קבוצת יוניון (טויוטה) תייבא כלי רכב חשמליים של המותג הסיני GAC

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ענקית הרכב הסינית GAC עושה עלייה – רכבים חשמליים של המותג יימכרו בישראל החל מהרבעון הראשון 2020 על ידי קבוצת יוניון, יבואנית טויוטה בישראל

 

קבוצת יוניון (טויוטה) תייבא כלי רכב חשמליים של המותג הסיני GAC

 

“אוריון מוביליטי” (Orion Mobility), חברת בת חדשה של קבוצת יוניון, מודיעה היום כי חתמה על הסכם ליבוא ושיווק דגמי מותג הרכב הסיני GAC – ג’יי איי סי (Guangzhou Automotive Company) לישראל. בכוונת החברה להתמקד ביבוא הרכבים החשמליים של GAC, כחלק מההערכות הקבוצה לעידן הרכב החשמלי. אוריון מוביליטי נערכת להשקת המותג כבר ברבעון הראשון של 2020.

GAC היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין, עם היקף מכירות העומד על כ- 50 מיליארד דולר בשנה. קבוצת GAC נמצאת בצמיחה עקבית ורציפה בשנים האחרונות. מאז 2012 שולשו המכירות והן עמדו בשנת 2018 על כ- 2.2 מיליון כלי רכב. החברה מדורגת במקום ה- 202 בדירוג 500 החברות הגדולות בעולם Fortune Global 500.  

אחת הסיבות המרכזיות להתקשרות אוריון מוביליטי עם GAC היא ציוני האיכות והאמינות הגבוהים להם זוכה המותג: ע”פ JD Power, מותג GAC מדורג, זו השנה השישית ברציפות, בראש הרשימה מבחינת איכות הייצור מבין כלל המותגים הסיניים, ובתוך כך עוקפת בציוני האיכות והאמינות גם מותגים אירופאים ויפנים.

לחברה שיתופי פעולה ארוכי שנים ומיזמים משותפים עם ענקיות רכב ותיקות בהן TOYOTA עמה היא התקשרה לראשונה כבר בשנת 2004, HONDA MITSUBISHI ו-Jeep.

 

מותג הרכב הסיני GAC עושה עליה

 

ל-GAC מבחר רכבים במגוון קטגוריות פופולריות ובכלל זה דגמי SUV בגדלים שונים, דגמי סדאן וכן רכבים בקטגוריית MPV. GAC שמה דגש על פיתוח מואץ של רכבים חשמליים הכוללים טכנולוגיית הנעה מתקדמת ומערכות בטיחות אקטיביות. כיום משווקים כלי הרכב של החברה בכ-20 מדינות שונות בדרום אמריקה, אסיה והמזרח התיכון והיא פועלת לפתיחתם של שווקים רבים נוספים כחלק מהתפרשותה הגלובלית המואצת. בנוסף, לחברה מרכזי פיתוח בארה”ב (עמק הסיליקון ודטרויט) וכן מרכז עיצוב בלוס אנג’לס. 

אולם התצוגה הראשון של GAC יוקם ברחוב יגאל אלון בתל אביב, ואת פעילותה בישראל יוביל דור פיקל, אשר צמח בקבוצת יוניון במגוון תפקידי ניהול בחברת לקסוס. 

דור פיקל, מנכ”ל אוריון מוביליטי, מסר היום: “אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם GAC וגאים להיות נציגי ענקית הרכב הסינית בישראל. מצאנו שותפים החולקים איתנו חזון וערכים דומים של איכות, אמינות ושירותיות ותפיסה עקרונית השמה את הלקוח במרכז. סין היא המובילה העולמית בתחום הרכב החשמלי, והסכם זה הוא חלק משמעותי בהערכות האינטנסיבית של קבוצת יוניון לעידן הרכב החשמלי.” 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine − 6 =