קיה נירו פלאג אין 2020 (נטען בחשמל) החל מ-149,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קיה נירו פלאג אין 2020 (נטען בחשמל) החל מ-149,900 ש”ח

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על תחילת שווקו של הקיה נירו פלאג-אין הייבריד המעודכן

 

קיה נירו פלאג אין 2020 (נטען בחשמל) החל מ-149,900 ש”ח

 

קיה מציגה את הנירו פלאג אין בגרסה מעודכנת. קיה נירו, ה-SUV הפופולרי בישראל מוצג כעת בגרסת פלאג אין מעודכנת עם עיצוב חיצוני ופנימי עדכני ואיכותי. הקיה נירו פלאג-אין הייבריד משלב עיצוב קרוסאובר ייחודי עם חיסכון מרבי בדלק ופליטות מזהמים נמוכות במיוחד הודות לחטיבת הינע היברידית פלאג-אין מתקדמת.

ביצועים

הנירו פלאג-אין הייבריד משלב מנוע 1.6 ליטר GDI עם מארז סוללות ליתיום-יון פולימר בעל קיבול גבוה של 8.9 קווט”ש. הפלאג אין מציע טווח נסיעה חשמלי לחלוטין של עד 65 ק”מ עם אפס פליטות מזהמים (בנסיעה עירונית ע”פ תקן WLTP). הפלאג אין מציע שימושיות מיטבית ומאפשר freedom of use – החל מטעינה באמצעות עמדה ייעודית או כבל נייד המצורף לרכב ועד נסיעה ברכב ללא טעינה תוך הישענות על תכונותיו ההיברידיות – מנוע בנזין המשולב עם סוללה חשמלית.

בנוסף, הנירו פלאג אין מזכה את מחזיקי הרכב הצמוד בהטבת שוווי שימוש ומקנה הנחה חודשית בסך 1,000 ₪.

 

עיצוב משופר. קיה נירו פלאג אין הייבריד. רכב היברידי נטען בחשמל

שדרוג העיצוב החיצוני

עיצוב מחודש מעניק לנירו פלאג אין מראה מעודכן תוך שמירה על עיצוב הקרוסאובר הייחודי. פגושים חדשים מלפנים ומאחור מעניקים לו מראה תכליתי יותר ויציבה בטוחה יותר על הכביש. הפנסים הראשיים זוכים לעיצוב חדש, כשהם משלבים את עיצוב “קוביית הקרח” הייחודי של קיה. הפגוש הקדמי מתאפיין בתאורת יום LED מתחת לפנסים הראשיים שהם בעלי עיצוב ייחודי בצורת חץ כפול.

בחלק האחורי של דגם הפלאג-אין, פנסי LED בעלי עיצוב חדש מעניקים לנירו חתימת אור ייחודית ומודרנית יותר. הפגוש בעל העיצוב החדש מצויד בחיפוי בצבע כסף ומשלב מחזירי אור חדשים ופנסי ערפל אחוריים בקצותיו.

 

מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות ומקוריות. קיה נירו

 

קרוסאובר היברידי ירוק משפחתי ומרווח

טכנולוגיות בטיחות אקטיבית

לקיה נירו פלטפורמה ייחודית המכילה שיעור משמעותי של פלדה מתקדמת בעלת חוזק גבוה (AHSS). מערכות מתקדמות לסיוע לנהג זמינות אף הן, כשקיה מביאה לנירו פלאג-אין הייבריד חבילת DRiVE WISE הכוללת מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS). מערכות בטיחות מתקדמות הזמינות לרוכשי הנירו פלאג-אין הייבריד כוללות: בלימת חירום אוטונומית (סיוע למניעת התנגשות מלפנים) בקרת שיוט חכמה, סיוע אקטיבי לשמירה על נתיב, והתראת ערנות הנהג.

 

חומרים איכותיים, גימורים אלגנטיים. קיה נירו פלאג אין 2020

 

קיה נירו מולטימדיה

 

בתא הנוסעים מציגה קיה סדרה של שדרוגים של המראה והחומרים, המייצרים אווירה יוקרתית ואיכות משופרת של תא הנוסעים. החלק העליון של לוח המכשירים מחופה בחומר איכותי ורך למגע, בעוד לוח המכשירים ולוח המחוונים מתאפיינים בגימור שחור מבריק ואלגנטי חדש עם דגשים בצבע כסף.

