נוסעים לנפוש: מלון sealife spa (סי לייף) נהריה – סקירה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חופשה משפחתית במלון sealife spa (סי לייף) נהריה – סקירה וחוות דעת

 

נוסעים לנפוש: מלון sealife spa (סי לייף) נהריה – סקירה

 

יולי אוגוסט, חודשי הקיץ והחופש, בהם אתה או בחופשה בארץ, או בחופשה בחו”ל, או יושב וגולל תמונות בפייסבוק של אנשים שנופשים בארץ ובחו”ל. והלב נמלא קנאה. מתי יגיע תורי? מתי אני אצלם את כפות הרגליים שלי ליד הבריכה או רגל על רגל מול חוף ים? ואז, אין מה לעשות, חייבים לתכנן חופשה, להתאפס, לנשום אוויר, לשנות שגרה של חודשים. אנחנו זוג פלוס ילד, קטן בן 4, וכן, יש לו דרכון, אבל החישוב הכלכלי, והטרראם שמתלווה לטיסות, העברות, אריזות, לא תמיד שווה את זה. אז ויתרנו על חו”ל עכשיו. לחופי יוון כנראה נגיע בספטמבר, כשכולם יהיו אחרי ארוחות החגים ולא יעיזו להעלות תמונה שלהם בבגד ים לאינסטגרם. זהו, הפור נפל – יוצאים חופשה בארץ.

הדילמות הקטנות מתחילות עכשיו, להתרחק לקצוות? דרומה לאילת, צפונה לטבריה, נהריה, ראש פינה? או אולי דווקא להשאר קרוב לבית, חצי שעת נסיעה ואנחנו שם. אילת וים המלח ירדו מהפרק, עד לפעם הבאה תחשוק נפשנו בחופשה משפחתית. זמנם של בתי המלון בהרצליה – תל אביב גם יגיע, אבל כחופשה זוגית רומנטית, בה נוכל ללכת יד ביד ברחובות תל אביב, ולהרגיש רווקים שוב.

בצפון הארץ קרץ לנו מלון אחד מעניין – Sealife Spa Hotel. מלון בוטיק (קטן) בנהריה, ובו חדרים בקומות (5 קומות סה”כ), וחדרים מיוחדים בקרקע, עם יציאה ישירות לבריכה, או יציאה למדשאה ירוקה מול הים. בן זוגי והילד, אוהבי ים ובריכה מובהקים, ולכן, הזמנת החדר – בריכה היה מיידי.
חמישה ימים של ציפייה עברה עלינו, המחשבה על הנסיעה, עצירות נחמדות בדרך, על החופשה וסוף השבוע ביחד עשתה לנו טוב.

 

הרכב שלנו לסוף השבוע – פורד אדג’ ST

 

יום שישי הגיע, ה”סוס” שלנו לסוף השבוע הוא פורד אדג’ ST, קרוסאובר עם מנוע גדול ועצבני (2.7 ליטר טורבו ו-237 כ”ס), פרטנר מצוין לנסיעה ארוכה בכבישי הצפון, שבחלקם, בעיקר בכביש החוף, לא ראויים לנסיעה. אז צריך רכב קרוסאובר איכותי שישכך את הדרך. סידרנו תיק, התארגנו עם צידנית וקשקושים לילד, ויצאנו לנהריה, נסיעה של שעה וחצי. החופשה החלה ברגע שהתנענו את הרכב. נכנסנו למצב נופש ונהנו מהדברים הקטנים: מהנופים, מכלי תחבורה, (אדם הקטן לא מפספס אף מנוף, משאית, כבאית וטרקטור בדרך). עצרנו בתחנת דלק אחרי שעה נסיעה, כדי לאכול בורקס ולשתות שוקו. יש לנו זמן – כיף!.

