ג’נסיס GV70 בישראל: SUV יוקרתי ב-3 רמות גימור מ-339,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'נסיס GV70 מחיר
ג’נסיס GV70 בישראל: SUV יוקרתי ב-3 רמות גימור מ-339,000 ש”ח

 

כלמוביל משיקה את הג’נסיס GV70, רכב SUV, השני של מותג GENESIS בישראל, שנחשף בחודשים האחרונים.  ל-GV70 קווי עיצוב ייחודיים, עם מרכב קומפקטי של 5 מושבים. כמו יתר דגמי GENESIS, גם ה-GV70 מצויד בחבילה מקיפה של מערכות סיוע אקטיביות מתקדמות, רמת בטיחות הגבוהה בקטגוריה, טכנולוגיות מתקדמות, אבזור עשיר ועיצוב ייחודי הצובר תאוצה בינלאומית בזהות המותג.

ג’נסיס GV70 בעל מראה אלגנטי דינאמי וצעיר, בהתאם לתפיסת ה”אתלטיות האלגנטית” של המותג עם קריצה חזקה ל- SUV Coupe. חזית ה-GV70 שומרת על הקו הייחודי והבולט של ג’נסיס עם גריל ה- G MATRIX בעל הנוכחות המרשימה , כשמצדדיו יחידות תאורת ה- Quad Lamps הצרות והמחולקות לשניים. העידון ב- GV70 הוא דווקא בקו הגוף הפרבולי שלה אשר נמתח ומתעקל מהפנסים הקדמיים לצידי המרכב כשהוא מדגיש את קו המותניים השרירי בחלקה האחורי של המכונית.

פס כרום יוקרתי נמתח מהקורה הקדמית במקביל לקו הגג המשתפל כשהוא תוחם את קורה C הנוטה קדימה באופן דינאמי וחלון אחורי משולש משלימים את הצללית האתלטית. את העיצוב משלימים פתחי מפלט אנכיים וספורטיביים ויחידות תאורת LED אופקיות מאחור המדגישים את רוחב המרכב ומציגים את חתימת האור הייחודית של GENESIS.

 

ג'נסיס GV70 נסיעת מבחן
ג’נסיס GV70 תא נהג יוקרתי

 

תא נוסעים

תא הנוסעים של ג’נסיס GV70 עוצב לפי תפיסת “החלל הלבן” באדריכלות הקוראנית, המיישמת מראה נקי ואלגנטי המשרה תחושת מרחב ונינוחות ונותנת לכל מתג את הכבוד שלו. המעצבים שילבו בתא הנוסעים אלמנטים אובליים בהשראת כנפי מטוס עם תכנון ארגונומי המתמקד בנוחות התפעול של הנהג תוך צמצום מספר המתגים.

פתחי המיזוג הדקים מוסווים בקו המתאר התוחם העליון של לוח המכשירים ומשלבים פס רוחבי המשתלב אל תוך לוח המחוונים הדיגיטלי בעל תצוגת התלת ממד ומדגישים את תחושת הרוחב של המכונית. במרכז הקונסולה המרכזית משולבים חוגת בורר ההילוכים (Shift By Wire) המעוצבת כתכשיט וחוגת השליטה בממשק התפעול והמולטימדיה של המכונית המשלבת בתוכה גם משטח מגע. ממשק התפעול המוצג על גבי מסך 14.5″ הרחב ביותר בסגמנט המאפשר שליטה גם באמצעות מגע ישיר והתאמת תצוגה אישית.

תחושת היוקרה בתא הנוסעים מושגת גם באמצעות שימוש בחומרי דיפון ברמה הגבוהה ביותר, כולל ציפוי החלק העליון של לוח המחוונים ודיפוני הדלתות ב-Leatherette רך וגימורי אלומיניום מוקפדים (ברמות גימור Luxury ו-Sport). מרחב הפנים הגדול לנוסעים הושג על ידי תכנון חכם וניצול מקסימלי של בסיס הגלגלים הארוך (287.5 ס”מ), כשהמושבים הקדמיים הם בעלי אפשרויות כוונון מגוונות כדי להשיג תנוחת ישיבה אופטימלית. ברמות גימור Luxury ו-Sport נהנה הנהג באופן ייחודי לקטגוריה ממושב Ergo Motion Seat בעל 18 אפשרויות כיוון שונות ומערכת מסאג’ מובנית בעלת מספר תוכניות עיסוי.

