סקודה פאביה החדשה: 2 מנועים 3 רמות אבזור מ-115,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סקודה פאביה 2023
סקודה פאביה 2022

 

חטיבת סקודה, מבית צ’מפיון מוטורס, מותג הרכב האירופי המוביל והנמכר בישראל, מנחיתה בישראל את הדור הרביעי של הפאביה, הסופר מיני האיכותית. סקודה פאביה החדשה מאפשרת להנות מהיתרונות המצוינות של סקודה, ובהן שימושיות שלוקחת בחשבון כל פרט קטן, תמורה מקסימלית למחירו ותוספת ממדים שהופכים אותה למרווחת בקטגוריה. בנוסף, מצויד הדגם במגוון רחב של מערכות בטיחות.

רמת הגימור העליונה, המונטה קרלו, תגיע לישראל לראשונה כחלק מהפאביה, ותציע אבזור נרחב, תוספות עיצוביות ושיפורים נוספים באספקטים שונים של הדגם.

 

סקודה פאביה מחירון
2 מנועים, 3 רמות גימור. סקודה פאביה החדשה 2022

 

 

הפאביה תוצע בשני סוגי מנוע, מנוע 1.0 ליטר TSI, בעל הספק של 110 כ”ס המושגים ב-5,500 סל”ד ומומנט שיא של 20.39 קג”מ המושגים ב-2,000-3,000 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 205 קמ”ש, עם תאוצה של 9.9 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש.

מנוע 1.5 ליטר TSI מציע הספק של 150 כ”ס המושגים ב-5,000-6,000 סל”ד ומומנט שיא של 25.49 קג”מ המושגים ב-1,500-3,000 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG בעלת שבעה הילוכים. המהירות המרבית של גרסה זו היא 225 קמ”ש עם תאוצה של 8 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש. היא תעניק גם ערך מוסף כמובילת הסגמנט באווירודינמיות, עם מקדם גרירה נמוך של 0.28.

 

סקודה פאביה מפרט
תוספת מערכות בטיחות ואבזור נוחות. סקודה פאביה

 

חיצונית, זכתה הפאביה לתוספות שממשיכות את ה-DNA של הדגם תוך יישור קו עם שפת העיצוב העכשווית של המותג, עם חזית שכוללת את הגריל המעודכן, גריל תחתון עם פנסי ערפל בצורות מחודדות, יחידות תאורה שמתחברות לכנפי הרכב, פס שקוע על מכסה המנוע, כיתוב SKODA על דלת המטען ויחידות תאורה מצדדיו. בשילוב הפרופורציות החדשות  מתקבל מראה דינמי שאותו חותמים חישוקי סגסוגת 16″ Proxima.

רמת הגימור Style מצוידת בנוסף בחישוקי סגסוגת 17″. Procyon Aero עם אופציה לחבילת Color Concept (כוללת גג, חישוקים ובתי מראות בצבע שחור או אפור), וברמת הגימור העליונה Monte Carlo יתווספו גג פנורמי, חישוקי סגסוגת 18″ Libra, גג ובתי מראות בשחור, גריל קדמי מושחר, כיתוב SKODA בשחור על תא המטען, עיטורי Monte Carlo בצידי הרכב, דלתות בשילוב אדום מטאלי דמוי קרבון ומסגרת חלונות מגומי שחור.

 

סקודה פאביה 2020
לוח מחוונים חדש. סקודה פאביה

סקודה פאביה יד 2

 

החלל הפנימי מדגיש את השימושיות המצטיינת של הפאביה, שהופכת למרווחת בקטגוריה, ארוכה ב-11 ס”מ לעומת הדור היוצא, רחבה ב-5 ס”מ עד ל-178 ס”מ רוחב, ובסיס גלגלים רחב ב-9 ס”מ למידה של 255 ס”מ, בתוספת תא מטען של 359 ליטר לא כולל מושבים אחוריים מקופלים.

במקביל, הוא מציג את העיצוב העדכני בתאי הנוסעים של Skoda לצד חוויית המשתמש המתקדמת. מערכת המולטימדיה החדישה Bolero כוללת מסך מגע צבעוני 8″, מערכת סאונד בת 6 רמקולים, 2 שקעי USB מלפנים ו-2 מאחור, האבזור כולל מערכת Kessy Go להנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג למושבים האחוריים, מחשב דרך וצג נתונים, כוונון גובה למושבים הקדמיים, כאשר העיצוב פנימי כולל הגה דו חישורי עם כפתורי למולטימדיה, תאורת אווירה וחלונות אחוריים כהים Sunset.

 

סקודה פאביה מונטה קרלו

 

רמת הגימור Style כוללת תוספות של Virtual Cockpit לוח מחוונים דיגיטלי וצבעוני 10.25″, מערכת Kessy משודרגת כולל פתיחה, נעילה והנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים עם כוונון גובה ותמיכה לגב התחתון וכן הגה דו חישורי בציפוי עור. רמת הגימור Monte Carlo תאפשר גם הגה ספורט קטום תלת חישורי בציפוי עור, דיפון דשבורד קדמי, מושבי ספורט מעוצבים מבד שחור דמוי קרבון ומראות צד עם כוונון וקיפול חשמלי, מפשיר אדים והכהיה אוטומטית בצד הנהג.

 

מפרט הבטיחות כולל כסטנדרט

 

מגוון מערכות נרחב: Front assist לניטור מרחק מלפנים אשר מבצע בלימה של הרכב בעת זיהוי סכנה להתנגשות, כולל זיהוי של הולכי רגל, מערכת Lane Assist לתיקוני היגוי למניעת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה אחוריים, Maneuver Assist לזיהוי מכשולים מאחורי הרכב ולבלימה בעת זיהוי סכנה להתנגשות, ו-9 כריות אוויר .

רמת הגימור Style תעבה את סטנדרט הבטיחות העשיר בפנסי LED קדמיים, מצלמה אחורית, מערכת לזיהוי מכשולים באחורי ובחזית הרכב הבולמת בעת חירום בעת שימוש בחיישני חניה קדמיים ואחוריים.

 

סקודה פאביה סקירה
סקודה פאביה החדשה בישראל 2022-23

 

מחירים סקודה פאביה 2022

לגרסת המנוע 1.0 יעמוד על 114,990 ₪ לרמת הגימור Ambition
122,990 ₪ לרמת הגימור Style
לגרסת מנוע 1.5 המחיר יעמוד על 128,990 ₪ עבור רמת גימור Style
ו-134,990 ₪ עבור רמת הגימור Monte Carlo

בתוספת אגרת רישוי בסך 1,564 ש”ח

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 + eleven =