ניקיון רכב עם דייסון V11 החדש וערכת האביזרים לרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ניקיון רכב עם דייסון V11 החדש וערכת האביזרים לרכב
ניקיון רכב עם דייסון V11 החדש וערכת האביזרים לרכב

ניקיון רכב עם דייסון V11 החדש וערכת האביזרים לרכב: הסבר על המברשות השונות וייעודן, על הדור החדש של הדייסון, ובמה הוא שונה מקודמיו – סקירה + וידאו

 

הסיאט איביזה שלי חוגגת שנתיים ממש בימים אלה. איביזה ידנית, הדגם החדש, ליטר, עם קילומטראז’ של 20 וקצת אלף (לא למכירה, סתם מציינת פרטים 😉 ). את מספר הפעמים שניקיתי את הרכב בשנתיים האלה… ואל תצחקו או תבוזו לי, אני יכולה לספור על יד אחת.
האיביזה בעיקר משמשת אותי לאיסוף והחזרה של מכוניות אחרות מסוכנויות הרכב, ומשימת ניקיון הרכב עולה לי רק כשיש לי כתבות סקירה על מוצרי ניקיון לעשות. או שאני מנסה לשרוף אחר הצהריים עם הילד בעשייה… אז שוטפים את האוטו רק מבחוץ, כלומר, אני שוטפת את האוטו מבחוץ, ואדם מסתכל, או עושה תנועות, בכאילו.

 

הקראש הראשון שלי עם שואב אבק…

עוד משהו שקרה לפני שנתיים בערך – התאהבתי בשואב אבק. כן, גם זה היה לטובת כתבה, בוואלה, קיבלתי את הדייסון V7, והתבקשתי לסקר אותו. עד הדייסון שואבי האבק אצלי בבית היו בעיקר עושים רעש, ומוציאים יותר לכלוך החוצה, מאשר שואבים אותו. ואז הגיעה הדייסון הראשון, והשאיר אותי בהלם. הלם טוב. השואב הזה באמת שואב, וגם רואים מה הוא שואב. ואיכס, הוא מוציא כל כך הרבה דרעק מהבית. אני אומרת מהבית, כי ברגע שקלטתי את יכולות ה-V7, התחלתי לעבור איתו על הכל, רצפות, שטיחים, אפילו קורי עכביש על הקיר. זה דוחה, אבל נדרש, תודו.

השנים עברו, שנתיים, כן? והדייסון הפך לחבר הכי טוב שלי, ה-V7 היה צמוד אלי ביום יום, שאב כמו שערות ואבק מפחידים, ורק עם אבנים קטנות (חול שירותי החתולה), היה לו קושי. חייתי עם זה אחלה… כי לא ידעתי מה יש בחוץ. כאילו ידעתי, עקבתי אחרי תחילת שיווקו של הדייסון V-10, והעיניים פזלו גם לכיוונו של זה החדש – דייסון V11.

 

החיים שאחרי ה-V7, שאחרי ה-V11

אותה הודעה משמחת הגיעה שוב, דייסון חדש בדרך אליך, כולל ערכת אביזרים לניקיון הרכב. בוקר הגעת הדייסון זכיתי להתקנה פרטית של השואב החדש, הפעם הוא גדול יותר, כבד יותר, חכם יותר, ושואב פי כמה וכמה, 40 אחוז יותר טוב מה-V10, וטריליון אחוז יותר מה-V7 הותיק, שפתאום נראה בעיני, מול הענק החדש קצת פחות אטרקטיבי.

דייסון וי 11 בגרסתו החדשה כבר לא נזרק הצידה בפינות בבית, או יושב על מתקני פלסטיק פשוטים שהוצמדו עם דיבלים לקיר. יש לו מתקן מפואר, גבוה, חזק, מחובר לתקע הטעינה, עליו אפשר להלביש עוד מברשות וחלקי דייסון ששמישים לנו ביום יום. עולם אחר.

 

דייסון V11 והמתקן החדש
הבעיה והפיתרון בתמונה אחת. דייסון V11 והמתקן החדש, עליו אפשר לשים את השואב והאביזרים

 

צג מגע חדש. דייסון V11
צג מגע חדש. דייסון V11

 

מה שקרה בבית אחרי זה היה פלא

לדייסון החדש יש חיישן במברשת הראשית שלו, שמשנה את עוצמת השאיבה בהתאם למשטח אותו שואבים, רצפה – חלש, שטיח בלי סיבים – סבבה, שטיח שאגי – שמישהו יבוא לעזוררררררררר לי. עוצמה גבוהה שגרמה לי לפתח שרירים חדשים בידיים.
השטיח הכביכול נקי שלי, עליו עברתי עם ה-V7 כמה פעמים ביום, פלט כל כך הרבה לכלוך, שהתביישתי והתבאסתי מעצמי בו זמנית. אבל שאבתי אותו, אז מאיפה בא החול??. אחרי שראיתי כי טוב. התחלתי לשאוב את המיטות – כן, התחלתי לשאוב הכל (וגם אתם תמצאו את עצמכם שואבים הכל, כי למה לא בעצם. אני עם שני חתולים בבית, וגם לנו בני האדם לא חסר (מקשקשים ומנשירים לא פחות מההולכים על ארבע), פחדתי להסתכל מקרוב על המכל… פשוט משכתי את הידית ורוקנתי… קשה היה להתעלם ממה שיצא משם. זוועה.

