שירות חדש: דוח בדיקה אונליין לפני קניית רכב יד שנייה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דוח בדיקה רכב
דוח בדיקה אונליין לרכב

לראשונה בישראל: חברת דוח בלק”ר משיקה שירות חדש: דוח בדיקה אונליין חדשני ומקיף לפני קניית רכב יד שנייה

 

חברת בלק”ר המתמחה באיסוף וניתוח מידע בשוק הרכב הישראלי משיקה מוצר חדש וראשון מסוגו בישראל – דוח בדיקה לפני קניית רכב – שמטרתו לשנות דרמטית את תהליך קניית ומכירת רכבים משומשים בישראל. הדוח החדשני מציג את כל המידע הנחוץ אודות המכונית והבעלים (תאונות, משכונים, בעלויות קודמות וכו’) לפני הקנייה, באמצעות מגוון רחב של מקורות מידע, והופך את תהליך הרכישה לשקוף ובטוח יותר. 

“דוח בלק”ר” (דוח בדיקה לפני קניית רכב) יסייע לצרכנים לקנות רכב משומש במינימום סיכון ומקסימום ביטחון, שקיפות ואמינות. הדוח סוקר באופן רחב ומקיף את הרכב הנבדק ומעניק את כל המידע הנחוץ, כולל על מוכר הרכב, עוד לפני המפגש הראשוני בין המוכר לקונה. השירות זמין ונגיש מכל מחשב או מכשיר נייד, מבלי לצאת מהבית וללא כל מאמץ או בזבוז זמן יקר – דמיינו מציאות חדשה בה לא צריכים לנסוע לראות את הרכב, רק כדי להבין שהקשר בינו לבין הפרטים שמסר המוכר מקרי בהחלט.

דוח בלק”ר מתבסס על ניתוח ביג דאטה ומקורות מידע רשמיים ממשרדים ממשלתיים (משרד התחבורה, משטרת ישראל, משרד המשפטים ועוד) ובנוסף, משלב גם את חוכמת המונים. הדוח מורכב משלושה חלקים עיקריים – בדיקת הרכב, מוכר הרכב, תובנות ומסקנות. בין השאר יקבל הרוכש סקירה מסודרת ומפורטת על ההיסטוריה של הרכב הנבדק, כגון תביעות קודמות, תאונות, משכונים, החלפת ידיים, טוטאל לוס, גניבה, ירידת ערך הרכב וטווח המחיר של המכונית בהתאם לנתוני השנתון והדגם שלה. לאחר מכן, מוצג המידע אודות היסטוריית בעלויות הרכב, האם הוא ממושכן, האם יש עדות שהמוכר הוא סוחר רכב או מתחזה וכל מידע נוסף שצריך להדליק נורת אזהרה לפני הרכישה. בשלב הסופי יופיעו התובנות והמסקנות המבוססות על טכנולוגיית AI, טווח המחירים בשוק לרכב והדגם הספציפי שנבדק, תחזית ירידת ערך עתידית, מחשבון עלות אחזקת הרכב וכמובן המלצות ומסקנות לפי הליקויים שנמצאו ומופיעים בדוח.

לרגל ההשקה, הדוח מוצע כעת לציבור הנהגים הישראלי בעלות של 149 ₪, כאשר הרוכש מקבל זיכוי בגובה 149 ₪ לבדיקת הרכב במכוני בדיקה מורשים בפריסה ארצית, ובמקרה כזה למעשה עלות הדוח היא אפס. למתלבטים בין מספר רכבים, יש אפשרות לרכוש חבילה מוזלת הכוללת שלושה דוחות בעלות של 99 ₪ לדוח.

 

השרות פשוט, נוח וקל לתפעול: בשלב ראשון, כפי שמתקיים היום, הקונה יוצר קשר ראשון עם המוכר ומקבל ממנו תמונה כוללת על מצב הרכב. לאחר מכן, ולראשונה בישראל, ניגש הרוכש לפלטפורמה ומפיק דוח נתונים מפורט על הרכב הספציפי אותו הוא מתעתד לרכוש. בשלב זה הרוכש מקבל תמונת מצב מהימנה המאפשרת השוואה בין המידע שמסר המוכר לבין נתוני האמת המופיעים בדוח עצמו. 

אסף פכטר, מנכ”ל חברת דוח בלק”ר: “לצערנו, אין נהג שלא מכיר את הבעיות הרבות בעת רכישת רכב משומש בארץ – עוקץ, חוסר שקיפות, קושי לסמוך על המוכר שהינו בעל אינטרס ולא מכירים אותו, מידע חלקי וחסר אודות היסטוריית הרכב ובעלויות קודמות. חלק ניכר מהנהגים בארץ נותרים עם צלקת לאחר רכישת רכב יד שנייה, שהתברר בדיעבד כחתול בשק; את הבעיות הנפוצות הללו בעת רכישת רכב יד שנייה פותר דוח בלק”ר”.

“המוצר שלנו, שנולד מתוך כאב המשותף לכולנו, ישנה את ההרגלים של רכישת רכבים משומשים בישראל, יעזור מאוד לקוני הרכב ויחסוך להם זמן יקר, כאבי ראש ועוגמת נפש”, הוסיפו בחברה. “אנחנו רוצים שכל אחד יוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו – אם לקנות את הרכב הנבדק או להמשיך בחיפושים, וזאת על סמך המידע המהימן והמפורט שנציג לו בדוח מפורט מאוד, אך פשוט להבנה. חשוב לציין כי בארה”ב ובאירופה תהליך רכישת רכבים משומשים השתנה מקצה לקצה בזכות מוצרים דומים לדוח בלק”ר”.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 − 1 =