פורד ברונקו החדש 2021 – פתיחת מכירה מוקדמת ב-3.8.21

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פורד ברונקו מחיר
פורד ברונקו מכירה מוקדמת

פורד ברונקו 2021 בישראל אוטוטו: דלק מוטורס מכריזה על מועד פתיחת המכירה המוקדמת של הברונקו בתאריך ה-3.8.21

 

 

דלק מוטורס חושפת פרטים חדשים לקראת ההגעה המסקרנת של רכב השטח האמריקאי, פורד ברונקו וטעימה ראשונה משלושת הדגמים שיגיעו לארץ.

מאז השקתו מעורר הברונקו, חיית ה-4X4 הקשוחה והמיתולוגית שקמה לתחיה אחרי 25 שנה, באזז עצום בעולם המוטורי. קצב ההזמנות רק מתעצם ומתגבר, עד שבארה”ב הוא סולד-אאוט לשנתיים הבאות ומדינות רבות כלל אינן נמצאות כרגע על המפה מבחינת פורד. למרות זאת, ישראל תהיה אחד השווקים הראשונים שאליהם יגיע הברונקו. זאת לאחר שדלק מוטורס הצליחה להבטיח ייצור של כמות מוגבלת עבורנו.

על-מנת להתמודד עם הביקוש לדגם ביחס להקצאה המצומצמת, תפעיל דלק מוטורס שיטת מכירה אונליין, שתעניק לכל אחד ואחת הזדמנות שווה להזמין ולרכוש את הפורד ברונקו החדש.

 

איך זה יתבצע? במיני סייט

בתחילה, יוצג באתר שעון ובו הספירה לאחור: כמה זמן נותר עד לפתיחת המכירה. כשהספירה לאחור תסתיים, בתאריך 3/8/2021 בשעה 10:00, יהיה האתר פתוח להזמנה ותשלום מקדמה.
המכירה באתר תימשך כל עוד נותרו מכוניות פנויות שלא הוזמנו. המכירה תסתיים והאתר יינעל כאשר כל היחידות הזמינות בו יוזמנו. לא ניתן יהיה לפתוח הזמנות עתידיות לדגם.

לקוחה או לקוח שביצעו הזמנה ושילמו מקדמה יוזמנו לפגישת אפיון סופית עם צוות המומחים שלנו, שבה יעברו על הרכב שנבחר ועל האבזור הנלווה הרב שניתן יהיה להוסיף לרכב כתוספות.

 

פורד ברונקו בקרוב בישראל

 

דגמים

פורד ברונקו יגיע לארץ בשלושה דגמים הממוקמים בראש היצע דגמי הברונקו בארה”ב, שלושתם ישווקו עם המנוע החזק ביותר בהיצע, כאשר כל אחד מותאם לסגנון נהיגת שטח מעט שונה. הדגמים הם:

  • WILDTRAK: מיועד לשטח מהיר. יימכר בתצורת ארבע דלתות בלבד.
  • BADLANDS: מיועד לשטח אקסטרים. יימכר עם אפשרות בחירה בין תצורת שתי דלתות לתצורת ארבע דלתות.
  • OUTER BANKS: דגם All-Rounder ידידותי ויוקרתי, הכולל פריטי עיצוב שמעניקים לו מראה יותר בסטייל. יימכר עם אפשרות בחירה בין תצורת שתי דלתות לתצורת ארבע דלתות.
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

sixteen − two =