כלמוביל משיקה אולם מכירה דיגיטלי ואפליקציית Connected Car

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל מציגה: כלמוביל Connect אסטרטגיית הקבוצה לעידן הדיגיטלי של עולם הרכב

כלמוביל משיקה אולם מכירה דיגיטלי ואפליקציית Connected Car

כלמוביל מציגה היום את הצעד הראשון ביישום אסטרטגיית ה-CASE של  הקבוצה בעשור הקרוב ומשיקה את כלמוביל Connect שהינו שירות חדש פרי פיתוח הקבוצה. מדובר בשירות המאפשר לראשונה בישראל ביצוע תהליך מלא של קניית רכב חדש און ליין וקבלתו במועד שנקבע באחד מאולמות התצוגה ברחבי הארץ. כמו כן כולל ה-Connect מערך ניהול נהיגה ותקשורת באמצעות אפליקציה, המאפשרת שליטה ובקרה דיגיטלית וניהול דיאלוג און ליין עם הרכב ופתיחת “אזור אישי” מותאם לכל לקוח שדרכו ינהל קשר מלא באמצעות רכבו.

אולם מכירה דיגיטלי:

לראשונה בישראל, כל תהליך המכירה לרבות התשלום המלא על הרכב יתבצע און-ליין באולם מכירות דיגיטלי. תהליך ההזמנה אשר כולל בחירת דגם, מפרט, אבזור, צבע, מימון, ביטוח, העברת הכספים והחתימות יעשו באמצעות האולם הדיגיטלי עד לאיסוף הרכב מאחד מאולמות התצוגה של החברה ברחבי הארץ.

לקנות רכב באתר או בנייד - אולם המכירה הדיגיטלי של כלמוביל

אפליקציית Connected Car:

האפליקציה החדשה המושקת היום מציעה מגוון שירותים דיגיטליים חדשניים, יעילים, נוחים וידידותיים לשימוש במטרה לאפשר בנוסף לחוויית נהיגה גם ניהול תקשורת מלאה בנוחות ובניהול קולי עם הרכב, אנשי קשר, מרכזי השירות של החברה והאפליקציות המוצעות. בין שאר השירותים  אפליקציית ה- Connected Car מציעה איתור מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג, תאוצות, בלימות, היסטוריית נסיעה, רמת מתח מצבר והתראת מהירות. כמו כן

מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול תאונה, חידוש חבילת גלישה, ספר רכב דיגיטלי, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד שירות ועוד.

מדובר בפיתוח המתווסף למערכת ה- Connected Car הקיימת כיום כבר בכ- 160 אלף כלי רכב שנמסרו ללקוחות כלמוביל, אשר שינתה את חווית הנהיגה ומאפשרת ליהנות מגלישה ברשת עם מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד על גבי מערכת המולטימדיה שברכב עם שירות Hot Spot  לגלישה באינטרנט ברכב, דיבורית Bluetooth, ניווט באמצעותWAZE במסך המגע, תשלום חניה באמצעות סלופארק ופנגו, אפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם, מסכי עזר אינטרנטיים, מידע על פריסת אולמות התצוגה, מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.

מעתה, מערכת ה-Connected Car תקושר גם לאפליקציה ותאפשר בין היתר ניהול קולי של כל מערכת ה- Connected גם לרכבים שבהם אין את המערכת המקורית של אפל או של גוגל עם Apple CarPlay או Android Auto. מדובר בפיתוח עצמי של כלמוביל שיאפשר ניווט קולי כגון “סעי הביתה”, ניהול שיחות, כגון “תתקשרי לאבא”, ניהול המוזיקה, “נגני את אריק איינשטיין” ועוד.

שקיפות במחירים

צביקה פולק מנכ”ל קבוצת כלמוביל מציין: “מדובר בסנונית הראשונה של  יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה  שיבוא לידי ביטוי בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב.  הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל את אסטרטגיה זו שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית- [Electric, [Connected Autonomous, Share כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה-CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל”, הוסיף פולק.   

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × 4 =