בקרוב מאד אצלנו: שלושת דגמי הבנזין החדשים של צ’רי CHERY

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

TIGGO 8 PRO
רכב 7 מושבים ממותג צ’רי. TIGGO 8 PRO

 

הושלם תהליך תקינה אירופאית לשלושה דגמי CHERY הצפויים להגיע לישראל – קרסו מוטורס חושפת את הדגמים הראשונים בגרסאות בנזין שיגיעו לישראל עוד השנה – OMODA 5, TIGGO 7 PRO ודגם שבעה מקומות ה-TIGGO 8 PRO 

 

רקע

מאז הקמתה לפני 25 שנה, Chery Automobile הקימה מערכות לפיתוח טכנולוגיות ומוצר, ומעולם לא ויתרה על מאמציה להצעיר את תעשיית הרכב בסין ולהעלות מותגים סיניים לבמה העולמית. בשנת 2021 Chery רשמה 10 מיליון משתמשים עולמיים, כולל 1,950,000 מעבר לים, ודורגה במקום הראשון במשך 19 שנים רצופות בקרב מכוניות נוסעים של מותגים סיניים. Chery Automobile זכתה עד כה בתואר “20 החברות הסיניות הטובות ביותר בתדמית בחו”ל” במשך חמש שנים רצופות, ומכרה את מוצריה ליותר מ-80 מדינות ואזורים ברחבי העולם.

 

הדגמים שינחתו אצלנו 

 

Omoda 5 
באופנה. צ’רי Omoda 5 

 

Omoda 5 

 

הדגם החדש ביותר של Chery אשר נחשף בתערוכת הרכב ב- Guangzhou בסוף 2021, “Omoda” הוא שמה של סדרת המוצרים החדשה של Chery, לדבריהם האות “O” מייצגת “מותג חדש” בעוד “Moda” פירושה “מגמה אופנתית”.

אורכו 4,400 מ”מ, רוחבו 1,830 מ”מ, גובהו 1,588 מ”מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,630 מ”מ.

בתא הנוסעים מסך כפול – 10.25″ ללוח המחוונים ו- 10.25″ למערכת המולטימדיה, טעינה אלחוטית, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת מראה אחורית, מצלמות היקפיות 360, תאורת אווירה, גג נפתח ועוד.

בגזרת מערכות הבטיחות תמצאו בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירה על מרכז נתיב, בלימה אוטומטית, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים ומערכות נוספות. 

 

אומודה 5
צ’רי אומודה 5 תא נהג

 

 

Tiggo 7 Pro 

 

רכב פנאי משפחתי שישווק בגרסת בנזין 1.6 טורבו, 197, כ”ס.  אורכו 4,500 מ”מ, רוחבו 1,842 מ”מ, גובהו 1,746 מ”מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ”מ.

בתא הנוסעים תמצאו מערכת מולטימדיה 10″, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3″, טעינה אלחוטית, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמות היקפיות 360, חימום למושב הנהג, תא מטען חשמלי, גג פנורמי ועוד.

מערכות הבטיחות כוללות 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירה על מרכז נתיב, מערכת התראה בשטח “מת”, מערכת לשכחת ילדים ברכב ועוד.

 

צ'רי ישראל
צ’רי בישראל

 

Tiggo 8 Pro 

 

רכב פנאי שבעה מושבים שישווק בגרסת בנזין 1.6 טורבו, 197 כ”ס. אורכו 4,722 מ”מ, רוחבו 1,860 מ”מ, גובהו 1,705 מ”מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,710 מ”מ. אבזור הדגם כולל מערכות בטיחות מתקדמות: מערכת להתראה בשטח “מת”, בלימה אוטומטית, מערכת לשמירה על מרכז נתיב, מערכת עזר לזחילה בפקק, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

בתא הנוסעים מערכת מולטימדיה 12.3″, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3″, מצלמות היקפיות 360, טעינה אלחוטית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, זיכרונות למושב הנהג ולמראות, מיזוג אוויר לשורת הנוסעים השלישית ואבזור נוסף. 

באפריל, הכריזה CHERY MOTORS כי המכונית ה-500,000 מסדרת TIGGO 8 היוקרתית שלה נמכרה. סדרת TIGGO 8, הנחשבת כ ״ספינת הדגל״ של המותג, השיגה מכירות של 500,000 מכוניות בזמן המהיר ביותר,  היו”ר Yin Tongyue התייחס לכך: “ניתן לייחס את ההצלחה לפילוסופיה להתמקד במשתמשים וליצור ערך ללקוחות, כמו גם לתמיכה ואמון מצד הצרכנים. אני מאמין שסדרת TIGGO 8 תגיע להישגים נוספים גם בעתיד״.

 

רכב 7 מקומות זול
רכב 7 מקומות מבית CHERY

 

סדרת TIGGO 8 נחשבת לכוכב של Chery, בעל העיצוב החדש, המכונה “עיצוב בתנועה”, משלב אסתטיקה ייחודית על מנת ליצור רכב בעל עיצוב קומפקטי שמסתיר את גודלו, תוך שמירה על נוכחות בולטת. עיצוב זה גם שואף לשלב את האלמנטים האנושיים והטכנולוגיים לאחד, כפי שניתן לראות בצורה הטובה ביותר בעיצוב פנים היוקרתי. מבחוץ, הגריל התלת מימדי הבולט בהשראת כוכבים וגלקסיות. הוא כולל “כוכבי” כרום המושכים את העין לתוך הגריל ומדגישים בבירור את עומקו.

 

אמיר בלכר, מנהל פעילות צ’רי בישראל: “שלישיית דגמים זו מציגה את החדשנות והטכנולוגיה של צ’רי בשלושת הסגמנטים הנמכרים בישראל. לדגמים אלו יצטרפו בהמשך גרסאות היברידיות וחשמליות לצד דגמים נוספים”.

 

כאמור, 3 הדגמים קבלו תקינה אירופאית מלאה ויגיעו לישראל החל מסוף שנת 2022. 

 

מותג רכב חדש בדרך? Chery הסינית מתכננת עליה לישראל

קרסו מוטורס תייבא ותשווק את מותג הרכב צ’רי CHERY לישראל

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 2 =