דגם הפלאג-אין מצויד בצג TFT 7 אינץ’ בלוח המחוונים ולצידו במערכת מולטימדיה עם צג מגע 8 אינץ’ הכוללת אפליקציות כגון WAZE, פנגו ורדיו אינטרנטי, בנוסף לקישוריות Apple CarPlay ו Android Auto. קיה נירו פלאג אין מצויד בבלם חנייה אלקטרוני חדש, וכן בבלמים אחוריים גדולים יותר כדי לשפר את כוח העצירה.

טכנולוגיות בטיחות חדשות

הנירו פלאג אין מציג סדרה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית לסיוע לנהג. בקרת שיוט חכמה ומעודכנת הכוללת תפקוד Stop & Go ומאפשרת עקיבה אחרי המכונית שלפניו, מסוגלת להביא את הנירו למצב של עצירה מוחלטת והחזרתו למהירות השיוט – בהתאם להתנהגות המכונית שלפניו. קיה נירו פלאג אין מציע חבילה מקיפה של טכנולוגיות בטיחות אקטיבית. טכנולוגיות אלו כוללות התראת התנגשות קדמית, סיוע לשמירה על נתיב, התראת ערנות הנהג וסיוע לאלומה גבוהה, זאת בנוסף לבלם החנייה האלקטרוני החדש והבלמים האחוריים הגדולים יותר.

רכב היברידי נטען בחשמל. קיה נירו פלאג אין

 

עם מתלים קדמיים ואחוריים עצמאיים לחלוטין, ותיבת הילוכים כפולת מצמד בעלת שישה הילוכים והחלפות הילוכים חלקות, מציע הנירו פלאג-אין איזון מעולה בין נוחות נסיעה לבין הנאת נהיגה.

תצורת הקרוסאובר – היחידה בקרב דגמים היברידיים בטווח המחירים שלו – מאפשרת ליהנות ממרחב פנימי נדיב וקיבולת מטען גבוהה עם חלל אחסון גמיש.

הנירו פלאג אין מצויד במנוע 1.6 ליטר GDi (הזרקת דלק ישירה) יעיל, בשילוב עם מערך סוללות ליתיום-יון פולימר 8.9 קווט”ש , המאפשרים טווח פעולה חשמלי לחלוטין במסלול משולב של 49 ק”מ ועד 65 ק”מ בנסיעה עירונית (ע”פ תקן WLTP) .

פליטת דו תחמוצת הפחמן של הנירו פלאג אין עומדת על 31 גרם/ק”מ (במחזור משולב של WLTP).

 

טווח נסיעה חשמלי עד 65 קילומטר. קיה נירו פלאג אין הייבריד החדש

אז מה התחדש במתיחת הפנים של קיה נירו פלאג אין 2020?

  • עדכוני עיצוב פנימי וחיצוני
  • מערכת בקרת שיוט חכמה הכוללת תפקוד Stop & Go
  • מערכת מוליטמדיה 8″ ובלם יד חשמלי
  • פליטות CO2 של 31 גרם/ק”מ וצריכת דלק של 1.3 ליטר ל-100 ק”מ
  • טווח פעולה חשמלי לחלוטין של עד 65 ק”מ בנסיעה עירונית
  • החל מ 149,900 שח כולל מע”מ

מחיר

נירו פלאג אין 1.6 LX – 149,900 שח

נירו פלאג אין 1.6 EX – 152,900 שח

 

follow and like
fb-share-icon0

4 Replies to “קיה נירו פלאג אין 2020 (נטען בחשמל) החל מ-149,900 ש”ח”

  1. חבל שמפרסמים כמו במקרים רבים כתבת יח”צ.
    היה רצוי שהאתר המכובד יתרכז ויעדיף לכתוב את התרשמות עצמית.

  2. מאוד אהבתי את הגדלת טווח הנסיעה דרך חשמל שתכלס זה מכסה את הקמז’ למרבית הנהגים, תוספת הכוח והאבזור המקורי רק משדרגים אותה, רק נישאר לקווה שהתשתיות בארץ יהיו יותר מתאימות לרכבים חשמליים.

  3. חבל ששוב בהיבואן בוחר להביא את המפרט הפחות מתקדם של הרכב. ללא מסך ה 10.25″ ללא מושבים חשמליים, מערכת רמקולים יוקרתית ועוד
    נקווה שהייבוא המקבילי יביא לישראל את רמות האבזור הגבוהות יותר של הרכבים העממיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 + nine =