אירוע נהיגה בשטח לכבוד יום האישה עם דאצ’יה דאסטר וסטפווי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לכבוד יום האישה 2019 כתבתנו הצטרפה לאירוע נהיגה מיוחד בשטח עם נשות מועדון הרכב של דאצ'יה - חוויות והתרשמות מהדאצ'יה סנדרו סטפווי

טיול נהיגה בשטח עם מועדון דאצ'יה לכבוד יום האישה

כתבה: יעל הרצוג
צילום: רונן טופלברג

עוד מתקופת האדם הקדמון, בני האדם חיו בשבטים, בקהילות.
בימינו, המאה ה-21, בתקופה שבה אנחנו הולכים ומתבודדים לתוך חברה יותר דיגיטלית מאנושית, חברת דאצ’יה ישראל מצאה את הדרך לייצר קהילה אמיתית, מהנה והכי חשוב – חוצה את גבולות הדיגיטל.

כשהוזמנתי לטיול ג’יפים לכבוד יום האישה הבינלאומי, הייתי בטוחה שאני מגיעה לבדוק איך הדאצ’יה דאסטר נוסעת בשטח, אך במקום זה, נוכחתי לגלות שמדובר בטיול של מועדון חברים איכותי, פעיל ומגובש שפועל פה בארץ, ושמור ללקוחות דאצ’יה בלבד.

המועדון הזה התחיל לפני כמה שנים והפך לקהילה אמיתית, כזאת שנפגשת פיזית מחוץ לגבולות הסייבר. בין אם חברת דאצ’יה מזמינה אותם לסרט, סדנאות או לטיולים (ולא רק שטח). כל הפעילויות בהחלט עושות לך חשק להיות חלק מהמועדון. מה שהיה פעם שמור רק ללקוחות של רכבי יוקרה הפך לנחלת הכלל, בזכות היוזמה הזו של דאצ’יה ישראל, כשהמטרה היא לא רק לגבש קהילה עם מכנה משותף – נהיגה ברכבי פנאי שטח, אלא להכיר לחברי המועדון את הארץ ולעודד אותם לטייל. חברי המועדון מקבלים הרבה המלצות וטיפים איפה לטייל עצמאית, ללא צורך בליווי מדריך.

הפידבק האמיתי על המכוניות מגיע מהנשים במועדון דאצ'יה

לטיול הזה, לכבוד יום האישה, הוזמנו נשים, חברות המועדון של דאצ’יה. כאלה שנוהגות בדאצ’יה דאסטר או בדאציה סאנדרו STEPWAY ביום יום. המסלול שלנו נקרא “נוף כרמל”, מסלול מושלם למשפחות ומתאים בדיוק לימים האלה של סוף החורף, כשעדיין לא חם מדי והכל ירוק ופורח אחרי הגשמים. שימו לב שלא מומלץ בכלל לעבור את המסלול הזה בימים גשומים.

בדרך התפנקנו לנו בקפה ובמאפים. היה לנו מדריך נהדר שליווה אותנו (צביקה גולן התותח), וצלם סטילס וצלם וידאו שהנציחו את החוויה לכל משתתפת. לשמחתי, וזה לא מובן מאליו, לא נכפה עליי או על אף משתתפת אחרת במקרה זה שום פעילות גיבוש מאוסה ומאולצת. הגיבוש נוצר מעצמו, מעצם התנועה במסלול, בין אם ברגל או ברכב. היו לצדי נשים איכותיות ומקסימות שהיה כיף להכיר.

כאחת שמעבירה את רוב זמנה מול מחשב ואת חיי החברה שלה בעיקר ברשתות, היה מושלם להכיר אנשים אמיתיים בחוץ בשמש לשם שינוי, ואני בטוחה שיש עוד נשים ואנשים שמרגישים כמוני.

אירוע נהיגה לנשים מטעם חברת דאצ'יה. אלבום אישי

הטיול שלנו התחיל בחרשת הארבעים היפייפיה, שממוקמת באחד החלקים היותר קסומים על הר הכרמל. חורשת הארבעים נקראת על שם 40 עצי האלון העתיקים בה שנחשבים קדושים בעדה הדרוזית, אבל במקרה הזה, אנחנו נכסנו את השם ל-40 הנשים שחוגגות את יום האישה בצורה הכי אידיאלית שיש.

עצירה נוספת הייתה בצידי נחל יגור, עם נוף משגע אל עמק זבולון עד ראש הנקרה והחרמון, כשמפרץ חיפה פרוס לרגלינו. צביקה המדריך, שהתגלה כאנציקלופדיה מהלכת לא”י, הרעיף עלינו סיפורים מרתקים על האזור כולו, כך שאפילו למדנו לא מעט דברים חדשים על הדרך.

את החלק של הנהיגה בטיול העברתי בדאצ’יה STEPWAY החמודה, שעל אף היותה הדגם הקטן יותר מבין השניים שהקצו לנו, הוכיחה שהיא מתקתקת את השטח בלי בעיה. אישית, הייתי הולכת על הדגם הידני, אבל לטיול שכזה גם הדגם האוטומטי התאים. הופתעתי לגלות שהג’יפון הזה מצליח להכיל בקלות 3 מבוגרים במושב האחורי, מה שאצלי ישר מיתרגם ל-2 כסאות בטיחות ומבוגר אחד (ככה זה כשיש קטנטנים בבית).

את התיק שלי זרקתי בבגאז’ הגדול (ניסיתי לחשב כמה שקיות סופר נדחסות לשם ולדעתי, מדובר בקנייה ענקית במיוחד). תוסיפו לזה גגון ואופציה לוו גרירה, והגעתם לג’יפון מספק בהחלט לעיר ולשטח, שגם לא רעב כלל לדלק (1 ליטר ל18 קילומטר בגרסת הדיזל), ויכנס לחניות קטנות בקלות.

את הפידבקים הכי אותנטיים קיבלתי כבר בשטח, מבעלות הדאסטר והסטפוואי שנשמעו מאוהבות במיוחד ברכבים שלהן. בכלל היה תענוג לפגוש נשים שאוהבות לנהוג, ועוד בשטח, על אחת כמה וכמה ביום האישה. גאוות היחידה הזאת שנוצרה במועדון מביאה גם מן הסתם לרכישות של עוד רכבי דאסטר וסטפווי, בעקבות המלצות של חברות המועדון, מפה לאוזן, והנה, התשובה לאיך מותג הרכב הזה הפך לצומח בישראל.

את הטיול נאלצתי לסיים בעוספיה, ולהחזיר את מפתחות הרכב, בתקווה שבעתיד הקרוב אצטרף שוב לטיול נוסף בחברת המועדון הזה – קהילה אמיתית, קהילה מטיילת וחמה, אוף ליין.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 + eight =