מאמר אורח: איך למצוא בקלות ביטוח רכב זול, שמתאים לכם בדיוק

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

השוואות או לא להיות – ביטוח לרכב

 
מהרו לבדוק שהביטוח שלכם באמת הכי משתלם


כולנו נאלצים לחוות פעם בכמה זמן את הרגע הזה, בו נופל האסימון וההכרה ברורה: צריך לרכוש ביטוח חדש לרכב. אף אחד לא אוהב את זה יותר מידי, כל אחד היה מוותר על זה ברצון (כבר בשלב הפרוצדורלי, עוד לפני שמדברים על הכסף) וכולם יודעים שאי אפשר להתחמק מזה. כי רכב בלי ביטוח זה כמו… נסיעה לחו”ל בלי ביטוח. או משכנתא בלי ביטוח. זה משהו שחייבים לעשות. הבעיה היא, שמדובר במצב די מסוכן מבחינה צרכנית: מאחר והביטוח נתפס כמוצר חובה, לא תמיד נבדוק עד כמה הוא מתאים לנו והאם הוא בכלל משתלם. אפילו את פוליסות הביטוח הנלוות, שאינן מוגדרות כחובה (צד ג’ ומקיף) אנחנו משום מה לא ממהרים לבדוק. כי עמוק בתודעה זהו מהלך שחייבים לעשות. צעד שאין יותר מידי ברירה לגביו, וגם לא אפשרות בחירה. ומי מרוויח מזה? כולם חוץ מאיתנו.

תחשבו רגע על הפעם האחרונה שבאמת בדקתם האם ההצעה של חברת הביטוח שלכם זולה יותר מזו של חברות אחרות בשוק. יותר מזה: תחשבו כמה חברות ביטוח החלפתם בחייכם משיקולים צרכניים נטו. הרי רובינו פשוט ‘נצמדים’ לחברה הראשונה שמציעה לנו הצעה שנשמעת הגיונית – וזהו. עד לסוף חייו של הרכב, נישאר איתה. וחבל. שלא תחשבו שמדובר במצב לא הגיוני. להיפך: זה דווקא מאוד הגיוני. בעולם שבו ישנן לא מעט חברות ביטוח, ובמציאות שבה אנחנו כצרכנים לא באמת יודעים מי נגד מי, מי בעד מי ואילו חברות שייכות לאיזה גוף, קשה לדבר על מודעות צרכנית. לכו תדעו אם החברה שפניתם אליה לפני דקה, לא שייכת לאותו ארגון שאליו אתם עומדים להתקשר בשיחה הבאה. מאוד מבלבל, מאוד מייאש ואפילו מתסכל.

אז אנחנו מוותרים. אנחנו מבינים שהמצב כפי שהוא לא ישתנה, ושלנו כצרכנים הקטנים אין באמת אפשרות להשפיע על העניין. זה המצב הנתון, אז כדאי שלפחות ניצמד לחברת הביטוח שאנחנו מכירים. זו שהתקשרנו אליה ראשונה בזמנו, זו נותנת לנו שירות כבר כמה שנים ברציפות.

 

השוואת ביטוחי רכב. הכל מתחיל במודעות צרכנית

ופה בעצם הכל משתנה. פה קבור הכלב וזהו עצם העניין: היום, יש לנו כצרכנים את האפשרות להשפיע. לא, אנחנו לא הולכים לשנות את עולם הביטוח ולהפוך אותו לידידותי יותר עבור המשתמש – אבל אנחנו הופכים להיות צרכנים פעילים, חכמים ובודקים. איך? בזכות האינטרנט ובזכות הזכות להשוות. לכולנו יש את הזכות הזו, אבל אנחנו לא משתמשים בה, לפעמים כי אנחנו לא יודעים ולפעמים כי אין לנו כוח. עכשיו, התירוצים לא יעזרו יותר: אם עד היום לא ידעתם על האפשרות להשוות מחירי ביטוחים באינטרנט, מרגע קריאת השורות הללו, אתם יודעים זאת היטב. ואם לא היה לכם כוח לעשות את זה עד היום – בגלל הטלפונים, השיחות המתישות ואלפי הנתונים שמנסים להעמיס עליכם – עכשיו לא תצטרכו להתאמץ. השוואת מחירים פשוטה, זה כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לשנות את המצב.

האתרים הללו, שמציעים השוואת מחירים באינטרנט, לא נמצאים פה מאתמול. כמה מהם די וותיקים, כמו זאפ שמציע השוואה של מחירי מוצרים ברשת. עכשיו קחו את המודל ההשוואתי שמציע זאפ, התאימו אותו לשוק ביטוחי הרכב, והופ – קסם: יש לכם כלי שיאפשר לכם להשוות בקלות גם בין הפוליסות השונות לביטוח רכב.
אתרי השוואת מחירי הביטוח משנים את כללי המשחק. ראשית, מעכשיו אתם לא צריכים להתקשר לעשרות חברות ביטוח כדי לקבל הצעת מחיר, אלא רק להשתמש בעכבר. שנית, אתם לא צריכים להקשיב לעשרות הנתונים העלומים ששופכים עליכם אנשי הביטוח – תוכלו לקרוא אותם בנחת באתר. שלישית, יש לכם אפשרות להשוות בין כל סוגי הפוליסות לרכב, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת תנאי הפוליסה, בעזרת טבלה פשוטה וקלה להבנה. רביעית, הכל נעשה מהכיסא הנוח בבית. אולי אפילו עם קפה ביד. 

השורה התחתונה ברורה: האתרים להשוואת מחירי ביטוח רכב הופכים אתם סוף סוף לצרכנים עצמאיים, שלא תלויים בשום דבר – ואפשר להגיד שזו ממש היסטוריה כשמדובר בעולם הביטוח. אתם לא צריכים להתאמץ – כי כולם יתאמצו כדי להשיג אתכם. אתם לא צריכים לרדוף יותר אחרי אף אחד – כי כולם ירדפו אחריכם. תנו לאתרים הללו ניסיון, ותגלו עולם חדש שנוצר במיוחד בשבילכם.

הכותב הוא יוסי בסון, מנהל השיווק של אתר Wobi

 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “מאמר אורח: איך למצוא בקלות ביטוח רכב זול, שמתאים לכם בדיוק”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

six + 14 =