מרצדס משיקה 2 רכבי פנאי שטח חדשים – GLA ו-GLB

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מרצדס GLA החל מ-289,000 ₪

 

כלמוביל מרצדס מרחיבה את תמהיל דגמי החברה ומשיקה בישראל שני דגמי פנאי שטח חדשים (Compact Premium SUV) – מרצדס GLA (החל מ-289,000 ש”ח) וה-GLB (שבעה מקומות, החל מ-349,900 ש”ח). מצוידות במערכות נהיגה ובטיחות חדשות ומתקדמות, מנועים חדשים, ועיצוב חדש

 

מרצדס GLA: קומפקטי וספורטיבי

 

הדור החדש של ה-GLA מגיע עם מנוע טורבו בנזין חדש וטכנולוגי של 1.3 ליטר עם 4 בוכנות המיוצר על ידי מרצדס. מנוע ה-M282 מפיק 163 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים מתקדמת בעלת 7 מעברים (7G-DCT) והנעה קדמית. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-8.7 שניות. כמו כן, המנוע מאפשר דימום בוכנות בזמן שיוט ובכך מספק חיסכון בדלק ויעילות מרבית במהלך הנסיעה.

בפן הבטיחותי, דגם הפנאי החדש של מרצדס מגיע עם שלל מערכות הנהיגה והבטיחות המתקדמות של היצרן כסטנדרט בכל רמות הגימור. בין המערכות ניתן למנות את: Active Brake Assist המתריעה על אי שמרת מרחק ומבצעת בלימה אוטונומית בעת חירום, המערכת יודעת לזהות גם הולכי רגל ורכבים דו גלגלים. Active Lane Keeping Assist מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב. מערכת התרעה על רכב בשטח מת ופונקציית Exit Warning הייחודית אשר מסייעת במניעת תאונות שנובעות מפתיחת דלת בצד הכביש, זיהוי תנועה חוצה מאחור בעת יציאה מחניה. מערכת לניטור עייפות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית (DISTRONIC), מצלמת נסיעה לאחור ועוד.

 

מרצדס GLA החדש 2020. תא נהג
מרצדס GLA החדש 2020. תא נהג

 

פנים הרכב מציג את קו העיצוב החדשני של היצרן עם מרכב ואיכות חומרים גבוהה במיוחד. כמו כן, ב-GLA יש 2 מסכי LED דיגיטליים. מסך אחד בגודל 10.25 אינץ’ המיועד למערכת הבידור המתקדמת MBUX ומסך שני המשמש כלוח שעונים בגודל של 10.25-7 אינץ’ (תלוי רמת גימור), תאורת אווירה בעלת 64 גוונים, בקרת אקלים דיגיטלית, חבילת נוחות למושבים ועוד.

רכב הקומפקט החדש של מרצדס מציג ממדים שונים מהדור הקודם. ראשית, בכדי לשמור על שימושיות הרכב בעיר מהנדסי מרצדס לא האריכו את הרכב. שנית, ה-GLA החדש גבוה ב-104 מ”מ מהדור הקודם שינוי המאפשר תנוחת נהיגה גבוהה מהדגם היוצא ב-97 מ”מ, רוחבו עלה ב-30 מ”מ, כך גם בסיס הגלגלים שצמח ב-30 מ”מ עם חישוקי סגסוגת בקוטר של בין 18-20 אינץ’, ה-GLA מציע ללקוח את החישוקים הגדולים ביותר בסגמנט.

 

קרוסאובר קטן של מרצדס
מנוע 1.3 ליטר של מרצדס עם 163 כ”ס. מרצדס GLA

 

בזכות שינויים אלו נוחות הנסיעה ליושבים מאחור השתפרה ומאפשרת מרווח נאה בין אחד לשני כמו כן, ה-GLA מציג תא מטען גדול יותר ב-14 ליטרים עם מפתח רחב ב-8.5 ס”מ מהדגם היוצא, מה שמשפר משמעותית את השימושיות של הרכב. כמו כן, רצפת תא-המטען ניתנת לשינוי גובה.

 

 

מרצדס GLB, רכב פנאי שטח שבעה מקומות, החל מ-349,900 ₪

 

מרצדס GLB החדש (שבעה מקומות)

 

מרצדס GLB מציג סגמנט חדש של החברה בקטגוריית רכבי הפנאי שטח היוקרתיים, המשלב יכולות שטח, פונקציונליות משפחתית ו-7 מושבים. ה-GLB עתיר בטכנולוגיות מתקדמות, מציג מנועים חדשים, מערכות בטיחות סמי-אוטונומיות הלקוחות מספינת הפאר של היצרן, עיצוב פנים וחוץ חדשני, מערכת MBUX חדשה, אפשרויות לנהיגת שטח ושימושיות משפחתית נרחבת.

 

תא נהג מרצדס GLB החדש
מערכות מתקדמות ועיצוב חדשני. תא נהג מרצדס GLB החדש

 

תא נוסעים 7 מקומות. מרצדס GLB
תא נוסעים 7 מקומות. מרצדס GLB

 

הדגש העיקרי של רכב ה-GLB מגיע בתחום השימושיות המשפחתית הנרחבת. דגם ה-SUV מציג מידות נדיבות ביחס למתחרים ומעניק מרחב ונוחות בכל שלושת שורות המושבים. השורה ה-3 מיועדת בעיקר לילדים ומספקת ישיבה נוחה לשני נוסעים בגובה של עד 168 ס”מ.