גם הנוסעים מאחור נהנים מנוחות מרבית הודות למושב רחב ואפשרות כיוון  של משענת הגב. תאורת אווירה עשירה עם 64 גוונים לבחירה פרושה גם בתא הנוסעים ומאירה אותו בהילת אור עוטפת בהתאם למצב הרוח. מערכת מיזוג אוויר חכמה עם מסננים כפולים שומרת על אוויר נקי ומונעת כניסת חיידקים ואבק. מסנן חלקיקים אנטיבקטריאלי ייחודי מונע כניסת חלקיקי אבק דק ומשביח את האוויר בתא הנוסעים, עם אפשרות לטיהור של 99.9% מהאוויר בתא הנוסעים בתוך 10 דקות על ידי תכנית פעולה מיוחדת (בחלק מהדגמים).

 

ג'נסיס GV70 מנוע מפרט
ג’נסיס GV70 מנוע 2.5 ליטר טורבו עם 304 כ”ס

 

ביצועים

ג’נסיס GV70 מגיע לישראל עם מנוע T-GDI בנפח 2.5 ליטר בעל ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו. המנוע מצויד במערכת הזרקה כפולה המשלבת בין הזרקת דלק ישירה לתוך חלל הצילינדר ומזרקת דלק עקיפה על סעפת היניקה. התוצאה היא לא רק תפוקה גבוהה, אלא גם צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכה בזכות נצילות בעירה מקסימלית.

למנוע העוצמתי (החזק ביותר בסגמנט) הספק מרשים של 304 כ”ס ורצועת כוח רחבה שבה מומנט מרבי של 43 קג”מ מתקבל במלואו בין 1,650 ל-4,000 סל”ד. הכוח מועבר מהמנוע אל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה בעלת תגובות מהירות וחלקות, עם אפשרות לשליטה ידנית של הנהג באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה. ל-GV70 בורר מצבי נהיגה לכביש בעל מצבי Comfort, Eco, Sport, Smart כאשר כל מצב מתאים את תגובות המנוע, תיבת ההילוכים וההיגוי בהתאם. ה-GV70 מאיצה ל-100 קמ”ש ב-6.1 שניות בלבד ומגיעה למהירות מקסימלית של 240 קמ”ש.

מערכת Active Sound Design מעצימה את צליל המנוע הבשרני דרך מערכת השמע של המכונית לשיפור החוויה הספורטיבית. מערכת AWD הנעה כפולה חכמה, כבר ברמת הכניסה, מאפשרת חלוקת כוח משתנה באופן אופטימלי על הכביש לטובת אחיזה מרבית, אך גם מעניקה לנהג ב-GV70 למצות את יכולת ההרפתקנות עם יכולת נסיעה בשטח.

מערכת Multi Terrain Control כוללת בורר מצבי נהיגת שטח כולל שלושה מצבים שונים (Snow, Mud, Sand) כשבכל אחד מהם מותאמת חלוקת הכוח ותפקוד בקרת האחיזה כדי לייצר אחיזה מרבית בתנאים קשים. בנוסף, מצויידת המכונית גם במערכת בקרת ירידה במדרון המגבילה את המהירות בשיפועים חדים. ברמת גימור Sport “משודרגת” חווית הנהיגה הספורטיבית באמצעות בולמי זעזועים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית ECS. בנוסף כלול בחבילה גם מצב נהיגה נוסף Sport + המחדד את תגובות המנוע וההיגוי.

