לומדים לרכוב: האקדמיה הראשונה לרכיבה על קורקינטים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

המציאות מחייבת – אקדמיה ראשונה בישראל ללימודי רכיבה על קורקינט

 

LIME – לומדים לרכוב בקורקינט. צילום: ג’סיקה פריקמן

 Limeחברת הקורקינטים השיתופיים הבינלאומית, חברת הקורקינטים הגדולה בישראל, השיקה הבוקר את  First Ride Academy אקדמיית הרכיבה הראשונה בישראל. במפגש הראשון של האקדמיה נכחו עשרות רוכבים שנרשמו מראש באתר החברה. כל משתתפי האקדמיה שמעו מפי איתי ראבד, סמנכל התפעול של  LIMEכיצד יש להתנהל במרחב העירוני, כיצד לרכב בבטחה ואיך לחנות בהתאם לתקנות.  כל זאת לצד הדגמה מעשית כיצד להקפיד על רכיבה נכונה והשתלבות בטוחה עם הקורקינט במרחב האורבני באמצעות רכיבה קבוצתית של כשעה לאורך טיילת תא.

החברה השיקה את המיזם כחלק ממערך הסברתי רחב היקף של חינוך המשתמשים לרכיבה נכונה תוך התחשבות מרבית במרקם העירוני. בין השאר, יצאה החברה בשבועות האחרונים ב בקמפיין שילוט חוצות ברחבי העיר הקורא לציבור הרוכבים להקפיד על  מספר כללים ותקנות כמו חבישת קסדה, הימנעות מהרכבת אנשים נוספים על הקורקינט ולא לאפשר נסיעה למי שטרם מלאו לו 18.  

יניב גודר, מנכל LimeLime” מדגישה כל העת את מחויבותה לבטיחות ופועלת על מנת להמשיך ולהבטיח למשתמשים שלה אפשרות להתנייד בעיר בצורה בטוחה, נוחה ויעילה. ההיענות המדהימה של תושבי תל אביב למהפכת התחבורה האלטרנטיבית מוכיחה כי יש צורך אמיתי בשירות שלנו. במקביל לפופולריות השירות, אנחנו רואים עצמנו מחויבים לדאוג כי השימוש בשירות משתלב במרחב העירוני בצורה הטובה ביותר ולכן אנחנו פועלים במגוון ערוצים על מנת לחנך את הרוכבים לרכוב בצורה בטוחה ולחנות באופן שמתחשב בכלל משתמשי הדרך.Lime  רואה עצמה כשחקן ביצירת המרקם העירוני החדש המתגבש לנגד עינינו, שמחים על ההיענות היפה היום ומקווים שמשתתפי האקדמיה ימשיכו בהפצת המסרים שלנו לשימוש בתחבורה שיתופית חכמה בצורה אחראית ומתחשבת“.

בוגרי האקדמיה לרכיבה. צילום: ג’סיקה פריקמן

מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב יפו ומחזיקת תיק התחבורה נכחה באירוע גם כן, ענתה על שאלות הרוכבים, תושבי תל אביב ואמרה: ״אני מברכת על הפעילות החשובה של ליים, שמגבירה את המודעות לרכיבה זהירה, מקנה הרגלים ומסייעת בהגברת הבטיחות בדרכים במסגרת ההסכם מול החברות המפעילות את הכלים השיתופיים הן נדרשות להפעיל תוכנית להעלאת המודעות ולחינוך לרכיבה בטוחה ע״פ כללי התעבורה. פעילויות ההסברה וההדרכה מהוות חלק אינהרנטי מהפעילות הכוללת להגברת המודעות הציבורית לבטיחות בדרכים, שנדרשת מהמשתמשים בכלים. מדובר בצעד משלים לפעילות העירונית שכוללת לצד אכיפה מוגברת גם אימוץ טכנולוגיות תומכות והרחבת התשתיות והתאמתן למשתמשי הדרך ולצרכים המשתנים״.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − four =