מאזדה CX30 הקרוסאובר החדש של מאזדה לרכישה מדצמבר 2019

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מאזדה CX30 הג’יפון הקומפקטי החדש של מאזדה מגיע בקרוב לישראל ומוצע לרכישה החל מחודש הבא – במחיר 149,900 ש”ח

 

מאזדה CX30 הקרוסאובר החדש של מאזדה לרכישה מדצמבר 2019

 

  • ה-CX-30 הוא דגם חדש לחלוטין בליין המוצרים המתרחב של מאזדה, אשר מצטרף לאחיו ה-CX-5 היוקרתי, וה-CX-3 האורבני, וישמש כדגם העיקרי של המותג בסגמנט הלוהט ביותר בשוק הרכב הישראלי – הקרוסאוברים המשפחתיים.
  • פתיחת הזמנות ויחידות ראשונות באולמות התצוגה – החל מהראשון בדצמבר. 
  • הדגם מבוסס על פלטפורמת המאזדה 3 החדשה, והוא הסנונית השנייה בדור המוצרים החדש של היצרן (7G) אשר תוכנן ע”פ סטנדרט האיכות הגבוה ביותר בתולדותיו.

 

סטנדרט איכות חדש ויכולות דינמיות גבוהות. מאזדה CX-30

 

  • עם אורך כללי של 4.40 מ’, רוחב הנושק ל-1.80 מ’, בסיס גלגלים של 2.65 מ’ ונפח תא מטען של 430 ליטר מציג ה-CX-30 תא נוסעים מרווח ושימושי המציב אותו ראש בראש אל מול מובילי הקטגוריה.
  • בישראל ישווק ה-CX-30 בלא פחות מחמש גרסאות שונות הכוללות שלוש רמות גימור ושני מנועים, החזק שבהם, עם 195 כ”ס, כולם מביאים לידי ביטוי את העיצוב פורץ הדרך, סטנדרט האיכות החדש ויכולות דינמיות שלא מוכרות בקטגוריה. 

 

תא נהג מאזדה CX30

 

CX-30 מצטרף למשפחת הקרוסאוברים של מאזדה, ה-CX-5 וה-CX-3

 

  • תוצאות השיא במבחני הריסוק שהתפרסמו השבוע, נשענות על מערך בטיחות מקיף, אשר יהווה אבזור סטנדרטי בכל גרסאות הדגם שישווקו בישראל הכולל בין השאר שבע כריות אוויר, התראת התנגשות ועזר בבלימה במהירויות עירוניות ובינעירוניות, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התראת שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
  • מחיר השקה מיוחד למהלך חודש דצמבר: החל מ-149,900 ₪ 
  • זו הודעת הטיזר להשקה. ההודעה המלאה תצא בסמוך להשקת הרכב.

 

לרכישה החל מדצמבר 2019 המחיר 149,900 ש”ח. מאזדה CX30 החדש

 

שחר שמש, מנכ”ל דלק מוטורס: “למאזדה יש בשורה מלהיבה עבור הנהגים הישראליים: ה-CX-30 החדש לחלוטין, שנשיק בתחילת דצמבר, הוא SUV מעוצב שמכוון ללב הקטגוריה הנמכרת ביותר בישראל. אני ממליץ לכל אלה שמתעניינים בקניית קרוס-אובר חדש להתאפק מעט ולחוות מקרוב את ההפתעה שמאזדה הכינה לנו”.

מאזדה 3 החדשה – רכב השנה של עיתונאיות הרכב בעולם

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 + two =