 

ג'נסיס GV70 למכירה
ג’נסיס GV70 בשלוש רמות גימור לבחירה

 

שלוש רמות גימור – החל מ-339,000 ש”ח

רשימת האבזור ב-GENESIS GV70 ברמת גימור Elegant כוללת בין היתר: בקרת אקלים מפוצלת עם 2 אזורי שליטה, חלונות אחוריים כהים, שבכת מנוע קדמית בעיצוב G-MATRIX בגימור כרום, מראות צד מתקפלות ומתכהות אוטומטית עם חימום, תאורת Welcome עם הקרנת לוגו GENESIS, גלגל הגה מצופה עור, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים שונים, חוגה מעוצבת להעברת הילוכים SBW, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3″ עם מצבי תצוגה משתנים ותצוגת D3.

מסך מולטימדיה 14.5 אינטש, מערכת שמע עם 9 רמקולים, מושב נוסע קדמי עם מנגנון Easy Access, מושבי נהג ונוסע מלפנים מחוממים ומתכווננים חשמלית, זיכרונות למושב הנהג ומראות הצד, ריפוד מושבים מ-Leatherette, מושב אחורי מתכוונן ומתקפל, תא-מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית Smart Trunk, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 VSM עם תצוגת תלת ממד, כניסה והנעה ללא מפתח,  גג שמש פנורמי חשמלי, פנסי LED כפולים בחזית,  בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Smart), מנופי העברת הילוכים מההגה, אפשרות חיבוריות ל- Apple CarPlay ול- Android Auto, 4 שקעי USB לטעינת מכשירים וחישוקים קלים בקוטר 19 אינטש.

רמת גימור Luxury מוסיפה: בקרת אקלים 3 אזורים עם מסנן חלקיקים, מושב נהג Ergo Motion Seat עם עיסוי ו-18 אפשרויות כיוונון, אוורור למושבים, מושבים בריפוד עור מלא,  גימור פנים מאלומיניום, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ-Leatherette, תאורת אווירה מורחבת, חלונות עם בידוד אקוסטי, מערכת שמע עוצמתית ויוקרתית מבית Lexicon עם 18 רמקולים.

רמת גימור Sport כוללת נוסף לאבזור ברמת גימור Luxury (למעט חלונות עם בידוד אקוסטי):קו עיצוב חיצוני ספורטיבי עם שבכה קדמית בעיצוב G-MATRIX בצבע שחור,  גלגל הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, מושבים בריפוד עור נאפה משולב זמש, מתלים אדפטיביים ECS, בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Sport+, Smart),  חישוקים קלים שחורים, ייחודיים בקוטר 21 אינטש.

 

פירוט מערכות בטיחות:

חזון הבטיחות של GENESIS מיושם גם ב-GV70, המצויד במערך מערכות הבטיחות הפאסיבית והאקטיבית המובילים בסגמנט ובשוק היוקרה בכלל. ה-GV70 מגיע כסטנדרט עם 8 כריות אוויר, בתוכן כרית אוויר להגנה על ברכי הנהג, כרית אוויר בין המושבים הקדמיים להגנה על ראשי הנהג והנוסע מפני התנגשות ראשית בתאונה צידית, זאת לצד כריות אוויר קדמיות, כריות צד לנהג והנוסע וכריות וילון להגנה על ראשי הנוסעים בתאונה צידית. בנוסף מותקנת ב-GV70 מערכת Active Hood System – מכסה מנוע מתרומם באופן פירוטכני כדי לצמצם נזקי גוף בעת פגיעה בהולכי רגל.

גם בתחום הבטיחות האקטיבית מערכות העזר לנהג ב- GV70 מצוידות במערך המקיף ביותר בין דגמי היוקרה השומר הן על הנהג והן על הנוסעים באופן המיטבי:

SCC – בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים בעלת מאפייני בינה מלאכותית, כשבנוסף לשמירה על מהירות ומרחק באופן אקטיבי מהרכב שלפנים, לומדת גם את מאפייני הנהיגה של הנהג ומכיילת את פעולתה בהתאם.

BCA – מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת. מערכת התראה על תנועה בשטחים מתים מספקת התרעה לנהג, ומונעת מעבר נתיב במידה וקיימת סכנת התנגשות ברכב בנתיב המקביל.

