סקודה קארוק קרוסאובר משפחתי חדש החל מ-129,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקודה החלה בשיווק הסקודה קארוק, הקרוסאובר המשפחתי החדש - החל מ-129,990 ש"ח לגרסה הידנית עם מנוע ליטר, ו-149,990 ש"ח לגרסה האוטומטית, עם מנוע 1.5 ליטר

סקודה קארוק. קרוסאובר משפחתי חדש, החל מ-129,990 ש"ח

סקודה קארוק שנחשף בשנה שעברה, מצטרף לפלח השוק הגדל של רכבי הקרוסאובר הקומפקטיים. כראוי ל-SUV מוביל ממותג סקודה, סקודה קארוק מציע פרשנות מתקדמת לכל מה שאנו מכירים מהמותג הצ’כי בעשור האחרון: עיצוב קלאסי בהשראת תעשיית הקריסטל הצ’כית, מנועים מתקדמים וטכנולוגיים ומערכות מולטימדיה.

כל דגמי הקארוק מגיעים עם חבילת בטיחות מתקדמת, המוצעת כסטנדרט וכוללת ניטור מרחק מלפנים ובלימת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לזיהוי עייפות נהג. לראשונה, מציעה סקודה מנוע 1.5 TSI בעל ארבעה צילינדרים ובנפח 1,498 סמ”ק, בעל הספק של 150 כ”ס. המנוע מצוייד בטכנולוגיית ACT שתורמת לצריכת דלק טובה יותר. בנוסף יוצעו גם גרסאות מנוע 1.0 ו-2.0 וכן שלוש רמות גימור: Ambition, Style ו-Exclusive.

SKODA KAROQ – עיצוב קלאסי תוך שמירה על זהות המותג

הסקודה קארוק החדש מציע את מאפייני העיצוב של המותג הצ’כי כפי שנחשפה בדגם הקונספט ה-VISION S בהשראת אומנות הקריסטל הצ’כית. הקארוק מציע חזות שרירית ואלגנטית מוכרת, עיצוב קדמת הרכב שומר על אופיו של המותג עם קווי מתאר דומיננטיים בפגוש המבליטים את נוכחותו של לוגו המותג ומתחתיו שבכת SKODA הטיפוסית עם פסים אנכיים כפולים ומסגרת כרום. פנסי החזית מלבניים ותחתיהם ממוקמים פנסי הערפל הזוויתיים (החל מרמת הגימור Style פנסים קדמיים Full LED ופנסי ערפל LED). צדי הרכב נמתחים בקווים ישרים ובזוויות שונות, היוצרים “קו מותניים” מפוסל ומאפשרים מראה דינאמי.

העיצוב האחורי של הסקודה קארוק בעל פנסים זוויתיים ושיפועים חדים המעניקים לרכב מראה מחוספס וקשוח יחד עם מגני הפלסטיק התחתונים שמוסיפים למראה הקשוח. חישוקי הסגסוגת המוצעים בהתאמה לרמות הגימור השונות הם בקוטר 16″, 17″ ו-18″.

גרסת הבסיס עם מנוע ליטר עם 115 כ"ס

מגוון גרסאות מנוע

הסקודה קארוק יוצע בשלב זה בשלוש גרסאות מנוע:
גרסת מנוע 1.0 ליטר TSI מציעה הספק מירבי העומד על 115 כ”ס המושגים בין 5,000 ל-5,500 סל”ד, עם מומנט שיא של 20.3 קג”מ המושגים בטווח של בין 2,000 ל-3,500 סל”ד, כשנתון התאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש עומד על 10.7 שניות. מנוע זה בעל תיבת הילוכים אוטומטית עם שבעה הילוכים DSG 500DQ ומצמדים רטובים וצריכת הדלק המשולבת, לפי הצהרת היצרן, למנוע זה הינה 5.2 ליטר ל-100 ק”מ.

גרסת מנוע זו מוצעת גם עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים ונתון צריכת הדלק שלה, לפי היצרן, הוא 5.3 ליטר ל-100 ק”מ.

גרסת מנוע נוספת מסוג 1.5 ליטר TSI בעלת הספק של 150 כ”ס ומומנט של 25.4 קג”מ. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שבעה הילוכים DSG 500DQ עם מצמדים רטובים. נתוני התאוצה בגרסה זו היא 8.6 שניות. מנוע זה מצוייד בטכנולוגיית ACT (Active cylinder Technology) להשבתת צילינדרים בזמן שיוט, טכנולוגיה זו משפרת את נתוני צריכת הדלק. צריכת הדלק המשולבת היא 5.5 ליטר ל-100 ק”מ.

