חודש טעינה חינם בעמדות הטעינה של סונול EVI בקניוני עזריאלי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קבוצת עזריאלי מציעה חודש טעינה חינם לבעלי כלי רכב חשמליים, בעמדות הטעינה החדשות של סונול EVI בקניוני עזריאלי

 

חודש טעינה חינם בעמדות הטעינה של סונול EVI בקניוני עזריאלי


חברת סונול EVI החלה בהתקנת עמדות טעינה ציבוריות לכלי רכב חשמליים בקניוני עזריאלי. עד כה הותקנו כ-50 עמדות בקניוני הקבוצה ובמהלך החודש הפריסה תושלם ל-120 מטענים ציבוריים ב-15 מרכזים מסחריים בבעלות קבוצת עזריאלי. קניוני עזריאלי נמצאים במיקומים אסטרטגיים בסמוך לצירי תנועה ראשיים וכן במרכזי הערים, דבר המאפשר גישה נוחה לקהל רחב של נהגים. מעבר ללקוחות הקניונים, העמדות ישמשו גם את עובדי המשרדים הממוקמים בחלק מן הנכסים, או בסמוך להם, ובכך יאפשרו טעינה נוחה גם בזמן העבודה. 

 

לרגל הפריסה, מציעה קבוצת עזריאלי חודש טעינה חינם. ההצטרפות לשירות נעשית באפליקציית סונול EVI או באמצעות סריקת הברקוד המופיע על גבי העמדה. 

אייל חנקין, מנכ”ל קבוצת עזריאלי: “אין ספק כי מרכזים מסחריים וחניונים ציבוריים הם חלק בלתי נפרד מפריסת התשתית ההכרחית לקידום מהפכת הרכב החשמלי בישראל. אנו שמחים להציע רשת רחבה ומתקדמת בנכסים הקיימים, ובמקביל נמשיך להטמיע את נושא תשתיות הטעינה בכל הפרויקטים העתידיים של הקבוצה ברחבי הארץ.”

עמית אקשטיין, מנכ”ל סונול EVI: “מטרתנו היא להנגיש את טעינת הרכבים החשמליים לכל נהג ונהגת במדינת ישראל, כולל אלו שאין באפשרותם להתקין עמדת טעינה ביתית. נמשיך לפרוס ולהרחיב את רשת הטעינה הציבורית בחניונים, מרכזים מסחריים, רשויות מקומיות, וכמובן בתחנות דלק. כל זאת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וברמת שרות ללא תחרות.”

 

 

עמדת טעינה בקניוני עזריאלי

 

סונול EVI מתפרסת


בימים האחרונים השלימה סונול EVI פריסה של 77 עמדות טעינה חכמות בקמפוס מייקרוסופט בהרצליה פיתוח. הקמפוס משתרע על שטח של כ-43,000 מ”ר והוא יאכלס אלפים מעובדי מייקרוסופט. 

בנוסף, החברה חתמה לאחרונה על הסכם עם לובינסקי, יבואנית פיג’ו, סיטרואן ואופל בישראל, במסגרתו תצטרף סונול EVI לרשימת ספקי הטעינה לרכבים החשמליים שהיא משווקת. 

סונול EVI נוסדה בשנת 2017 ונחשבת לאחת החברות הגדולות בישראל לאספקה והתקנה של עמדות טעינה פרטיות, ציבוריות ועמדות לעסקים. סונול רכשה 50% מפעילות החברה, והיא צפויה להשקיע סכום המוערך בכ-10 מיליון שקל בהרחבת רשת עמדות הטעינה של EVI במהלך השנים הקרובות. 

ל’סונול EVI’ הסכמים רבים נוספים. בין לקוחותיה: משטרת ישראל, מרכז הפיתוח של GM, צ’מפיון מוטורס וחניוני סנטרל פארק בתל אביב. בנוסף, במהלך השנה יותקנו עשרות עמדות הטענה מהירה במתחמים של סונול ברחבי הארץ. 

העמדות שמתקינה החברה מאפשרות הטענה מהירה של מכונית חשמלית, בפרק זמן של עד 20 דקות. החברה מייצגת בבלעדיות בישראל מספר חברות מהמתקדמות והוותיקות בשוק הטעינה החשמלית בעולם, דוגמת EFACEC הפורטוגלית – יצרנית עמדות טעינה מהירות המובילה בעולם, Rolec הבריטית, Keba האוסטרית ו-EO האנגלית. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen + 20 =