קבוצת מכשירי תנועה (סוזוקי) מצטרפת למתחם יבואני הרכב בשורק ראשלצ

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סוזוקי מוסך
סוזוקי מצטרפת למתחם היבואנים בשורק ראשון לציון. צילום: ביטן מורג

 

קבוצת מכשירי תנועה (סוזוקי) מצטרפת למתחם יבואני הרכב בשורק בראשון לציון

 

קבוצת “מכשירי תנועה” משיקה בימים אלו קומפלקס חדש של הקבוצה במתחם שורק בראשל”צ המשתרע על שטח של 42 דונם מתוכם 30,000 מ”ר בנוי בשווי כולל של כ-480 מיליון ₪

 

 

קומפלקס קבוצת מכשירי תנועה כולל מרכז לוגיסטי גדול לחלקי חילוף ולצמיגים, מרכז שירות, ופנצ’ריה, מוסך מרכזי ללקוחות רכבים פרטיים ומשאיות, אולמות תצוגה לרכבי סוזוקי ולמלגזות, משרדי ההנהלה, משרד חב’ חיל, משרדי חב’ הליסינג , אגף הטרייד אין וסוכנות ביטוח ועוד…

 

סוזוקי ראשון לציון
מרכז סוזוקי בשורק ראשון לציון. צילום: ביטן מורג

 

קבוצת מכשירי תנועה משיקה בימים אלו את קומפלקס גדול באזור שורק בראשל”צ המשתרע על שטח של 42 דונם מתוכם שטח בנוי כ-30,000 מ”ר (8 קומות) ומתחם חניה לכ-600 כלי רכב.

שווי כולל של המתחם (עפ”י הערכות שמאי) כ-480 מיליון ₪ .

הקומפלקס החדש הוקם כבניין חכם עפ”י תקן ירוק בתכנון משרד אדריכלים יסקי מור סיוון ובעיצוב פנים של משרד האדריכלים מיכי סתר והינו אחד מהבניינים היפים והמיוחדים בראשון לציון.

הקומפלקס כולל מרכז לוגיסטי גדול לחלפי חילוף ולצמיגים, מרכז שירות, פנצ’ריה של חב’ ברידג’סטון , מוסך מרכזי של חב’ סוזוקי(כ-3,000 מ”ר) אולמות תצוגה של חב’ סוזוקי, אולם תצוגה למלגזות, משרדי הנהלת הקבוצה, אגף מערכות המידע, אגף המכירות והשיווק, אגף הנהלת החשבונות, משרדי חברת הליסינג כספא, משרד חברת חיל, סוכנות הביטוח מתיב, אגף הטרייד אין ועוד.

צבי נטע יו”ר קבוצת “מכשירי תנועה”:הקומפלקס החדש הינו בניין חכם עפ”י תקן ירוק תוכנן ע”י משרד אדריכלים יסקי מור סיוון והינו אחד מהבניינים היפים ומיוחדים בראשל”צ. הקומפלקס מבטא את הגידול של פעילות הקבוצה בשנים האחרונות והתארגנות של הקבוצה לכניסה לפעילויות עסקיות נוספות בעתיד”. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eight − 3 =