הגענו לפאתי נהריה, שמזכירה לי מאד את ערד, עיר הולדתי בדרום הרחוק, רק עם ים ברקע. מנומנמת ואחרת. הכניסה לבית המלון יפה ונעימה – צבעים רגועים, כורסאות מפנקות ומזמינות, דלפק קבלה “בוטיקי”, ומארחת נחמדה שהזמינה אותנו להתרשם מסביבת בית המלון, הבריכה, והחדר שלנו, שיתפנה בקרוב. לפני 6 שנים מלון Sealife עבר שיפוץ כללי ושדרוג מקצה לקצה, והפך ממלון מיושן למלון מודרני ו”בוטיקי”. המלון במתכונתו המחודשת משתתף גם במיזם הפילנטרופי “אוצרות הגליל”, של אשת העסקים והיזמית החברתית רעיה שטראוס בן דרור, שמטרתו לקדם את התיירות לגליל המערבי, ולעזור לעסקים בהכשרה, שיווק וחיבור ליזמים באזור. 

החדרים שופצו ושודרגו, וכך גם כל סביבת הלובי, שהביאה אותי להוציא את הנייד ולצלם כל כמה צעדים. התחושה שלנו הייתה טובה, והגברת שחיכתה עם התיקים ביציאה לבית המלון חיזקה אותנו בבחירתנו – “חדרי הקרקע מצוינים, הייתה לנו חופשה משפחתית נהדרת”.

 

השביל לבריכה והמדשאה במלון sealife נהריה
בוקר, הבנים מנצלים כל רגע בבריכה

אז לחכות בלובי במזגן, או לנצל כל דקת בריכה שיש? פה התפצלנו – הבנים פשוט חולצות וקפצו למים, ואני, כמו תיירת התיישבתי והמתנתי בפנים. זמן המפתחות הגיע בדיוק בשעת הצ’ק אין – 15:00 בצהריים. חדר הסוויטה מתחלק לשני חלקים – חדר שינה/סלון וחדר שינה גדול + מקלחת גדולה. החדר היה יפה ומזמין כל כך. המיטה הזוגית ענקית ומפנקת, השירותים – מקלחת מודרניים ויפים, יש שני מזגנים, אחד בכל חדר, 2 טלוויזיות, שכבר דלקו על אחד מערוצי הסרטים של Yes, ודלת חלון אחת שקורצת לנו בזווית העין כל העת.

 

חדר שינה-סלון
חדר שינה ראשי
שירותים מקלחת נעימים ומודרניים


החופשה הזו, על אף שהיא ממש קצרה, תהיה בדיוק מה שרצינו. פתחנו את החלון הגדול בסלון, אותו מכסה וילון גדול, שלא תרגישו את הבחוץ, אם אתם לא רוצים, ובריכת המלון נפרסה מולנו. בינינו ובינה חוצצת מרפסת עם שולחן ו2 כורסאות גינה. נקודת התצפית שלי על הבנים ביום – יומיים הקרובים. הילד עם מצופים, הילד הגדול מוכן לטבילה נוספת, ואני “מאבדת” אותם לעוד שעתיים תמימות. בדיוק הזמן שנדרש לי לבקר בספא המלון על כל מתקניו.

 

הבריכה המקורה והחמה במלון, ויש גם סאונה, חדר מלח וטיפולים


בקומה 1- כמה מדרגות בין הבריכה לספא, תגלו חדר מלח גדול ומרווח ובו ספות רביצה וטלוויזיה, כדי שתנשמו את האוויר הכי מדויק למערכת הנשימה ולא תשתעממו לרגע. ישבתי כמה רגעים ויצאתי החוצה, כדי לגלות מה יש עוד בהמשך. שתי דלתות זכוכית, והופ אני בבריכה המקורה, המחוממת במלון sealife spa, כשמו כן הוא. אז מה יש לנו כאן מלבד הבריכה? סאונה יבשה, סאונה רטובה, מלתחות ומספר חדרי טיפולים. אני השתהיתי עם הזמנת הטיפול שלי ורשימת הטיפולים התמלאה לחלוטין. אז נותר לי לפנטז על עיסוי שוודי עמוק, עד החופשה הבאה.

 

נחים במרפסת החדר לפני ארוחת הערב. sealife נהריה
שקיעה מול בריכה וים
סלפי. כי צריך הוכחות שזה קרה.

