אייפקס טראוולס טיולי נהיגה בחו”ל – חוויות נהיגה בכבישי אירופה המרהיבים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אייפקס טראוולס טיולי נהיגה בחו”ל: הכירו את חברת אייפקס טראוולס, חברת טיולי נהיגה בחו”ל במתכונת הכול כלול, המציעה מגוון חוויות נהיגה בכבישי אירופה המרהיבים

 

אייפקס טראוולס טיולי נהיגה בחו”ל – חוויות נהיגה בכבישי אירופה המרהיבים

אייפקס טראוולס טיולי נהיגה בחו”ל

 

אייפקס טראוולס, חברה ישראלית בהנהלתם של אביאל אמיר, מדריך נהיגה ספורטיבית ונהג מירוצים עוד משחר נעוריו, ואוראל יעקבסברג, כתב רכב לשעבר במגזיני הרכב המובילים בישראל. חברת אייפקס טראוולס חרטה על דגלה את המוטו “the drive of life…”, תפיסת עולם המסמלת את התשוקה להנאות החיים, מלונות יוקרתיים חוויות קולינריות מעוררות חושים ונהיגה באגדות מוטוריות על הכבישים היפים בעולם, אייפקס טראוולס הוקמה במיוחד בכדי להנגיש את החלום לכל כיס.

 

אייפקס טראוולס, בהנהלתם של אביאל אמיר ואוראל יעקבסברג

 

 

אז מה אנו מציעים?

 

חברת אייפקס טראוולס מציעה מגוון חוויות נהיגה מהפנטות ובלתי נשכחות בכבישי אירופה, המוכרים, והמוכרים פחות (אלו המוכרים פחות הם סוד המקצוע). החל מטיול עצמאי, בהם אתם מקבלים בין השאר מסלול מסודר ומדויק, עם כל סודות הכבישים הנסתרים שיש לאירופה להציע, בתי מלון, טיסות, וכמובן רכב צמוד לאורך המסע תוך קשר תמידי וזמינות מלאה של צוות אייפקס טראוולס בישראל. 

ימי מסלול מודרכים בנורבורגרינג או במסלולים מדהימים אחרים הכוללים מלונות, טיסות, אגרות רכב ודמי כניסה למסלול, כשבנוסף חברת אייפקס טראוולס מציעה דיל ייחודי של סוף שבוע עם פורשה ומדריך ישראלי צמודים לחוויה בלתי נשכחת.

 

נהיגה באגדות מוטוריות על הכבישים היפים בעולם

 

נהיגה חוויתית בחו”ל

 

היהלום שבכתר, החוויה הגדולה והמומלצת ביותר היא, מסעות הנהיגה המרהיבים בכבישי אירופה המפותלים אל מול נופים עוצרי נשימה, מסעות נהיגה ארוכים בחורף ובקיץ בכבישים היפים בעולם החוצים את גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ליכטנשטיין ובאזור

 היער השחור בהתאם לעונה. בל נשכח שאנו מגיעים מארץ הקודש, לבחירת המשתתפים ישנו מסע ייחודי וכשר, שנבנה במיוחד לקהל השומר מסורת וכולל ארוחות כשרות בין השאר.

 

הכול כלול? כן. 

 

מה נכלל בחבילת הנופש המוטורי הכול כלול שלנו? ליווי VIP בנמל התעופה בן גוריון, טיסות הלוך ושוב עם חברת לופטהנזה, מלונות ארבעה וחמישה כוכבים על בסיס חצי פנסיון, ארוחות צהריים על בסיס מסעדות, רכב ודלק לאורך המסע, תשלומי כבישי אגרה, חניות, תיעוד מצולם, ואטרקציות על בסיס המסלול הנבחר, אם מוזיאוני רכב, מסלולי מירוץ הדוקים, ובערך כל מה שיש לאירופה להציע לחובבי התחום המוטורי. 

 

 

נגיעה קטנה במה שיכול להיות שלכם

 

תחילת המסע שלנו מתחיל במפגש שיעור תיאורטי והכנה לקראת המסע עוד בישראל, הכולל את בחירת מכונת הקרב אותה תבחרו, אחת מבין 30 חיות הטרף המחכות לכם, רכבי יוקרה עתירי צילינדרים ונוטפי בנזין, רכבי ספורט סלון חמושים מכף רגל ועד ראש, רכבי ספורט מחושלים בעלי גג פתוח והנעה אחורית ובעיקר המון סוסים לדהור עליהם עם חיוך רחב. את השיירה מובילים וסוגרים צוות המדריכים שלנו, שבין ישורת לפניה, יקנו לכם את הידע, היכולת, וחידוד האינסטינקטים לראייה תעבורתית בטוחה ונכונה. בסוף כל יום נמצא עצמנו במלון יוקרתי נחים לקראת יום המחר, בריכה, ספא, ג’קוזי, וקצת ישראליות עם פק”ל קפה ואווירה טובה. המסע של אייפקס טראוולס הוא לא רק חוויה בלתי נשכחת, אלא מסע של גילוי עצמי, העצמה ושיפור יכולות הנהיגה שלכם אל מול נופים עוצרי נשימה ובלתי נשכחים. 

 

טיול חלום של כל חובב נהיגה והחיים הטובים, החל מ-6,200 ש”ח

 

ומה לגבי המחירים? 

הרי לשם אנו מכוונים, להנגיש לכל כיס את החלום של כל חובב נהיגה ואת החיים הטובים, ואכן, החל מ- 6,200 ₪ למשתתף על בסיס זוגי, ובתלות סוג המסע או חווית סוף השבוע, וככל שהקבוצה גדולה יותר כך המחיר נוח יותר, לשאר המחירים הטיולים והאטרקציות אותן אנו מציעים במחירי הכול כלול בקרו באתרנו  וביצירת קשר ישיר עמנו בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + 7 =