היישר מאירופה: קורקינטים שיתופיים ובטיחותיים של Dott בשקל לדקה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

DOTT SCOOTER מחיר
הקורקינטים השיתופיים של דוט DOTT בישראל

הקורקינטים השיתופיים של חברת Dott האירופאית מגיעים לתל אביב, עם מחירים משתלמים ותחרותיים, לרכיבה בודדת או למנוי, ורכיבה על כלים בטיחותיים וחדשניים

 

 

חברת דוט (Dott), המספקת פתרונות תחבורה אישיים שיתופיים בערי אירופה כמו מילאנו, לונדון, פריז, רומא, בריסל ועוד, מודיעה היום על הפעלת שירות הקורקינטים השיתופיים שלה בעיר תל אביב, זאת בפעם הראשונה שבה השירות יופעל מחוץ ליבשת אירופה. מהיום, הקורקינטים החשמליים השיתופיים של Dott ינועו ברחבי העיר תל אביב ויספקו לרוכבים בטיחות יוצאת דופן, שירות אמין, תעריפים נמוכים ונוחים ביחס למתחרים, אוויר נקי יותר ופחות עומס בכבישים.

צי של 1,800 קורקינטים חשמליים יעמוד לרשות תושבי תל אביב והמבקרים בה, מה שיאפשר למשתמשים ליהנות מחוויית נסיעה מהנה ובטוחה, המאפשרת לגלות אזורים חדשים ולצבור חוויות חדשות, בלי הצורך של לחפש חנייה או לעמוד בפקקים.

Dott פועלת בשיתוף פעולה מלא עם העיריות והשלטונות בהן היא פועלת, ובתל אביב, כמו בערי אירופה, Dott מפעילה את השירות תחת רגולציה וחוקי עזר עירוניים, כדי שהרוכבים ירכבו בתבונה תוך התחשבות בסביבה העירונית. בנוסף לכך, Dott משתפת פעולה עם העיריות על מנת לספק שירות המותאם לצרכים של כל עיר בנפרד ולטובת התושבים והמבקרים בה.

 

בטיחות

עם גלגלים גדולים בגודל 12 אינץ’, אורות קדמיים, אחוריים ואיתותים, מערכת בלימה משולשת ולוחיות רישוי, הקורקינטים השיתופיים של דוט בנויים מתוך מחשבה על בטיחות ללא פשרות, וכל הכלים מצוידים בקסדות המחוברות לכידון. על פי החוק הישראלי, כל הקורקינטים מוגבלים למהירות מירבית של 25 קמ”ש, כאשר בחלק מהאזורים המוגדרים במפה ובאפליקציה, המהירות מוגבלת למהירות איטית של מספר קמ”שים בודדים, ובכמה אזורים מוגדרים מראש, הרכיבה לא מתאפשרת והקורקינט ננעל לרכיבה. כל אלה מספקים לרוכב ביטחון ברכיבה, אחריות אישית ושמירה על הסביבה העירונית.

הקורקינט שנחת בישראל מציע מפרט אבזור מפנק ועשיר במיוחד, הכולל איתותי LED וזמזם כמו באופנוע, מתקן ייעודי לסמארטפון הכולל NFC לקישוריות מהירה וטעינה אלחוטית (במכשירים תומכים בלבד), המתבצעת בזמן הרכיבה. בנוסף, משטח עמידה רחב עטוף גומי מעניק לרוכב בטיחות ונוחות רבה בזמן רכיבה, ובולמי הזעזועים הקדמיים משככים את המהמורות והבורות הקטנים בכבישים ובדרכים.

צוות טכנאים ומכונאים מיומנים מבטיחים תחזוקה איכותית של הקורקינטים, כדי לספק זמינות גבוהה של צי הכלים. הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות של החברה, וכל מערך הטעינות מתבצע באתר כדי להבטיח שליטה של 100%.

 

תעריפים תחרותיים 

לרגל השקת הפעילות בתל אביב, Dott מעניקה מספר הטבות לרוכבים חדשים כמו למשל נסיעה ראשונה בחינם. התמחור התחרותי ושובר השוק מתרכז בעלות הנסיעה: רק ​​שקל אחד לדקת רכיבה, ללא עמלת פתיחת נסיעה או שחרור הקורקינט, זאת לעומת המתחרים הגובים לפחות שני שקלים בעבור פתיחה והתחלת נסיעה. עוד יוצע לרוכבים מנויים על פי תדירות שימוש: מנוי לשתי רכיבות בעלות 15 ש”ח, מנוי יומי עבור 10 נסיעות ועלותו 40 ש”ח, ומנוי חודשי עבור 30 נסיעות בעלות 120 ש”ח. בנוסף לכך, Dott תפתח שותפויות עם עסקים מקומיים כדי לספק הצעות מותאמות אישית ללקוחותיהם.

 

בן גיילי, מנהל הפעילות של חברת Dott בתל אביב: “הקורקינטים השיתופיים שלנו מציעים את הדרך היעילה ביותר לנסוע ברחבי תל אביב מבלי לגרום לעומסים או לזיהום. אנו מביאים את הניסיון שלנו מערים גדולות באירופה כדי להבטיח שהשירות שלנו ישולבו בקפידה בעיר, ומציעים שירות אמין לרוכבים שלנו תוך מתן כבוד למשתמשי דרך אחרים ולהולכי רגל.”

הסביבה וההשפעה החברתית עומדות בלב כל החלטה עסקית ב-Dott. חברת התחבורה האישית פועלת לשימוש חוזר או מיחזור של 100% מכלי הרכב והחלקים המשומשים, תוך שמירה על איכות הסביבה ועל העולם. דוט מכוונת לצי לוגיסטי חשמלי שלם, ולאנרגיה מתחדשת בכל הערים שלה. השירות החדש בתל אביב נועד להיות נגיש ככל האפשר לרוכבים מנוסים ולמתחילים, ו-Dott עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם קהילות מקומיות, במטרה לכסות באופן שווה את כל האזורים שבה היא פועלת. בנוסף, Dott מרבה לשתף פעולה עם ארגונים ועסקים מקומיים כדי לסייע בשיפור התנועה ברחבי הערים בהן היא פועלת, תוך ויתור על התחבורה הרגילה והעמוסה.

 

אודות דוט

דוט היא חברת תחבורה שיתופית אירופית שהוקמה על ידי אנרי מויסינאק ומקסים רומיין, עם החזון לשחרר את הערים מפקקים, תוך ביצוע נסיעות וניידות אישית נקייה וירוקה. דוט מפעילה כיום למעלה מ-40,000 קורקינטים חשמליים בערים מובילות בבלגיה, פינלנד, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה, פולין, ספרד, שוודיה ובריטניה, והשיקה מאז סתיו 2021 צי של 10,000 אופניים חשמליים. דוט זכתה בשניים ממכרזי התחבורה השיתופית הגדולים בעולם, גם בפריז וגם בלונדון. לדוט צוות של למעלה מ-600 עובדים, כשהצוותים העיקריים שלה ממוקמים באמסטרדם, לונדון ופריז.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − 18 =