ג’נסיס (GENESIS) מותג היוקרה מושק בישראל באולם החדש בהרצליה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג’נסיס (GENESIS) מותג היוקרה מושק בישראל באולם החדש בהרצליה

 

מותג היוקרה ג’נסיס GENESIS מושק בישראל על ידי קבוצת כלמוביל, באולם התצוגה החדש בהרצליה פיתוח. לג’נסיס G80, G90 ו-GV80 יצטרפו עד סוף השנה שלושה דגמים חדשים נוספים, ביניהם הרכב החשמלי – GV60  

 

 

קבוצת כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל, משיקה את חטיבת GENESIS מותג יוקרה חדש בישראל שהחל את פעילותו בעולם לפני 6 שנים, ומצטרף למותגי הרכב של הקבוצה בהם מרצדס, יונדאי ומיצובישי.

מותג הרכב GENESIS, שבסיסו בדרום קוריאה, ופועל  כיום בעיקר בארה”ב, קנדה ואוסטרליה, ביסס את עצמו כמותג יוקרה ואיכות במגוון דגמיו בתצורות סדאן ו- SUV בפילוסופיית עיצוב של ‘אלגנטיות אתלטית’ המשלבת בין קווים נקיים וחלקים לאלמנט הכנפיים של המותג, אשר שימש בין השאר כהשראה לשבכה הייחודית בחזית הדגמים.

בכדי להתחרות בשוק תחרותי זה עמלה GENESIS באופן יסודי וגייסה את המוחות הכישרוניים ביותר בתעשיית הרכב העולמית בין היתר המעצב האגדי פיטר שרייר החתום על דגמים אייקוניים כמו אאודי TT, החיפושית החדשה והגולף; לוק דונקרוולק, לשעבר המעצב של למבורגיני ובנטלי; פיליפו פריני שהיה אמון על העיצוב של למבורגיני אורוס ואוונטדור ואלפא רומיאו 8C. תחום הביצועים הופקד בידיו של אלברט בירמן, שהיה אחראי על הביצועים בחטיבת הספורט של BMW.

 

אולם התצוגה החדש של גנסיס בהרצליה פיתוח

 

דוידי פיאמנטה, מנכ”ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל ודנה רביד מנחם מנהלת חטיבת גנסיס

 

בראש חטיבת GENESIS ישראל עומדת דנה רביד-מנחם. רביד-מנחם מציינת כי “לאחר שנתיים של הכנות כלמוביל משיקה מותג יוקרה חדש בישראל, שיצטרך לאתגר את המתחרים הקיימים ולהציע אלטרנטיבה מעולה וחווית לקוח רלוונטית יותר. לשם כך הקמנו אולם דגל מפואר בהרצליה פיתוח בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים, שייתן ללקוחות את החוויה ה”בוטיקית” והשירות היוצא דופן כבר ברכישה. 

 

חוויית לקוח ושירות חדשה:

לרגל השקת המותג החדש בישראל פיתחה כלמוביל  קונספט חווית לקוח ושירות  שאינו מוכר בשוק הרכב בישראל.

GENESIS PERSONAL ASSISTANT; לכל לקוח מנהל שירות אישי המלווה אותו בכל נושא ברגע הקניה, 24/7 ומהווה למעשה את הגורם היחיד שמולו הלקוח צריך להתנהל. בכל שאלה או בקשה לגבי תפעול הרכב וסיוע בעת צורך לטיפול, קשר עם מרכז השירות ותיאום תור, איסוף הרכב והחזרתו ללקוח וכל נושא אחר הקשור לרכב כך שהלקוח יוכל להרגיש עטוף לא רק ברכישה אלא תמיד ולא יעבור מיד ליד.

כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות – גם כאן ג’נסיס למעשה מספקת חבילת אחריות מורחבת יותר מהמתחרות הכוללת גם את עלות הטיפולים התקופתיים, עד 6 טיפולים. חסכון משמעותי ללקוח.

