טויוטה יאריס קרוס וטויוטה יאריס 2024 מתיחות פנים מ-135,990₪

 

טויוטה יאריס קרוס מחיר
טויוטה יאריס קרוס 2024

 

טויוטה יאריס החדשה (מ-135,990₪) מכונית הסופר-מיני הידועה, וטויוטה יאריס קרוס החדש (מ-153,990₪), הקרוסאובר העירוני, שנמכר בישראל במספרים גבוהים מאד, חוזרות אחרי מתיחת פנים – אבזור נוחות ובטיחות משודרג

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מרעננת את משפחת היאריס עם השקתו בישראל של דגם טויוטה יאריס קרוס  רכב הקרוסאובר הקומפקטי ופופולרי. השקה זו מצטרפת לתחילת המכירות של הגרסה המעודכנת של הטויוטה יאריס, שהחלה לפני מספר שבועות, וכוללת שדרוגים בביצועים ובפונקציונליות של מערכות הבטיחות ומערכות העזר לנהג.

 





 

טויוטה יאריס קרוס 2024

 

מאז הושק בשנת 2021, טויוטה יאריס קרוס ביסס את עצמו במהירות כמתחרה חזק בשוק הצומח של רכבי ה-SUV הקומפקטיים באירופה, והוא מוביל בסגמנט עד היום. לטויוטה יאריס קרוס חלל פנים שימושי ומרווח לזוג יחיד, או משפחה קטנה. בנוסף, חוויית הנסיעה טובה, תנוחת הנהיגה נוחה וכושר התמרון של הרכב גבוה בעיר ומחוצה לה. כשהרכב אידיאלית כמובן לעיר – לנסיעה עירונית וחניה ברחובות צפופים.

היאריס קרוס מבוסס על פלטפורמת GA-B, בסיס עם מרכז כובד נמוך ומרכב קשיח. היצע הדגמים ימשיך לכלול את המערכת ההיברידית בעלת מנוע 1.5 ליטר והספק של 116 כוחות סוס. 

היאריס קרוס החדש כולל מערכות בטיחות ומערכות עזר לנהג של Toyota T-Mate. השקתו משלימה את השינוי שבוצע בסדרת כלי הרכב הקטנים של טויוטה – טויוטה אייגו X החדשה וטויוטה יאריס האצ’בק.

 

 

בטיחות גבוהה יותר  

 

“ביאריס קרוס חבילה מקיפה של Toyota T-Mate מהדור החדש – באמצעותה טויוטה הפכה את הדור הנוכחי של היאריס למכונית הקטנה הבטוחה בעולם. מערכות Toyota Safety Sense מהדור העדכני המותקנות כסטנדרט בשני הדגמים של משפחת היאריס”.  

זו כוללת מערכת מצלמה ורדאר חדשים שיכולים לסרוק רחוק יותר, ומעניקים שדה ראייה רחב יותר. אמצעים אלה מגבירים משמעותית את היקף זיהוי הסכנות לתאונות. לדוגמה, מערכת קדם התנגשות (PCS) יכולה כעת לזהות מראש גם פוטנציאל להתנגשות ומגוון רחב יותר של סכנות בנתיב הנסיעה של הרכב, כולל הולכי רגל, רוכבי אופניים וכעת גם אופנועים.

דיכוי האצה הוא תוספת חדשה לתכונות ה-Toyota Safety Sense. בתכונה חדשה זו המערכת תתערב כדי להאט האצה פתאומית של הרכב כאשר קיים סיכון להתנגשות עם רכב מלפנים.

סיוע פרואקטיבי בנהיגה (PDA) הוא תכונה חדשה נוספת שנועדה לעזור למנוע סיכונים מוכרים לתאונה במהלך נסיעה במהירות נמוכה. סיוע בהאטה מעניק האטה חלקה כאשר הנהג מוריד את הרגל מדוושת ההאצה כדי להאט כאשר הוא מתקרב לרכב איטי מלפנים או לעקומה. המערכת מעניקה גם סיוע בהיגוי, המזהה עקומה בכביש ומתאים את כוח ההיגוי כדי לסייע לנהג לבצע פנייה חלקה ויציבה.

מערכת עצירת הרכב בחירום (EDSS) יכולה לסייע לנהג במקרה שאינו חש בטוב או שאינו מסוגל לתפקד. אם היא מבחינה שהנהג אינו מגיב – בהיגוי, בלימה, האצה – במשך זמן מסוים, היא משמיעה התרעה. אם עדיין אין תגובה מהנהג, היא תביא את הרכב בעדינות למצב עצירה, תפעיל את אורות החירום ותפתח את הדלתות.

מערכת תזכורת למניעת שיככת ילדים במושב האחורי (RSRS) תתריע בפני הנהג בעזרת התרעות קוליות וויזואליות על שכחת ילד או חיית מחמד במושב האחורי ועוזרת למנוע אסונות כתוצאה מהתחממות הרכב. 

 

טויוטה יאריס קרוס החדש 2024 מפרט

 

טויוטה יאריס קרוס מחירון
מולטימדיה חדשה. טויוטה יאריס קרוס תא נהג

 

בנוסף לפונקציות אלה, היאריס קרוס החדש נהנה משדרוג תכונות Toyota Safety Sense הוותיקות. כך למשל, בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שופרה ומעניקה תגובה מהירה להפעלה טבעית יותר. לדוגמה, כאשר רכב אחר נכנס לנתיב הנסיעה של היאריס, ההאטה הדרגתית יותר. הגדרות המרחק בין רכב לרכב הורחבו, כך שהנהג יכול לבחור בין אפשרויות שונות על פי העדפתו, ולהפעיל מוקדם יותר את פונקציית האטת המהירות בעקומה כדי לשלוט בצורה חלקה יותר על המהירות.