7 הערב הגיע. אנחנו אחרי מקלחת ומנוחה קלה. רעננים ומרוצים. לבושים בגדים נאים ויוצאים החוצה, לארוחת שישי. הבריכה שוממת, השמיים הולכים ומחשיכים והאווירה “קסומה”. נו, אין מילה אחרת לזה. חדר האוכל נמצא מספר מדרגות מעל הלובי, הוא קטן ונעים, וסביבו שולחנות גדושות אוכל ישראלי, על כל גווניו, צבעיו וטעמיו. התחלנו מסלטים, המשכנו לעיקריות, וקינחנו בביסים קטנים של מתוק. היה קוסקוס, ודגים, בשרים, ושניצל-אורז-צ’יפס, שבדרך כלל מתאים ומשביע את הילדים במשפחה.

ארוחת ערב עם מגוון מאכלים ישראליים


הצטלמנו ואכלנו, ובעיקר הרגשנו שהחופשה הזו מדויקת למשפחה. יש את המתקנים והספא להורים/לזוגות, ויש את הבריכה והים לילדים, וחדרי הקרקע בריכה או גינה, המדוייקים והמצויינים למשפחות של 3-4 נפשות. יום שישי בערב, אנחנו שמחים ושבעים אחרי ארוחת הערב. ישובים במרפסת החדר הצופה לבריכה ולים, ונהנים מהמראות הנשקפים מולנו. כבר חשוך (את השקיעה ראינו מחלונות חדר האוכל), אבל מואר פה באורות קטנים ונעימים, ומזג האוויר שקיבלנו היה בדיוק לישיבה בחוץ. כמה לגימות של יין ונכנסים לחדר לסגור את היום.

 

המרפסת בחדר האוכל

לא ברור איך קרה הנס, אך כולנו התעוררנו לקראת 9 בבוקר. הילד בן 4, ונחה עליו רוח טינאייג’רית. קמנו ברוגע, והתארגנו לארוחת הבוקר, הארוחה המועדפת עלי בבתי מלון. האוכל בחדר האוכל כלל סוגי סלטים, גבינות, מאפים, ביצים, ותבשילים חמים בקטנה לשעת בוקר. שקשוקה, וניוקי, ופשטידה. ויש גם שתייה קרה, ושתייה חמה שאפשר להכין לבד. סביבנו רק משפחות, משפחות “גרעיניות”, ומשפחות מורחבות, שבאו יחד לסופשבוע משפחתי של הורים, אחים וילדים. כולם סועדים בתאבון, ורחשים ושיחות משפחתיות ברקע.

ארוחת בוקר: סלטים, גבינות, מאפים ומתוקים
יציאה למרפסת המשקיפה לבריכה

מילה על האוכל. המלון הוא מלון בוטיק, מלון קטן ומיוחד למשפחות שרוצות ליהנות מחופשה זוגית ומשפחתית גם יחד (יש גם שירות בייביסיטר בתשלום והזמנה מראש), אך האוכל אינו “בוטיקי”, כלומר “גורמה” כמו שאולי יכול להשתמע מכך. האוכל בבית המלון הוא לחלוטין ישראלי וטעים ולחיך הישראלי. יש שפע ומגוון לבחירה, הכמויות גדולות, וגם צמחונים או בררנים ימצאו מה לאכול. רעבים לא יוצאים מהארוחות.

 

גולת הכותרת חדר הסוויטה עם יציאה לבריכה, והבריכה. סי לייף נהריה


גולת הכותרת של החופשה מול עינינו – הבריכה כמובן. נכון שרק בוקר, אבל בסוף היום הזה אנחנו נפרדים לשלום מהמלון המקסים הזה שפגשנו במקרה, אחרי לא מעט דילמות. הבנים נכנסו לחדר להתארגן מהר, ואני הוצאתי את הנייד והתחלתי לצלם את הרגליים שלי מול הבריכה, הים, השמיים, וכל מה שיכול להיראות טוב ומנקר עיניים אחרי מלא פילטרים בחשבון האינסטגרם.    

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “נוסעים לנפוש: מלון sealife spa (סי לייף) נהריה – סקירה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three + 18 =