לראשונה שימוש באבזור בטיחות מתקדם יוביל להוזלה בפוליסות ביטוח לדו-גלגלי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יש דרך לשלם עד 10% פחות על הביטוח לדו גלגלי שלכם, על ידי אבזור בטיחות - שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל

הוזלת תעריף הביטוח לדו גלגלי, על ידי שימוש באבזור בטיחות

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל יוביל לשיפור בטיחות הרוכבים ואף להוזלת תעריפי הביטוח המקיף. אדקיז טכנולוגיות בע”מ, יבואנית ציוד הבטיחות לרוכבים ואפודי ומעילי כריות האוויר לרוכבים של HELITE הצרפתית, חברה לסוכנות הביטוח ‘יובל בר ביטוחים’ ולראשונה בישראל, שימוש בציוד בטיחות מתקדם יוביל להוזלה של תעריפי הביטוח המקיף.

על פי שיתוף פעולה זה, לקוחות HELITE ישראל אשר רוכבים עם אפודי או מעילי כריות האוויר, יוכלו ליהנות מהנחה בשיעור של עד 10 אחוזים ברכישת פוליסת ביטח מקיף בסוכנות הביטוח ‘יובל בר ביטוחים’ אשר מספקת ביטוחים מקיפים למרבית האופנועים הנמכרים בישראל. כמו כן, שיתוף פעולה זה פועל גם מן הצד השני ובמסגרתו לקוחות סוכנות הביטוח ‘יובל בר ביטוחים’ אשר רוכשים פוליסות ביטוח חובה ואו פוליסות ביטוח מקיף ואו צד ג’ ייהנו מ-10 אחוזי הנחה ברכישת אפוד או מעיל כרית אוויר ב-HELITE ישראל.

מותג HELITE הנו המוביל בישראל במכירות ציוד בטיחות מתקדם לרוכבים – מאז הושק בישראל, נמכרו אפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE ליותר מ-700 רוכבים ועד כה נרשמו 30 תאונות בהן פעלו כריות האוויר, מהן 11 בעלות אופי קשה, כאשר מעילי ואפודי כריות האוויר הצילו את חיי הרוכבים ומנעו פגיעה קשה בגופם. אפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE פועלים בהפעלה מכאנית פשוטה וקלה (משיכה בעצמה של 25-20 ק”ג), אינם זקוקים לתחזוקה, הנם רב-פעמיים (במקרה של ניפוח, כל שיש לעשות זה להחליף את מכל ה-CO2 בעלות של 230 שקל, במידה והכרית לא ניזוקה), זקוקים לעשירית שניה בלבד לניפוח מלא ומספקים הגנה מלאה על פלג הגוף העליון של הרוכב והאיברים החיוניים, מאגן הירכיים, דרך הגב (בעזרת טכנולוגיית הטרתל להגנה כפולה) והחזה ועד הצוואר למניעת צליפת שוט על ידי הצמדת הקסדה.

 

רוכבים בטוח יותר, משלמים פחות

ג’ואן גולדברג, מנכ”ל ובעלים אדקיז טכנולוגיות, יבואנית מוצרי הבטיחות של HELITE ישראל: “אנחנו שמחים מאוד ומברכים על שיתוף הפעולה עם סוכנות הביטוח ‘יובל בר ביטוחים’ משום שהוא מאפשר לרוכב להרוויח לא רק שדרוג משמעותי בבטיחות האישית שלו, אלא גם הנחה משמעותית בהוצאות הביטוח. אנו משוכנעים ששיתוף פעולה זה יביא להמשך צמיחת המותג המוביל בישראל שמאז שהושק כאן, נמכר ליותר מ-700 רוכבים ורוכבות דו-גלגלי. אנו מקווים שגם משרד האוצר והממונה על הביטוח יכירו בחשיבות ובתועלת שבשימוש במיגון המתקדם של HELITE לרוכבי דו-גלגלי וישקפו זאת גם בפוליסות ביטוח חובה ייעודיות עבור קהל לקוחותינו”.

יובל בר בכלי סוכנות הביטוח ‘יובל בר ביטוחים’: “ברגע שראינו את תועלת המוצר של HELITE הבנו ששיתוף הפעולה כאן  מתבקש מאליו. רוכבים שמבינים את חשיבות המיגון, הם אותם רוכבים ששומרים על האופנועים שלהם ומבינים את חשיבות השקט הנפשי הן במקרה של פגיעות בגוף והן לכיסוי הנזק הכלכלי שעלול להיגרם מתאונה. אנו רואים בלקוחות אלה את חוד החנית של הרוכבים בארץ ועושים את המרב בכדי להנגיש עבורם את המוצרים הביטוחיים במחירים ללא תחרות. חשיבות נוספת לעניין נראית באמצעות שיתוף פעולה זה, בתקווה שמשרד האוצר יכיר בחשיבות והתועלת האדירה של ציוד המיגון המתקדם ויעניק גם הוא תעריף מיוחד בביטוח החובה למשתמשים באביזרי הבטיחות של חברת HELITE ישראל“.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 − two =