לבקרת שיוט אדפטיבית נוספו מערכות חדשות לעקיפה בטוחה יותר: סיוע למניעת עקיפה לא מתוכננת מימין מונע עקיפה לא מכוונת בצד הלא נכון של הרכב (“לחתוך מימין”) והאטה מוקדמת/קישור של בקרת השיוט לאיתות עוזרת לנהג להשתלב מחדש בבטחה בנתיב הנסיעה במהירות ובמרחק הנכונים מכלי רכב אחרים.

מערכת התרעה על סטייה מנתיב (LDA) כעת מזהה כאשר הנהג סוטה מהנתיב בניסיון להימנע ממכשול (הולך רגל או משתמש דרך אחר) ומבטלת זמנית את פונקציית ההתרעה. 

מערכת שמירת מרכז נתיב (LTA) שופרה גם היא כדי להעניק תחושה טבעית יותר לביצועים. מערכת זיהוי תמרורי דרך שופרה, וכיום נדרש רק כוונון בלחיצה אחת של מגביל המהירות כדי להתאים את המהירות למידע שמציינים התמרורים.

מערכת קדם התנגשות (PCS) יכולה כעת לזהות מראש גם פוטנציאל להתנגשות  ומגוון רחב יותר של סכנות בנתיב הנסיעה של הרכב, כולל הולכי רגל, רוכבי אופניים ולראשונה גם אופנועים.

בנוסף הוטמע ביאריס קרוס החדש אמצעים להפחתת רעש ורטט עם הטמעה של שיפורי בידוד ביחידת המנוע, ובאיזור הקיר המפריד בין תא המנוע לבין תא הנוסעים (קיר האש). כדי להקטין רעשי רוח וכביש, נעשה שימוש בזכוכית עבה יותר בשמשה וכן בחלונות הצד הקדמי והאחורי

 

טויוטה יאריס מחיר
טויוטה יאריס 2024

 

טויוטה יאריס 2024 מתיחת פנים 

 

גם ביאריס 2024 יש דור מעודכן של TOYOTA T-MATE כולל מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות, הכולל מערכת מצלמה ורדאר חדשה, בינהן: דיכוי האצה להתערבות כדי להאט האצה פתאומית של הרכב כאשר קיים סיכון להתנגשות עם רכב מלפנים, סיוע פרואקטיבי בנהיגה (PDA) שנועד לעזור למנוע סיכונים מוכרים לתאונה במהלך נסיעה במהירות נמוכה, מערכת עצירת הרכב בחירום (EDSS) שיכולה לסייע לנהג במקרה שאינו חש בטוב או שאינו מסוגל לתפקד, מערכת תזכורת למניעת שיככת ילדים במושב האחורי (RSRS) שתתריע בפני הנהג בעזרת התרעות קוליות וויזואליות על שכחת ילד או חיית מחמד במושב האחורי ועוזרת למנוע אסונות כתוצאה מהתחממות הרכב. 

ביאריס שודרגו מערכות הבטיחות של מערך הבטיחות Toyota Safety Sense – בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שופרה ומעניקה תגובה זריזה וטבעית יותר, מערכות חדשות לעקיפה בטוחה יותר והאטה מוקדמת/קישור של בקרת השיוט לאיתות עוזרת לנהג להשתלב מחדש בבטחה בנתיב הנסיעה, מערכת התרעה על סטייה מנתיב (LDA), מערכת שמירת מרכז נתיב (LTA) וכן מערכת קדם התנגשות (PCS).

 

טויוטה יאריס החדשה 2024 מפרט

 

טויוטה יאריס 2024 מחיר
מסך חדש וממשק דובר עברית. טויוטה יאריס 2024

 

בנוסף, יש לוח מחוונים חדש ומערכת מולטימדיה חדשה דוברת עברית, וכוללת קישוריות לממשק Apple CarPlay אך עדיין אין קישוריות זמינה לממשק Android CarPlay.

היאריס שומר על הקווים העיצוביים, התנהגות הכביש ושלדה, הנתמכת על ידי פלטפורמת GA-B ארכיטקטורת Toyota New Global Architecture. גובה ואורך הרכב קומפקטיים, ואידאליים לתמרון ברחובות העיר ובין מקומות חניה צפופים.

טויוטה יאריס הוא מהדגמים הפופולריים של טויוטה, עם מכירות שהסתכמו בשנת 2023 ביותר מ-10 מיליון מכוניות.

הדור הראשון של הדגם זכה לתואר “מכונית השנה” באירופה וביפן בתחילת שנת 2000. הדגמים שבאו אחריו קבעו בעקביות רף לביצועים וטכנולוגיה. כך גם הדור ה-3 של היאריס שהיה הרכב הראשון בקטגוריה שלו שהציע מערכת הנעה היברידית מלאה. לדור הרביעי הנוכחי של היאריס הוענק התואר “מכונית השנה לשנת 2021”, זו הפעם השנייה. הרבה בזכות הטכנולוגיה ההיברידית של היאריס.

 

רמות גימור ומחירים – טויוטה יאריס קרוס

 

HYBRID ECO היברידי – החל מ- 153,990 ₪ 

HYBRID URBAN היבירידי החל מ-154,990 ₪ 

 

טויוטה יאריס קרוס החדש 2024 מפרט

 

רמות גימור ומחירים – טויוטה יאריס

 

 HYBRID ECO – היברידית החל מ- 135,990 ₪ 

HYBRID STYLE – היברידית החל מ-136,990 ₪ 

 

טויוטה יאריס החדשה 2024 מפרט

 

כל המחירים כוללים מע”מ ואינם כוללים אגרת רישוי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *