פולקסווגן פולו החדש 2021-2022 מתיחת פנים מ-115,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פולקסווגן פולו 2021-2022
פולקסווגן פולו החדש 2021-2022 מתיחת פנים מ-115,900 ש”ח

רכב הסופר מיני הפופולרי, פולקסווגן פולו, עם למעלה מ-18 מיליון כלי רכב שנמכרו עד כה, זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, עם עיצוב עדכני, לצד אבזור מקיף בסביבת הנהג ובמערכות הבטיחות, מוצע בשני הספקים ושתי רמות גימור, ממחיר 115,900 ש”ח

 

צ’מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, החלה בשיווק מתיחת הפנים של רכב הסופר מיני, פולקסווגן פולו בדור השישי בישראל. 

הפולו תוצע בישראל עם מנוע 1.0 ליטר ולו שני הספקים – הספק של 95 כ”ס עם תיבת הילוכים אוטומטית המוצע ברמת גימור Style, וגרסה בעלת הספק של 110 כ”ס המוצעת ברמת הגימור הגבוהה Style Plus.

העיצוב המחודש של הפולו נושא את רוח שפת העיצוב העדכנית של פולקסווגן, בהשראת דגמי “אחיו” מבית הייצור של אימפריית הרכב. הוא כולל פנסי LED קדמיים בטכנולוגיית IQ Light, פנסי LED אחוריים כולל איתות דינמי, חתימת תאורת יום חדשה עם עיצוב ספורטיבי לפגוש הקדמי וכן עיצוב חדש לגריל פנסי ערפל קדמיים ותאורת פניה, תאורת אווירה פנימית במגוון צבעים וחישוקי סגסוגת 15″. רמת הגימור Style Plus מציעה גם גג שמש פנורמלי עם הפעלה חשמלית, חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת 16″.

 

פולקסווגן פולו החדש
פולקסווגן פולו תא נהג

תא נהג ונוסעים

סביבת הנהג הפנימית של הפולו מתהדרת במערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 8″ ודיבורית BT מובנית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת App Connect לחיבור טלפון נייד באמצעות Car Play ו-Android Auto וכן טעינה אלחוטית לטלפון הנייד. בנוסף, מאפשרת המערכת שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת 6 רמקולים. בנוסף, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, מצלמה אחורית, מערכת Park Assist לסיוע בחניה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מערכת Start & Stop וכן Keyless לכניסה והנעה ללא מפתח (ברמת הגימור Style Plus). לצידם, מושבי Comfort Sport  קדמיים עם תמיכה לגב התחתון, בלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים עם ציפוי עור.

המפרט הבטיחותי כולל מערכת Travel Assist, בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד למהירות של 210 קמ”ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם. ויחד איתה מציעה המערכת בקרת שיוט אדפטיבית ACC, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום AEBS, מערכת לניטור מרחק לפנים Front Assist, מערכת בקרת סטיה מנתיב אקטיבית Lane Assist, מערכת זיהוי רכב בשטח מת במעבר נתיב Side Assist, מערכת פרואקטיבית להגנה על הנוסעים, תאורת נהיגת יום LED, 6 כריות אוויר ומערכת Hill Hold למניעת התדרדרות.

פולקסווגן פולו 2021
פולקסווגן פולו מתיחת פנים 2021

מחירים ואגרה

מחיר הפולקסווגן פולו בגרסת ה-95 כ”ס ברמת הגימור Style הינו 115,900 ש”ח
מחיר גרסת ה-110 כ”ס ברמת גימור Style Plus יעמוד על 128,900  ש”ח.
מחיר אגרת הרישוי יעמוד על 1,520 ₪ (לרמת גימור Style) ו-1,801 ₪ (לרמת גימור Style Plus)

*כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

**אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת דלק. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “פולקסווגן פולו החדש 2021-2022 מתיחת פנים מ-115,900 ש”ח”

  1. רכב נחמד ומאובזר מאוד. אבל מכיוון שחיים רק פעם אחת וכבר איני ילד (55) הזמנתי את הפולקסווגן טיגואן אולספייס פרמיום אלגנס 4×4 מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר, 190 כ”ס , בכך תצטרף האולספייס לטיגואן לייף פלוס 2021 השוכנת בביטחה בחנייה המקורה שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine − eight =