גרסת מנוע 2.0 ליטר TDI (דיזל) מציעה הספק מרבי של 150 כ”ס המושגים בין 3,500 ל-4,000 סל”ד, מומנט שיא של 34.6 קג”מ המושגים בין 1,750 ל-3,000 סל”ד ונתון התאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש עומד על 9.3 שניות. מנוע זה בעל הנעה כפולה 4X4, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שבעה הילוכים DSG וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 5.2 ליטר למאה ק”מ.  

3 גרסאות מנוע לבחירה, 1.0 ו1.5 בנזין, ו1.5 ליטר דיזל (ארבע על ארבע)

הקארוק מציע מרחב פנים מרווח עם בסיס גלגלים של 2,639 מ”מ, אורך של 4,382 מ”מ, רוחב של 1,841 מ”מ וגובה של 1,603 מ”מ. כראוי לדגמי סקודה, תא המטען בנפח 500 ליטרים (כולל גלגל חליפי) גדול ומרווח ותכנון מתוחכם מאפשר להגדילו עד ל-1609 ליטרים (עם מושבים אחוריים מקופלים). כמו כן, הקארוק מציע כאופציה את מערכת ה-VarioFlex של סקודה, המאפשרת כיוונון של המושבים האחוריים הנפרדים, קיפולם ואף הסרתם, תוך הגדלת נפח תא המטען ל-1,584-1,789 ליטרים.

תא נוסעים איכותי ומרווח

הקארוק תא נוסעים מרווח באיכות גימור גבוהה. הדשבורד מפוסל בקווי מתאר אלגנטיים וחלקים, במרכזו נמצאת הקונסולה המרכזית ומצדדיה פתחי המיזוג העטופים במסגרת כרום ומשם ממשיך קו חלק שמעניק מראה אלגנטי וחותך את הדשבורד בצד הנוסע עד ליציאת מיזוג נוספת. כהמשך ישיר לעיצוב דגמי סקודה החדשים , גם ה-KAROQ מציע מקומות אחסון כמו רשת בצד הנוסע ומקום אחסון לבקבוקים בדלתות הרכב.

אבזור עשיר בכל רמות הגימור עם שורה של חידושים טכנולוגיים

כבר ברמת גימור Ambition מציע הרכב סייע תאורה Day Light, תאורת Coming\Leaving home וחיישן גשם, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות והפשרת אדים, מערכת Speed limiter להגבלת מהירות לפי פרמטר שנקבע ע”י הנהג, מערכת Start&Stop לכיבוי המנוע בעת עצירת הרכב, לצד בלם יד חשמלי הכולל פונקציית ה-Auto Hold, הגה הכולל כפתורי בקרת שמע, משענת יד מרכזית עם תא אחסון, מחשב דרך וצג נתונים דיגיטלי Maxi Dot, בקרת אקלים דיגיטלית Climatronic מפוצלת שני אזורים, חיישני חניה אחוריים מקוריים עם תצוגה על מסך מערכת השמע וכן מערכת מולטימדיה מקורית מדגם Swing עם מסך בגודל 6.5 אינץ’, קישורית BT, כניסת SD, ארבעה רמקולים קדמיים וארבעה אחוריים.

בכל רמת הגימור יוצע ממשק SmartLink+ המציע אפשרויות חיבור שונות בין מכשיר הסמארטפון האישי למסך המגע של מערכת המולטימדיה המקורית של הרכב. המערכת מאפשרת חיבור בין מערכות ההפעלה: Mirror link, Car play by Apple ו- Android Auto (למכשירים תומכים).

תא נהג עשיר. סקודה קארוק
מערכת מולטימדיה עם חיבור ייעודי למכשירי סלולר של אפל ואנדרואיד. סקודה קארוק

רמת הגימור Style כוללת בנוסף מפתח חכם Kessy המציע פתיחת הרכב ללא מפתח והנעה באמצעות כפתור, מושבים קדמיים עם כוונון התמיכה בגב התחתון, חבילת תאורה פנימית מסוג LED עם קשת של עשרה צבעים לבחירה, פנסים קדמיים Full LED עם AFS ופנסי ערפל קדמיים LED ומערכת מולטימדיה מקורית מדגם Bolero בעלת מסך בגודל 8″.

בהתאם לגישת ה-Simply Clever, רמת הגימור Exclusive מציעה בנוסף לכל אלה מערכת VerioFlex המאפשרת ניצול מיטבי של החלל הפנימי של הרכב באמצעות כיוונון המושבים האחוריים, קיפולם ואף הסרתם וכן גג פנוראמי חשמלי, ריפוד מושבים מעור/אלקנטרה בצבע שחור או בז’, מושב נהג עם כוונון חשמלי הכולל שלוש זיכרונות למושב, מראות צד מתכווננות חשמלית עם זיכרון, ומערכת שמע Canton הכוללת עשרה רמקולים ואקולייזר דיגיטלי.