LKAS – מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז הנתיב הנסיעה, תוך מעקב אחרי קווי הסימון והרכב הנוסע לפנים.

FCA – התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית במצבי חירום.

RCCA – זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית.

LFA– מערכת אקטיבית לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה.

חיישן התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי.

SAE – מערכת יציאה בטוחה המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי.

DAW – מערכת התרעה על ערנות נהג עם בקרה אקטיבית על מיקוד בכביש.

LVDA – מערכת המתריעה על תחילת נסיעה של הרכב מלפנים.

PCA – מערכת בלימה אוטונומית בתמרוני חניה.

אור גבוה אדפטיבי.

BVM– הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים- בעת הפעלת איתות המצלמות ההיקפיות ברכב מציגות תמונה של הנתיב בו רוצים להשתלב על גבי לוח המחוונים כדי לאפשר מעבר נתיב בטוח.

בלם-יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold.

מערכת תאורת LED MATRIX קדמית עם שינוי אלומת אור ותאורת אור גבוה אדפטיבית.

מצלמות היקפיות 360° SVM עם תצוגה תלת ממדית.

דגמי ה- Luxury וה- Sport מוסיפים גם

מערכת  המתריעה ומונעת פתיחת דלתות המושב האחורי – Power Child Lock

 

מידות ומשקלים

משקל עצמי 1,910 ק”ג
משקל כולל מורשה 2,500 ק”ג
אורך כללי 4,715 מ”מ
רוחב כללי 1,910 מ”מ
גובה כללי 1,630 מ”מ
מרחק סרנים 2,875 מ”מ
מרווח גחון 18.5 ס”מ
נפח מיכל דלק 80 ליטר
נפח תא מטען 542 ליטר

 

 

 

 

 

 

 

 

מחירים

Elegant Luxury Sport
מחיר 339,000 ₪ 379,000 ₪ 399,000 ₪
צריכת דלק משולבת ליטר ל- 100 ק”מ 9.5 9.5 9.5
ציון בטיחות 8 8 8

 

דנה רביד-מנחם, מנהלת חטיבת ג’נסיס, בכלמוביל: “אנו גאים בהצלחה של כניסת המותג לישראל אשר מאז השקתו לפני כ- 3 חודשים נמכר ללמעלה מ-100 לקוחות. כעת עם השקת ה- GV70 אנו נערכים לגל ביקוש משמעותי על ידי קהל צעיר המבקש רכב ייחודי ופורץ דרך עיצובית וטכנולוגית, עם מנוע חזק במיוחד ואבזור עשיר במחיר תחרותי בשוק היוקרה”.

“אנו שמחים לראות את השפעת ההצלחה של ההי טק הישראלי, אשר באה לידי ביטוי בהתעניינות במותג ובהגעה של קהל סטארט-אפיסטים ומנהלים צעירים לאולם התצוגה כמו גם לאתר שלנו לבחון את המותג. אנו נערכים לתת מענה למאות לקוחות שממתינים ל- GV70 ולעשרות שכבר הזמינו”, מוסיפה רביד-מנחם.

כפי שהציגה כלמוביל בהשקת המותג בישראל גם לקוחות ה-GV70 ייהנו מקונספט חוויית הלקוח והשירות החדשניים של GENESIS: GENESIS PERSONAL ASSISTANT;

מנהל שירות אישי המלווה את הלקוח בכל נושא מרגע הקניה, 24/7 ומהווה את הגורם שמולו הלקוח מתנהל. העוזר האישי נותן מענה לכל שאלה או בקשה לגבי תפעול וסיוע בעת צורך לקראת הטיפול התקופתי, תיאומי איסוף הרכב והחזרתו. בנוסף, גם רוכשי ה-GV70  ייהנו ממדיניות השירות של קבוצת כלמוביל ברכבי ג’נסיס הכוללת מתן כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות – שהינה חבילת אחריות ייחודית בענף.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × four =