים להשוות מחירים באונליין, רק 22% ביצעו בפועל רכישה של ביטוח מקיף דרך האינטרנט. בקרב האנשים אשר בחרו לפנות ישירות דרך סוכן, 30% עשו זאת בשל תחושת הזמינות ו-37% בשל היחס האישי. ב-bestie בסיום השוואת המחירים המתבצעת אונליין מתקבלות עד 20 הצעות המתאימות ביותר, לפי הנתונים האישיים של כל צרכן, ותוך שעה מרגע הבחירה בפוליסה המיטבית, הסוכן המציע ייצור קשר עם הסוכן על מנת לסגור את העסקה, כך שהשירות עצמו יהיה בין אישי וזמין ככל שיתבקש.

גרזון ממשיכה ומסבירה כי יתרון נוסף של bestie הוא הפירוט אודות כל חלקי הפוליסה בשפה ברורה ונגישה. “בעולם של כלים פיננסיים מורכבים, בעלויות צולבות ופוליסות ביטוח מסובכות, אנחנו מחפשים את הפתרונות הידידותיים, ההוגנים והפשוטים ביותר. על כן בנינו כלי חדשני להשוואת הכיסויים של כל הצעה אשר יכול להעניק לכל אחד את התמונה הברורה ביותר לגבי הצרכים שלו ותנאי הפוליסה שלפניו”. 

 

היישר מעולמות התיירות

 

אחת ההשראות לאתר bestie הוא אתר Skyscanner, אשר הביא לשינוי בתחום התיירות. עד לפני מספר שנים לא רבות, תכנון החופשה בחו”ל חייב מעבר דרך סוכנות נסיעות. נדרשנו לפנות אל הסוכנות ולקבל הצעה לטיסה ונופש על-בסיס חברות התעופה והרשתות השונות שנמצאות בשיתוף פעולה. עם המעבר להשוואת מחירים, ובמיוחד עם כניסת אתר Skyscanner, החלו הצרכנים לפנות באופן ישיר אל החברות השונות באמצעות רשת האינטרנט. האתרים הובילו למהפכה של ממש, וכיום כל צרכן וצרכנית יכולים לבחור את הטיסה המתאימה והמשתלמת להם ביותר, לפי הצרכים שלהם, היכולות שלהם וטעמם האישי, וזאת מקרב כלל האפשרויות הקיימות בשוק. התחרות על לב הצרכן הובילה לשיפור השירות, המבחר, וכמובן לירידת מחירים משמעותית.

“פרסונליזציה זה שם המשחק”, מסבירה גרזון, מי שהייתה מנכ”לית טרווליסט עד השנה שעברה. “ממש כמו בהזמנת כרטיסים לחו”ל, כך גם בעולמות הביטוח. לכל אחד הביקוש והצרכים שלו ואין צורך להסתמך על חברה או סוכן כאלה ואחרים אלא לבחון את כולם ביעילות נטולת אינטרסים ולבחור בפוליסה המתאימה והמיטיבה ביותר”. 

האתרים הובילו למהפכה של ממש, וכיום כל צרכן וצרכנית יכולים לבחור את הטיסה המתאימה והמשתלמת להם ביותר, לפי הצרכים שלהם, היכולות שלהם וטעמם האישי, וזאת מקרב כלל האפשרויות הקיימות בשוק. התחרות על לב הצרכן הובילה לשיפור השירות, המבחר, וכמובן לירידת מחירים משמעותית.

לסיכום, הוסיפה גרזון כי “הצטרפותו של שחקן אגרגטורי לעולם הביטוח יביא, עם הזמן, לתחרות יעילה יותר במחירי הביטוח ואיתה ירידה במחירים והתייעלות החברות לטובת הצרכן”.

 

לאתר בסטי 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *