תחרות ציורי הילדים העולמית של טויוטה 2018 יוצאת לדרך

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כיצד תראה מכונית העתיד? תחרות ציורי הילדים העולמית של טויוטה "מכונית החלומות 2018" חוזרת - מועד אחרון להגשת הציורים - 14.2.2018

ציור שזכה במקום הראשון לגילאי 12-15 בתחרות הציורים העולמית 2017 Toyota Dream Car Art Contest

תחרות הציורים העולמית בנושא “מכונית החלומות” שעורכת חברת טויוטה תתקיים גם השנה בישראל. יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מקיימת את התחרות במסגרת הפרויקט העולמי של טויוטה יפן Toyota Dream Car Art Contest שייערך השנה בפעם ה-12.

במסגרת התחרות, ילדים מכל רחבי העולם מוזמנים לשתף ברעיונותיהם ובדמיונם לגבי עתיד הניידות באמצעות ציור “מכונית החלומות”. בטויוטה מאמינים שכל רעיון גדול נולד בניצוץ של חלום, ומקווים שהפעילות תעזור לטפח את יצירתיות בקרב הדור הבא של ממציאים, הוגים וחולמים גדולים.

התחרות נערכת בשלוש קטגוריות גיל: גילאי 7 ומטה, גילאי 8-11 וגילאי 12-15. הציורים אשר יזכו בתחרות בשלב המקומי ייצגו את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים ביפן בקיץ 2018.

ציור שזכה במקום הראשון לגילאי 8-11 בתחרות הציורים העולמית 2017 Toyota Dream Car Art Contest
ציור שזכה במקום הראשון לגילאי 7 ומטה בתחרות הציורים העולמית 2017 Toyota Dream Car Art Contest

עשרה ילדים מכל קטגוריית גיל ברחבי העולם, אשר יעפילו לשלב הגמר של התחרות העולמית, יזכו בכרטיס טיסה ואירוח ביפן להם ולשני מלווים.

טויוטה מזמינה את ילדי ישראל לקחת חלק בתחרות הציורים, זאת מתוך אמונה כי ישראל היא מובילה עולמית ברעיונות חדשניים ומאופיינת ברמת יצירתיות גבוהה, אשר יכולה לבוא לידי ביטוי בתוצרים מעניינים ומקוריים במיוחד לגבי באופן בו תעוצב ותפעל מכונית העתיד.

פרטים נוספים לגבי התחרות ולגבי אופן שליחת הציורים זמינים באתר התחרות בכתובת www.dreamcar.toyota.co.il.
הגשת הציורים אפשרית עד ליום 14.2.2018.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

thirteen + nineteen =