בנוסף ב- GENESIS מבטיחים לתת את השירות הטוב ביותר בענף בכל הקשור לזמינות, איסוף הרכב לכל טיפול במרכז השירות והחזרתו לכל מקום בו הלקוח בוחר, העמדת רכב חלופי לרשות הלקוח, ומתן שירותי דרך בליווי אישי של מנהל השירות האישי.

הדגמים הראשונים שנחתו ויושקו בישראל הם ה-G80, מכונית המנהלים היוקרתית עטורת הפרסים, שבחודש ינואר האחרון זכתה בתואר ה-Best Midsize Premium Car של J.D. Power, וה-GV80, ה-SUV הראשון אי פעם של המותג, שהושק לאחרונה בעולם ומגיע בגרסה של 7 מושבים. 

במהלך השנה יושקו גם ה-G70, הסדאן הספורטיבי-יוקרתי, ה-GV70, ה-SUV החדש והצעיר מבין דגמי המותג בגרסת 5 מקומות ישיבה, שהושק בדצמבר 2020 בעולם וספינת הדגל של המותג, ה-G90 שנכנסת לסגמנט ה S-Class לאור רמת האבזור ואיכות החומרים הגבוהה. 

 

בקרוב GENESIS חשמלית:

במהלך השנה הקרובה GENESIS תשיק SUV עם הנעה 100% חשמלית, המבוסס על פלטפורמת E-GMP של המותג. הפלטפורמה החדשה מאפשרת טווח של למעלה מ-500 ק״מ בין טעינות לפי תקן WLTP ותמיכה במתח של עד 800 וולט, שמלמד על  טעינה של כ-80% מהסוללה בתוך כ-20 דקות בלבד.

 

GENESIS G80
גנסיס G80

 

GENESIS G80

GENESIS G80 החדש הוא דור שלישי לדגם שאיתו פרצה GENESIS לעולם. הדור החדש של ה- G80 שהושק לא מכבר ונוחת בישראל במסגרת ההשקה העולמית מציב סטנדרטים חדשים בשוק מכוניות הסאלון היוקרתיות, עם דגש על שילוב בין איכות ותחושת פרימיום ברמה הגבוהה ביותר לבין יכולת דינמית וביצועים מרגשים. ה- G80 מתהדרת בצללית ספורטיבית דמוית קופה ומשטחי צד מפוסלים המקנים מראה בעל נוכחות ויציבה דינמית.

ביצועים 

ל-GENESIS G80 מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2,497 סמ”ק T-DGi המשלב מגדש טורבו טכנולוגיית הזרקה ישירה בעל הספק של 304 כ”ס, עם מומנט גבוה במיוחד של 43 קג”מ המתקבלים כבר מ-1,650 סל”ד. נתוני הספק מרשימים אלו מאפשרים ל-G80 להאיץ ל-100 קמ”ש באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית חכמה בעלת שמונה יחסי העברה ב-6 שניות בלבד, תוך מתן זמינות כוח מיידית בכל תנאי הדרך והתאוצות הביניים.

אבזור ובטיחות

G80 משווק בישראל בשתי רמות גימור ELEGANT ו- LUXURY שתיהן בעלות סטנדרט יוצא דופן בקטגוריה של גימור ואבזור נוחות והיחידות בסגמנט עם ציון בטיחות מושלם. בשתי רמות הגימור מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות וסיוע לנהג על בסיס חיישנים, מצלמות ורדאר,  המנטרים את הנעשה מסביב למכונית וכוללות פונקציות ייחודיות כולל בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת והצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים. 

רמת גימור ה- ELEGANT כוללת בין היתר ריפודי עור וגלגל הגה בחיפוי עור NAPPA, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, תא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK, לוח שעונים דיגיטלי תלת מימדי בגודל 12.3 אינץ’ עם מצבי תצוגה משתנים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ’ ועוד. 