 

 


הדרך לניקיון האוטו הייתה קצרה

 

אבל קודם, צפו במצב התברואה של הרכב לפני ניקיון הרכב:

 

רכב מלוכלך
תמונות של הרכב לפני הניקיון

 

שטיח רכב מלוכלך
יש תקווה…

 

ריפודים מלוכלכים
כתם ישן בריפודים, שואב כבר לא יעזור

 

מברשות ייעודיות לניקיון רכב. דייסון
מברשות ייעודיות לניקיון רכב. דייסון

 

יש מספר מברשות ייעודיות לרכב – כאלה שאני כבר מכירה מהדייסון V7:

מברשת קטנה וקשה שמפוררת בוץ או דברים יבשים ושואבת אותם
חלק פלסטי עם פתח צר וקשה למקומות צרים וקטנים
חלק פלסטי ואלסטי דמוי חדק, שניתן למשוך ולשאוב כל מיני אזורים שקשה להגיע אליהם
ונוספו מברשות מגניבות כמו מברשת שניתנת לקיפול, דומה ל”חדק” ממקודם, אבל יותר נוחה לשימוש, ומיותר לציין שהתאהבתי בה.
ומברשת עם שערות עדינות, לפתחי אוורור ופתחים בדלתות הרכב, ועוד חלקים עמוקים שנצבר בהם אבק.

קצת חוששת וקצת יודעת לקראת איזה רכב מטונף אני הולכת, ירדתי לחניה, מצוידת בדייסון החדש, ובכל החלקים והמברשות הרצויות. שאלוהים יהיה עימי. פותחת את כל הדלתות, כולל תא המטען, אותו באורח פלא הצלחתי לשמור נקי. בערך. שקית רב פעמית, כמה ספרים זרוקים, שמן ומים לווישרים. תא הנוסעים, מזעזע. מבולגן, מלא חול, אבנים ואבק. בא לי לתלוש שערות, מאיפה מתחילים?

 

שואבים את תא המטען

 

 

מתחילים מתא המטען, כמובן. שם אני שואבת עם המברשת הקטנה יותר, זהה בצורתה למברשת הראשית של הדייסון, אך צרה יותר, ובה אין חיישן שמשנה את עוצמת השאיבה באופן אוטומטי.

כן, ניתן לשנות בלחיצה על כפתור את העוצמה מהמכשיר עצמו, שהוגדר לדבר איתי בעברית. הוא יודע להסביר לי על תקלה, ועל איך לתקן אותה (לדוגמא: המסנן לא סגור היטב, או משהו תקוע במכשיר, ומציג לי באופן ויזואלי, איזו פעולה נדרשת לעשות. המטרה – פחות שיחות טלפון לשירות לקוחות, חברים, הגיע הזמן לפתור בעיות לבד). צפו בסרטון.

שאבתי במשך 2 דקות את המשטח הסיבי, או שמא זה שטיח? בתא המטען, הוא נראה נקי למדי. ממשיכים. כל השטיחים ברכב, שבמקרה הטוב, הייתי מוציאה אותם ודופקת אותם על הרצפה או על הקיר הקרוב, נראים מלוכלכים מאד, מלאים באבק, וטינופת… אני מרגישה שאני מחללת את הדייסון האהוב והחדש שלי. תחושות קשות מאד.

 

מאוהבת במברשת המתקפלת

 

 

מבקשת דקה שנכנסת למסילות המושבים וצידי המושבים

 

 

מברשת קשה שמפוררת לכלוך קשה ותופסת שערות וסיבים

 

 

התחלתי לשאוב את המושבים, וגיליתי ככה לא מעט כתמים. אין מנוס מדיטיילינג בקרוב. הגיע תורם של השטיחים החיצוניים, והשטיחים תחתם, המקוריים (שעוטפים חצי רכב, והם סטטיים כמובן). הדייסון V11 שואב אותם במרץ, ומשאיר אחריו שטיח כהה כביום יציאתו מהמפעל. זו תחושה מספקת מאד. השטיחים המקוריים שמתחת, מלוכלכים לא פחות, ואותם צריך לשאוב עם מברשות נוספות. מברשת עם שערות גסות, כדי לפורר לכלוכים קשים, והיא פוררה, וגם תפסה מלא שערות על הדרך, כל הכבוד לה.

 

מושב ברכב אחרי שאיבה עם הדייסון
מושב ברכב אחרי שאיבה עם הדייסון

 

צבע השטיח ברכב חזר לעצמו

 

שואבים את הרכב

 

המברשת המתקפלת, שהתגלתה כגולת הכותרת בניקיון הרכב. היא מנקה בצידי המושבים, מימן ומשמאל, במסילות עליהן המושבים זזים אחורה וקדימה. בפתחי אחסון ברכב, בדלתות, בפתחי אוורור, בפתחי הידיות של הרכב, למעשה היא כל כך שימושית ששכחתי את המברשת עם השערות הרכות.

עוד וויש אחרון על השטיחים עם המברשת הקטנה – הראשית לשאיבה ברכב, ונראה לי שסיימנו פה.

 

לכלוך שהצטבר במיכל של הדייסון אחרי שאיבת הרכב
עלים, אבנים, חול ואבק… הלכלוך שהצטבר במיכל של הדייסון אחרי שאיבת הרכב

 

כל מה שנשמנו בזמן השהייה ברכב

 

ועכשיו מרוקנים לשקית זבל, שממחישה עוד יותר את הזוועה

 

מה שיצא ונאסף בתוך המיכל היה מזעזע. חול ואבק וחלקיקי פיח, ושערות (חביבי, זה רכב של בחורות פה). הרכב הזה שמשמש אותי ואת הבן שלי ביום יום, בדרך לחוג, בדרך לקניות, היה כל כך מטונף, שהבטחתי לעצמי שאני לא אתן לזה לקרות יותר. אני והוא, והוא בעיקר, לא ננשום יותר את הלכלוך הזה, לא ברכב ולא בבית.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eight + eighteen =