סקודה אניאק iV בישראל – 204 כ”ס 517 ק”מ טווח מ-189,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
סקודה אניאק חשמלי 2021
סקודה אניאק 2021 שש רמות גימור החל מ-189,900 ש”ח

רכב הפנאי החשמלי הראשון של המותג הצ’כי – סקודה ENYAQ iV מונע על ידי מנוע חשמלי עם הספק של 150 kW (204 כ”ס) ויוצע בישראל בשש רמות גימור שונות. החל מ-189,990₪, לרמת הגימור הבסיסית LOFT, בתוספת אגרת רישוי בסך 530₪

 

ה-ENYAQ iV הוא הרכב הראשון של סקודה שמבוסס על פלטפורמת MEB המודולרית לרכבים חשמליים של קבוצת VW, כאשר הסוללה מותקנת ברצפת הרכב ותורמת למרכז כובד נמוך וכן למרחב משופר בתא הנוסעים. בנוסף, מדובר ברכב הראשון תוצרת סקודה המבוסס הנעה אחורית. המפרט החשמלי והטכני של הרכב כולל הספק של 204 כ”ס (150 (Kw, תאוצה מ-0 ל-100 תוך 8.7 שניות עם טווח נסיעה מירבי של 497.96 ק”מ עד 537.3 ק”מ (517 ק”מ WLTP בממוצע – הערך המדווח ע”פ הנחיות המשרד לאיכות הסביבה בדבר גילוי נתוני צריכת חשמל מכלי רכב) מומנט מרבי של 310 ניוטון\מטר, מהירות מרבית של 160 קמ”ש, צריכת אנרגיה משולבת WLTP של 176.1 קווט”ש ל-100 ק”מ, קיבולת סוללה של 82 קווט”ש וסוללה שיכולה להיטען בקצב של עד 175 Kw בטעינת DC (עמדת טעינה מהירה בזרם ישיר).

 

סקודה אניאק מחיר
מידות מרווחות כמו סקודה קודיאק. סקודה אניאק בישראל

שפת עיצוב ENYAQ iV

לסקודה אניאק שילוב בין קווים מפוסלים ופרופורציונליים עם קו עיצובי דינמי ומראה שרירי. קדמת הרכב נמוכה בעלת מראה אגרסיבי, וחלקו האחורי גבוה עם מראה זוויתי, כאשר הוא מתהדר בחישוקים יפים החותמים עיצוב חיצוני עם נוכחות על הכביש.

מידות

הרכב כולל מרווח פנים יוצא דופן, ומתאפיין בנוחות לכל יושביו, כאשר אורכו 464 ס”מ, רוחבו 187 ס”מ, גובהו 161 ס”מ ובסיס הגלגלים בן 276 ס”מ. החזית כוללת יחידות תאורה עם פנסי LED  כסטנדרט, כאשר החל מרמת הגימור השנייה, היא זוכה לתוספת של טכנולוגיית Matrix Beam, עם טווח תאורה דינמי, פיזור אור משתנה ותאורת פניה. לרכב תאורת אווירה עם פונקציות תאורה שונות בדגש על אלמנטים בצידי הרכב ובחזיתו. לכך מתווספים פסי נשיאה כסופים בגג הרכב, ויחידות תאורה אחוריות הכוללות פנסי Combination LED אחוריים עם אלמנטים קריסטליים ואיתות דינאמי. בשלוש רמות הגימור העליונות חזית הרכב מציגה מראה ייחודי ויוצא דופן עם אלמנטים קריסטליים האופייניים ל- ŠKODA כמו הסבכה הקדמית הייחודית – Crystal Face המוארת ב-130 נורות LED ומושכת את העין.

חישוקי סגסוגת גלגלים גדולים הנעים בין 19 ל-20 אינץ’ (כאופציה) מדגישים את אופי ה-SUV המחוספס של הרכב. 

 

סקודה אניאק iV מפרט
סקודה אניאק iV תא נהג
סקודה אניאק iV 2022
מסך מולטימדיה 12.3 אינץ’
סקודה אניאק iV סקירה
פתחי אוורור לנוסעים מאחור
סקודה אניאק iV מידות
מרווח ברכיים. סקודה אניאק
סקודה אניאק 2021
תא מטען 585 ליטר. סקודה אניאק

 

סביבת הנהג ופנים הרכב מציגים אבזור טכנולוגי מגוון, לטובת איכות נסיעה ונוחות. הרכב מוצע בשש רמות גימור ועיצוב שונות כשלכל רמה מותאמים ריפודים, דיפונים וגימורים שונים. רמת הגימור הראשונה Loft מציעה אבזור מגוון וטכנולוגי וסטנדרט בטיחות גבוה, בעוד החבילות הנוספות כוללות בנוסף קונספט עיצובי לייף סטייל שונה מאחת לשנייה, המאפשרת לכל אחד למצוא את הבחירה המתאימה לו. פירוט על רמות הגימור השונות (Lounge, Lodge, Suite, EcoSuite או Sportline) ניתן למצוא במפרט המלא. 

 

בכל רמות הגימור ניתן למצוא כסטנדרט מפרט הכולל 

Digital Cockpit, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה מרכזי 13″, שליטה קולית וחיבור ל-Apple Car Play ו-Android Auto, מערכת שמע בת 8 רמקולים, טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, 2 שקעי טעינה USB type C. עיצוב הפנים כולל פסים מעוטרים בדלתות (מרמת הגימור השניה), תאורת אווירה, דיפונים (מרמת הגימור השנייה), יציאות מיזוג בעיטור כרום, תאורת רגליים מלפנים ומאחור, מושב נוסע קדמי מתכוונן לגובה, תמיכה לגב תחתון לנהג, בנוסף כולל הרכב מגוון אמצעים מתקדמים ובראשם מערכת Park Assist לסיוע בחניה במקביל, וכן דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע יד, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 או 3 אזורים (עפ”י רמת הגימור), גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית (מרמת הגימור השנייה), חיישני אור וגשם וכן שלל הפתרונות החכמים ברוח ה-Simply Clever כגון שולחנות מתקפלים בגב מושבים קדמיים, חבילת שינה, וילונות שמש נגללים מאחור, תאי אחסון בצידי תא המטען, כאשר תא המטען מציע נפח רחב במיוחד בסך 585 ליטר.

סקודה אניאק חשמלי מחיר
אניאק חשמלי בישראל

סקודה אניאק iV מחירון

בטיחות

הרכב כולל חבילת בטיחות מקיפה עם שלל מערכות בטיחות המוצעות כסטנדרט: מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת פרואקטיבית להכנת הרכב למצב תאונה והגנה על הנוסעים, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען זחילה בפקקים ומגביל מהירות, מערכת לניטור שטחים מתים, מצלמת נסיעה לאחור, שבע כריות אוויר, מערכת Emergency Assist, Emergency Steering Support ו- מערכת ניטור מרחק מלפנים עם התראה ובלימה אוטונומית, זיהוי כלי רכב, הולכי רגל ורוכבי אופניים ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

 

**כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

**אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה טווח נסיעה וצריכת חשמל. כמו כן, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש בטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב, קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצת לאורך הזמן ובהתאם לאופי השימוש.

**אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × two =