רמת הגימור היוקרתית עוד יותר, ה- LUXURY מוסיפה על כל אלה גם חישוקי סגסוגת 19 אינץ’, גימור עץ אמיתי, ריפוד בעיצוב ה-G Matrix, אוורור מושבים קדמיים, חימום לגלגל ההגה, מנגנון סגירה רכב לדלת, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREVIEW ECS, תצוגה עילית בהקרנה על השמשה HUD ומערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים.

 

מחיר דגם G80″אלגנט” – 385,000 ש”ח כולל חבילת השירות המקיפה ל3 שנים

מחיר דגם G80 “לוקשורי” – 439,000 ש”ח כולל חבילת השירות המקיפה ל-3 שנים

 

GENESIS GV80
גנסיס GV80

 

GENESIS GV80

רכב הפנאי הראשון של GENESIS אשר ישווק בישראל בשתי רמות גימור ELEGANT ו- LUXURY הוא חוד החנית לקראת סדרה שלמה של רכבי SUV יוקרתיים בעלי עיצוב אלגנטי ואתלטי, המשלבים את ערכי המותג והשאיפה לאמינות ואיכות מרבית תוך שילוב הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

GENESIS GV80 הינו רכב פנאי סאלוני, המציע מרווח פנים גדול לחמישה עד שבעה נוסעים בשלוש שורות ישיבה, הקובע סטנדרטים חדשים בכל פרמטר ומייצג את התפיסה החלוצית המתקדמת של GENESIS, כאשר הוא משלב בין איכויות ונוחות מעולם הפרימיום לביצועים וחווית נהיגה אתלטית ודינאמית.

ל- GENESIS GV80, היחיד בסגמנט עם ציון בטיחות מושלם, מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות וסיוע לנהג על בסיס חיישנים, מצלמות ורדאר המנטרים את הנעשה מסביב למכונית וכוללות פונקציות ייחודיות כולל מעבר לנהיגה סמי אוטונומית, כשהרכב יודע לבצע באמצעות בינה מלאכותית פעולות המדמות נהיגה אנושית כגון שמירת מרחק מרכב מלפנים ובדיקת השטח והתמזגות בתנועה באופן אוטונומי. בנוסף, 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת והצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים ועוד.

ביצועים

GENESIS GV80 מפגין רמת ביצועים ספורטיבית בזכות מערכת הנעה עוצמתית ומרשימה. לישראל מגיע GV80 עם מנוע טורבו דיזל בעל שישה צילינדרים בתצורה טורית המאפשרת איזון מרשים ופעולה חלקה. המנוע בנפח 2,996 סמ”ק מספק 278 כ”ס ומומנט עצום של 60 קג”מ המתקבלים במלואם בין 1,500 ל-3,000 סל”ד. רצועת הכוח הרחבה מנוצלת על ידי תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה יחסי העברה עם אפשרות לתפעול ידני. התוצאה היא יכולת שיוט נינוחה במהירויות גבוהות עם כוח מתפרץ הזמין באופן מידי בכל תנאי הדרך ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.8 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 14.9 ק”מ לליטר.

GENESIS GV80 מצויד במערכת הנעה כפולה חכמה עם שליטה אלקטרונית על חלוקת הכוח בין הסרנים. כאופציה מוצע דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית המחלק הכוח בגמישות מלאה בין שני הגלגלים האחוריים כדי לאפשר תנועה גם על פני משטחים חלקים. 

ברמת הגימור הבכירה מצוייד GV80 במערכת מצלמה מתקדמת הסורקת את פני הכביש ומשנה את כיול הבולמים באופן מידי בכדי להתמודד עם פני הכביש ולהבטיח גיהוץ מושלם של מהמורות וריסון תנועות המרכב. בנוסף, מצויד GV80 במערכת RANC אקטיבית לנטרול רעשי רוח וכביש.

מושב נהג ייחודי – מושב Ergo Motion מהדור השלישי עם מערכת תמיכה אווירית. מושב הנהג מכיל 7 תאי אוויר בעל תכונה המפחיתה עייפות משעות נסיעה ארוכות כולל גם מערכת עיסוי מתקדמת.