אפשרויות קיפול מושבים והשגת עד 1,789 ליטר נפח תא מטען. סקודה קארוק
פתיחה אוטומטית של תא המטען. סקודה קארוק

הקארוק מציע מערכות בטיחות מתקדמות החל מרמת הגימור הבסיסית Ambition: בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת שמירה על מרחק מספק מכלי הרכב מלפנים באופן אוטומטי ושמירה על המהירות המוגדרת באופן דינאמי (עד 160 קמ”ש), מערכת Front Assist המנטרת מרחק מלפנים, מתריעה בפני סכנות ובמקרה הצורך מאטה ואף בולמת את הרכב, מערכת Lane Assist למניעת סטייה מנתיב, אשר מתקנת היגוי באופן אקטיבי. כמו כן רמת גימור זו מציעה חיישני חנייה אחוריים מקוריים ומערכת לאיתור עייפות נהג – Driver Alert.

ברמת הגימור Style תתווסף מצלמה אחורית מקורית Rear View Camera. ברמת הגימור Exclusive שקיימת במנועים 1.5 ו-2.0, תוצע בנוסף מערכת לזיהוי כלי רכב ב”שטח מת”, המבוססת על רדאר אחורי ומסייעת לנהג להבחין ברכבים הנמצאים בשטח המת, המערכת מנטרת את המרחק מהרכבים הסובבים ואת מהירותם על מנת להחליט האם לתת התראה לנהג (במהירות 15 קמ”ש ומעלה) וכן מערכת Traffic Jam Assist המסייעת לרכב לבלום ולהאיץ בהתאם לתנועת כלי הרכב הסובבים אותו תוך שמירה על מהירות ונתיב הנסיעה שנקבעו (עד 60 קמ”ש);

מערכת Emergency Assist – מערכת המתריעה בפני הנהג על חוסר פעילות ומסוגלת לעצור את הרכב ולהפעיל את אורות החירום במידה והנהג אינו מגיב; סייע חנייה Park Assist; מערכת להתראה על תנועה חוצה מאחור; מערכת אקטיבית Maneuver Assist המזהה מכשולים בחזית ומאחורי הרכב ומפעילה את הבלמים על מנת למנוע התנגשות.

במקביל למערכות אלו, מציע הרכב את כל המערכות האלקטרוניות המוכרות, כגון: 7 כריות אוויר, מערכת למניעת נעילת גלגלים ABS- Anti Locking Brake System, XDS – מערכת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, מערכת לבקרת יציבות ושמירה על הרכב בנתיב הנסיעה ESC – Electronic Stability Control, מערכת (Hill Hold Control) H.H.C סיוע בזינוק בעלייה, מערכת לסיוע בבלימות חירום BAS – Brake Assist System.

ג’קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ’מפיון מוטורס: “מותג סקודה עשה דרך בשנים האחרונות והציג דגמים חדשים, בטיחותיים ועם טכנולוגיה מתקדמת מהשורה הראשונה. סקודה קארוק, דגם ה-SUV השני של המותג, ממשיך את אותה הדרך, ומציע את כל מה שאנו מכירים מסקודה ועוד. עיצוב קלאסי, מרחב פנים עם שורה של פתרונות חכמים, טכנולוגיה מתקדמת עם חבילת בטיחות אקטיבית מורחבת כבר בגרסאות הבסיס, מנועים חדישים עוצמתיים, כשהקארוק הינו גם הדגם הראשון שמציע בישראל את מנוע 1.5 ליטר, 150 כ”ס החדש של הקונצרן בגיר אוט’/DSG. כשלנתונים אלו מתווסף גם תג מחיר אטרקטיבי, יש לסקודה קארוק את כל הכלים להפוך לסיפור הצלחה ולבסס את הצלחת סקודה בישראל”.  

גרסאות ומחירים

מחיר גרסת הבסיס של ה-KAROQ יחל מ-129,990 שקלים לגרסה עם מנוע 1.0, 115 כ”ס עם גיר ידני ורמת גימור Ambition

ו-149,990 שקלים לגרסה עם מנוע 1.5 , 150 כ”ס עם גיר DSG וברמת גימור Ambition.

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “סקודה קארוק קרוסאובר משפחתי חדש החל מ-129,990 ש”ח”

  1. למרות האמור בכתבה, היבואן בחר שלא לאבזר את הרכב באפשרות פתיחת תא מטען על ידי חיישן לרגל ולא נותר אלא להצטער על כך מאד. האם ניתן להתקין זאת כתוספת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 − fourteen =