מעבדת החדשנות של רנו ניסאן מיצובישי תפעל 3 שנים נוספות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
מעבדת החדשנות ישראל
מעבדת החדשנות של רנו ניסאן מיצובישי בישראל ממשיכה את הזיכיון שלה ל-3 שנים נוספות

 

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל תשתף פעולה ל-3 שנים נוספות עם רשות החדשנות – הארכת התוכנית פותחת הזדמנויות חדשות לסטארטאפים ישראלים בתחום האוטו-טק 

 

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל תפעיל את הזיכיון שניתן לה על ידי רשות החדשנות ל-3 שנים נוספות, לפיכך, סטארטאפים ישראלים נוספים בתחום האוטומוטיב יוכלו ליהנות ממימון לבדיקת הטכנולוגיות שלהם על כלי רכב אמיתיים

 

המעבדה פועלת ממתקן מיוחד וייעודי בפארק עתידים בתל-אביב, לאיתור ובחינה של טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחום האוטומוטיב על מנת לשלבם במכוניות ושירותים עתידיים של קבוצת הרכב הבינלאומית.  

הארכת הזכיון במסגרת “המסלול למעבדות טכנולוגיות” מאפשרת מימון ממשלתי של הוכחות התכנות טכנולוגית (POC) על ידי סטארטאפים ישראלים בתחום האוטומוטיב ובחינת יישומם האפשרי על ידי רנו-ניסאן-מיצובישי. הבחינות יתבצעו על רכבים אמיתיים במעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, ובסיוע מומחים של קבוצת הרכב הבינלאומית. 

 

עמוס שצ'ופק מעבדת חדשנות
עמוס שצ’ופק, מנכל מעבדת החדשנות רנו ניסאן מיצובישי בישראל

 

“מאז הקמת המעבדה בישראל האוטו טק המקומי-ממשיך להתפתח ואנו מזהים הזדמנויות רבות לשיתופי פעולה חדשים עם סטארט אפים ישראלים. הארכת הזיכיון של רשות החדשנות תסייע להרחיב את שיתוף הפעולה של המעבדה עם חברות early stage, בנוסף לפרויקטים הרבים שהיא מובילה עם חברות בשלות יותר. “, אמר עמוס שצ’ופק, מנהל מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל. צוות המעבדה מזמין סטארטאפים חדשים בין היתר בתחומי הדאטה, בינה מלאכותית, סייבר, סנסורים ורכבים חשמליים להציג את הטכנולוגיות שלהם וליהנות מהמודל הייחודי של שיתוף הפעולה עם רשות החדשנות. 

התוכנית מציעה לסטארט אפים סיוע במימון הוכחת היתכנות טכנולוגית. במסגרת זו ניתן לקבל מרשות החדשנות מימון של 85% מהתקציב המאושר לבדיקת ההתכנות ועד לתקרת התקציב של מיליון ₪ לשנה. 

אחת מהחברות שקיימה בדיקת התכנות במסגרת התכנית היא IRP Systems, המפתחת טכנולוגיה ייחודית למערכות הנעה חשמליות. “התמיכה הממשלתית והמקצועיות של צוות המעבדה אפשרו לנו לבחון את הטכנולוגיה שלנו על רכבי התאגיד ולהגיע לתוצאות מוצלחות. אחרי עבודה משותפת בישראל, אנו נמצאים בתהליך פיתוח משותף עם התאגיד בחו”ל”, אומרת מורן פרייס, מנכ”לית ומייסדת שותפה של IRP Systems. “בזכות בדיקת ההתכנות האצנו את ההתאמות הנדרשות של המוצר לתעשיית הרכב החשמלי שמשוועת למערכת הנעה חשמלית יעילה יותר ובעלת טווח ארוך יותר”.  

 

אודות מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל 

 

מעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי (Alliance) בישראל בוחנת פתרונות חדשניים לעולם האוטומוטיב, ומתמקדת בין היתר בתחומי החיישנים, אבטחת סייבר, דאטה ובינה מלאכותית (AI). משימת המעבדה היא לאתר ולבחון טכנולוגיות ישראליות שיכולות להשתלב במכוניות ושירותים עתידיים של החברות בקבוצת הרכב. 

המעבדה משתפת פעולה עם סטארט אפים באקו-סיסטם המקומי באמצעות עבודה משותפת על אבות-טיפוס. נכון להיום, היא הובילה יותר מ – 30 פרויקטים של שיתוף פעולה ובדיקות היתכנות (POCs) עם סטארט אפים ישראלים. המעבדה ממוקמת בפארק עתידים תל-אביב ומפעילה במקום מתקן ייחודי של 1600 מ”ר המספק לסטארט אפים חלל המותאם לבדיקת טכנולוגיות על גבי רכבים אמיתיים, כמו גם צוות מהנדסים ומומחים שיושבים בישראל באופן קבוע. מאז פברואר 2018 המעבדה פועלת במסגרת תכנית המעבדות הטכנולוגיות של רשות החדשנות הישראלית.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − 7 =