הכירו את מועדון הרכב E30 Israel – בעלי ב.מ.וו E30 בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
ב.מ.וו E30
מועדון E30 ישראל

תמונות: מועדון E30 ישראל
תודה גדולה לניר אבל בהכנת הכתבה

 

אחרי שכתבתנו על מועדון אלפא רומיאו קלאסיק, מועדון ברנאאוט ישראל, מועדון רנו ספורט, מועדון המיאטות, מועדון לנד רובר, ואפילו דאצ’יה בישראל, הכירו את המועדון הקטן וסופר אקסלוסיבי – E30 ISRAEL. הוא כולל (כמעט) את כל חתך האוכלוסייה, ומכל הגילאים, שחולים על הב.מ.וו E30 שלהם!

1. מתי הוקם המועדון?

בחודש יוני 2013. אסף צרפתי ריכז מספר חברים עם E30 ופתח קבוצת ווטסאפ, וככה זה התחיל. בהתחלה היינו 7 חברים בקבוצה, ולאט לאט נוספו עוד ועוד לשיגעון. היום אנחנו כ-50 חברים, כולם בעלים של ב.מ.וו E30, חלקם אפילו של יותר מאחת.

 

 

2. ספרו על כלי רכב מעניינים/מיוחדים שיש לחברי המועדון:

כל רכב במועדון מיוחד, ואין אף רכב אחד שדומה לשני. מצד אחד, יש לנו מכוניות מקוריות לחלוטין, חלקן עד רמת הבורג, חלקן עד רמת מקור משודרג לשימוש יום יומי. חלקן משופצות וחלקן בשלבי שיפוץ כאלה ואחרים. יש רכבים עם מנוע מקורי, ויש עם הכל, דרך מנועים של דורות ב.מ.וו חדשים יותר, דגמי m השונים, עם טורבו, בלי טורבו, ואחד אפילו עם v8 (של ב.מ.וו). חלק מגרדות את האספלט ובנויות יותר לshow, וחלק בנויות ל-go, בין אם לדריפט, מסלול או אפילו סתם לטיול בכבישים מעניינים, ויש אפילו 2 טורינג (סטיישן) מתוך ה-3 היחידות שקיימות בארץ.

 

חברים במועדון E30

ב.מ.וו אספנות

 

3. אילו פעילויות יש במועדון?

בעיקר מפגש חברים ועל האש. יש גם טיולי נהיגה, קארטינג. נפגשים במסלול בין אם כאירוע מועדון או כהצטרפות ליום פתוח, והיו גם הרצאות מקצועיות בנושאים שונים שקשורים בנהיגה ורכב.

4. יש אירוע / טיול מיוחד שאתם יכולים לספר עליו? 

אחד מהטיולים שלנו היה טיול “חוצה ישראל” ממטולה ועד אילת (בקיץ, כן? כש-95% מהרכבים ללא מזגן). והיה טיול בו אחד מהחברים במועדון הציע נישואים לחברה שלו. רחלי ועדן, אפילו שמכרתם את ה-E30 שלכם, לעד תהיו חלק מאיתנו…

 

שומרים על שגרת מפגשים עם חברי המועדון. E30 ISRAEL

 

5. איך אתם שומרים על המועדון, ועל קשר עם החברים?

אנחנו מקיימים שיגרה של מפגשים, בין אם של המועדון או של מועדונים/קבוצות רכב אחרות, וריבוי תחרויות ואירועים מוטוריים עוזר לשמור על קשר, כי נפגשים הרבה על הפודיום, (בליגת הדריפט שמתקיימת עכשיו, 7 גביעים מתוך 9 שחולקו “הלכו” לנהגי E30. בדראג, ה-E30 היחידה שהשתתפה לקחה מקום ראשון!).

6. מי יכול להצטרף אליכם למועדון?

כל מי שיש לו ב.מ.וו E30. כמובן שאם הוא לא ישתלב ולא יתנהג לפי הערכים של הקבוצה הוא לא יישאר במועדון, אבל עוד לא קרה מקרה כזה.

מועדון E30 Israel מכיל בתוכו מגוון של אנשים כמעט מכל חתך באוכלוסייה, יש במועדון בן אדם בן 82, יש בני 18, שרק הוציאו רישיון, יש יהודים וערבים, יש נהגים ביום יומיים, ויש מכונות מסלול מהקיצוניות שיש בארץ, יש מכונאים שעובדים על הרכב לבד בבית, ויש אנשים שלא יודעים להחליף גלגל. לכולם שפה משותפת שסובבת סביב האוטו וכולם מכבדים את כולם ונכונים לעזור אם וכאשר אחד מאיתנו צריך.

 

דריפט
בנויה לדריפט. ב.מ.וו E30

 

 

ב.מ.וו אספנות מקורית

 

7. יש לכם קבוצת פייסבוק, וואטסאפ, עמוד פייסבוק?

כרגע, קבוצת ווטסאפ בלבד.

 

צילום: ים מלמד

 

צילום: ארתור גינזבורג

 

כל הכתבות על אנשים ומכוניות

כתבות על מועדוני רכב

חולות הגה – נשים חובבות רכב ואופנועים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 + 17 =