כמו כן, בשורת המושבים ה-2 וה-3 יש שקעי טעינה  USB-C (ברמת גימור PREMIUM ו- AMG LINE), הרכב עצמו מאובזר עם תאי אחסון רבים, תא מטען בנפח של עד 640 ליטר, דלת תא מטען עם פונקציית Hands Free, גג פנורמי ענק, קשתות גג לקשירת אופניים ועוד.

פן נוסף הינו שילוב חבילת שטח עבור “המשפחות ההרפתקניות”. חבילה זו בשילוב ההנעה הכפולה בדגמי ה-GLB250, מסייעת לרכב לצאת למסעות שטח בסיסיים עם מצב ייעודי למערכת ASB המאפשרת נעילת גלגלים קדמית לטובת סיוע בבלימה על משטחים ללא אחיזה, חלוקת כוח שווה בין הצירים (50:50) ומערכת DSR.

 

מנוע 2 ליטר עם 224 כ”ס. מרצדס GLB החדש 2020

 

מנועים

דגם ה-GLB מושק בישראל ב-2 גרסאות, ה-GLB 200 בעל ההנעה הקדמית, המצויד במנוע טורבו חדש ושקט של 1.3 ליטר המיוצר על ידי מרצדס ומפיק מפיק 163 כוחות סוס. למנוע יש מערכת לדימום בוכנות המסייע לחיסכון בדלק. תיבת הילוכים כפולת מצמדים מתקדמת בעלת 7 מעברים (7G-DCT) משודכת למנוע המאפשרת האצה מ-0-100 ב-9.1 שניות.

הדגם הבכיר יותר GLB 250 4MATIC מציע הנעה כפולה ומנוע 2 ליטר יעיל ומתקדם המעניק ביצועים מרשימים וחיסכון יחסי. המנוע משודך לתיבת ההילוכים המתקדמת והחדשה של מרצדס בעלת 8 מעברים (8G-DCT) המאפשרת העברת הילוכים חלקה ומהירה ומצב GLIDE בעת שימוש בפונקציית ה-ECO. המנוע מפיק 224 כוחות סוס ומעניק האצה של 6.9 שניות מ-0-100.

ההנעה הכפולה והחכמה ב-GLB250 4MATIC יודעת לנתב את הכוח היחסי למצב הנהיגה ולהתאים את עצמה לצורכי הרכב, עם יחסיות של 50:50 במצב שטח, 70:30 במצב ספורט, 80:20  במצבי Comfort ו-Eco.

 

שלל מערכות בטיחות ונהיגה סמי-אוטונומית
שלל מערכות בטיחות ונהיגה סמי-אוטונומית הלקוחות מה-S CLASS

 

בטיחות

מרצדס GLB השיג במבחני הריסוק של ה-EuroNCAP ציון מקסימלי של 5 כוכבים עם 92% בהגנה על מבוגרים ו-88% בהגנה על ילדים. רכב הפנאי שטח מגיע עם שלל מערכות בטיחות ונהיגה סמי-אוטונומית הלקוחות מה-S קלאס, הכוללים ראדר ומצלמות מתקדמות המאפשרות זיהוי תנועה ורכבים לטווח של 500 מטרים ועוד. 

מערכות הבטיחות הכלולות ברכב: מערכת בלימה אוטונומית היודעת לזהות תנועה חוצה בצומת, הולכי רגל ועוד (Active Brake Assist). מערכת להתרעה ותיקון סטייה מנתיב (Active Lane Keeping Assist). מערכותPRE-SAFE®  ו-PRE-SAFE® PLUS המכינות את הרכב והנהג לתאונה מערכת התרעה אקטיבית על רכבים הנמצאים בשטחים מתים ופונקציית Exit Warning, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע אוטונומית למעבר בין נתיבים על ידי איתות (ברמת גימור PREMIUM ו- AMG LINE ) ועוד. חלק מהמערכות המוצעות הינן ראשונות בסגמנט ה-Compact Cars.

 

נוחות עיצוב ובידור

הרכב מציג עיצוב חיצוני מרשים, קשוח ודינמי המזכיר את ה- GLS האחות הבכירה, מלפנים יש פנסי חזית עם חתימת אור ייחודית ל-GLB וסבכת מנוע קדמית המבוססת על הקו העיצובי המודרני של רכבי ה-SUV במרצדס. פנים הרכב מציג את הנדסת האנוש והיוקרה של פילוסופיית העיצוב החדשה עם 2 מסכים דיגיטליים מתקדמים. מסך אחד בגודל של 10.25 אינץ’ המיועד למערכת הבידור המתקדמת MBUX ומסך נוסף בגודל של 7 אינץ’ המשמש כלוח שעונים דיגיטלי. בנוסף ה-GLB מציג איכות חומרים גובהה ומוקפדת, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, אפשרות לחבילת נוחות למושבים, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות ועוד.

 

גילי פריאנטהמנכ”ל מרצדס בישראל : “שני הדגמים שאנו משיקים היום יגדילו את תמהיל דגמי ה-SUV שאנו משווקים בישראל ויאפשרו פנייה לקהלים רחבים, חדשים וצעירים. ה-GLA החדש מחליף את הדגם הקודם שהיה Best Seller של מרצדס בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון כלי רכב. דגם ה-GLB נחשב כרכב הפנאי שטח היחיד בסגמנט ה-Compact Premium Car עם אופציה ל-7 מקומות ישיבה בשילוב האיכות הבלתי מתפשרת של מרצדס”, מוסיף פריאנטה.

 

מחירים:

מרצדס GLA 200 החל מ- 289,000 ₪

מרצס GLA250 במחיר של-389,900 ₪

מרצדס GLB200 שבע מקומות החל מ-349,900 ₪

מרצדס GLB250 שבע מקומות במחיר של-435,900 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − 12 =