לשלמה SIXT יש טכנולוגיה שתזהה מה עשיתם לרכב בזמן ההשכרה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב שכור שלמה סיקסט
הטכנולוגיה החדשה של שלמה סיקסט וClick-Ins 

לראשונה: פתרון AI ישתלב בתחום השכרת הרכב: הטכנולוגיה החדשה של שלמה SIXT ו-Click-Ins תאבחן שינויים במצב הרכב השכור באופן דיגיטלי מלא

 

קבוצת שלמה, הזכיינית הבלעדית של חברת השכרת הרכב הבינלאומית SIXT בישראל, ו-Click-Ins, חברה טכנולוגית בתחום הבינה המלאכותית העמוקה פיתחו טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) לבדיקת רכבי השכרה בעת המסירה וההחזרה.

הטכנולוגיה החדשה משווה את מצב הרכב השכור בעת ההחזרה של הרכב על ידי הלקוח, מול מצבו בעת המסירה ללקוח, ומפיקה דוח מקיף הנותן תמונת מצב על הרכב לרבות השינויים והנזקים שנוספו בו (אם וכאשר) ומתבססת על צילומי סמארטפון. הטכנולוגיה החדשה של Click-Ins מבוססת על בינה מלאכותית ובודקת את מצב הרכב תוך פחות מדקה ובאופן דיגיטלי. ההליך הדיגיטלי מחליף את התהליכים הידניים של בדיקת הרכב שהיו קיימים עד כה, בתחנות המסירה וההחזרה של קבוצת שלמה.

הטכנולוגיה של Click-Ins משלבת עקרונות הנדסיים, ביניהם בינה מלאכותית, למידה עמוקה ומידול תלת-ממדי כדי לייצר פתרון אמין ומדויק לבדיקות של כלי רכב. הפתרון של Click-Ins הוא פתרון תוכנה כשירות (SaaS) שמפיק דוח ייחודי ובו כל המידע לגבי הרכב, החל ביצרן ובדגם ועד לצבעו. הטכנולוגיה שממתינה לאישור פטנט מאפשרת השוואת נזקים באופן שמאתר, מזהה ומודד במדויק כל נזק שנגרם לרכב. כחלק מהטכנולוגיה החדשה ישנו DamagePrint™ המהווה “טביעת אצבע דיגיטלית” מתקדמת של הרכב, והוא מאוחסן במאגר ומשמש לצורכי השוואה ואימות נזקים בעתיד.

מדובר במהפכה בתהליך בדיקות הרכב, כאשר באמצעות לחיצה אחת במצלמה דיגיטלית, מתועדת תמונה של הרכב ושל כל נזק שנגרם לו…

 

יובל שני, סמנכ”ל טכנולוגיות וחדשנות בקבוצת שלמה ומנהל ההשקעות בהייטק: “שלמה SIXT ממשיכה לחדש ולהעשיר את מערכותיה בטכנולוגיות חדשות שישפרו וייעלו את פעילותה. הטכנולוגיה של Click-Ins משנה את חוויית ההשכרה של לקוחותינו, ומאפשרת לנו לבצע את בדיקות הרכבים בעת המסירה וההחזרה באופן מהיר, אמין ומדויק יותר. נמשיך להוביל בחזית הטכנולוגיה כדי להעניק ללקוחותינו את השירות, המהיר, היעיל והטוב ביותר”.

יוג’ין גרינברג, מנכ”ל Click-Ins: “לראשונה בעולם, יחד עם קבוצת שלמה, אנחנו מחוללים מהפך בעולם השכרת הרכב. נעשה שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית לבדיקת רכבים בשטח ובזמן אמת. מדובר בשינוי של ממש בחוויית ההשכרה עבור חברות השכרת רכב ולקוחותיהן”.

 

אודות Click-Ins

Click-Ins היא פלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS) שהופכת את תהליך בדיקת הרכבים לאוטומטי ומייצרת פתרונות דיגיטליים לתעשיית הרכב ולענף הביטוח. הטכנולוגיה שלנו, שנמצאת בתהליכי אישור פטנט, מבוססת על שילוב בין בינה מלאכותית, למידה עמוקה, מידול תלת-ממדי, מתמטיקה יישומית וראייה ממוחשבת, ומיועדת לזהות ולנתח באופן מדויק נזק חיצוני לכל סוגי כלי הרכב באמצעות מצלמות דיגיטליות מכל הסוגים. משרדיה הראשיים של החברה בישראל, היא מפעילה סניפים ושותפים עסקיים בארה”ב ובאירופה וזוכה לאמון מצד חברות גלובליות ולקוחותיהן ברחבי העולם.

אודות שלמה SIXT

שלמה SIXT היא חברת השכרת הרכב הגדולה בישראל, עם מעל 11,000 רכבים, והזכיינית הבלעדית של SIXT International. החברה מתמחה בהשכרת רכב בישראל ובעולם, עם למעלה מ-4,000 נקודות קצה. היא חלק מקבוצת שלמה, חברת רכב גדולה, המפעילה צי של 80,000 מכוניות ופועלת בתחום השירותים לרכב, כגון ליסינג והשכרה לארגונים וללקוחות פרטיים, מכירת רכבי יד שנייה, רשת מוסכים ושירותי דרך.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve − one =