 

 

תא נוסעים 

תא הנוסעים של GENESIS GV80 תוכנן בהשראת ארכיטקטורת עיצוב ששמה דגש על תחושת יוקרה ומרחב. לוח המכשירים מעוצב באופן נקי עם פתחי מיזוג מוסתרים בפרטי גימור מעודנים הנמתחים לרוחב תא הנוסעים, ובראשו מותקן מסך מגע רחב בגודל 14.5 אינץ’ המאפשר תצוגה רחבה של מידע ממערכות המולטימדיה והניווט.

האבזור ברמת גימור ה- ELEGANT כולל בין היתר חישוקי סגסוגת 20 אינץ’, ריפודי מושבים מעור מלא, גלגל הגה בחיפוי עור NAPPA, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ- LEATHERETE, קונסולה מרכזית “מרחפת”, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה עם שליטה משורת המושבים השלישית, מנגנון סגירה רכה לדלת, תא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, בקרת ירידה במורד DBC, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים ECS, זכוכיות עם בידוד אקוסטי משופר, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ’ עם מצבי תצוגה משתנים ותצוגת D3, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ’, ועוד.

רמת הגימור הבכירה LUXURY מוסיפה בין היתר גם גלגל הגה בגימור דו גוני, ריפוד מושבים מעור NAPPA, שורת מושבים שלישית עם קיפול והרמה חשמליים ושליטה ממושב הנהג, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREIEW ECS, מערכת אקטיבית להפחת רעשי כביש, מערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים, אינטרקום דו-כיווני, להגברת הקול בעת השיחה בין שורות הנוסעים ולחצן השתקת הסאונד בשורה השניה והשלישית ועוד.

 

דוידי פיאמנטה, מנכ”ל קבוצת הרכב הפרטי: “השקת GENESIS בישראל, מבטאת את עוצמת הקבוצה השוקדת על כיווני צמיחה חדשים. עוד מציין פיאמנטה, כי האמון וההערכה הרבה לה זוכה כלמוביל משותפיה הבינלאומיים הינן מרכיב חשוב בקבלת הנציגות של GENESIS בישראל כאחת המדינות הראשונות בהן מושק המותג”. 

 

מחיר דגם GV80 “אלגנט” – 499,000 ש”ח כולל חבילת השירות המקיפה ל3 שנים

מחיר דגם GV80 “לוקשורי” – 569,000 ש”ח כולל חבילת השירות המקיפה ל3 שנים

 

הפרסים של GENESIS:

למרות שהינו מותג צעיר בתעשיית הרכב, GENESIS הצליח לקטוף בתוך זמן קצר שורה ארוכה של פרסים בינלאומיים נחשבים בתחום העיצוב, חווית המשתמש, טכנולוגיה וקהל לקוחות נאמן. 

בין שלל הפרסים בשנת 2020 זכתה GENESIS בפרסי העיצוב היוקרתיים של RED DOT ובפעם הרביעית ברציפות כמותג הפרימיום האמין ביותר על פי JD Power; GENESIS דורגה במקום הראשון הכללי באמינות ובמקום הראשון עם ה- G70 בקטגוריית ספורט-סדאן. מכונית הדגל החדשה, ה- G90, זכתה בפרס TOP SAFETY PICK+ מטעם ה- IIHS איגוד חברות הביטוח לבטיחות בדרכים. ה- G70 ו- G80, קיבלו גם הן את אותו דירוג.

ה- G70 זכתה גם בפרס המכוניות המשפחתיות החדשות הטובות ביותר בשנת 2020 בקטגוריית סדאן-יוקרה. פרס זה מצטרף ל- 20 פרסים נוספים בהם זכה הדגם ביניהם מכונית השנה ב- 2019. ה-G90 זכתה בתואר מכונית היוקרה המובילה על ידי חברת המחקר Auto Pacific בטקס פרסי שביעות הרצון השנתי שלה (VSA). 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two + twenty =