המירוץ לרכב חדש: ואילו כלי רכב מיד שנייה אנחנו מפספסים בדרך – טור

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
המירוץ לרכב החדש זו מנטליות שאפשר לשנות

אנחנו פראיירים. תקנו אותי אם אני טועה (אני לא), אבל מחירי הרכבים במדינת ישראל הם הגבוהים בעולם. רק אנחנו משלמים על לנדרובר דיסקברי חדשה כ-650,000 אלף שקלים (לאחר תוספות), קדילאק CT6 ב-549,000 אלף שקלים ומרצדס S מתחילה אצלנו במחיר של דירת 3 חדרים בעיר בדרום הארץ. זה הגיוני? ברור. המיסים בישראל הם מהגבוהים בעולם, מס הקניה, המע״מ, היבואן שרוצה להרוויח וכך המחיר הבסיסי של הרכב בחו״ל מוכפל ואף יותר, בקלות רבתי.

פראיירים. אבל זו לא הסיבה היחידה. ניסיתם למכור רכב יד שנייה לאחרונה? המחירון של לוי יצחק בכלל לא מעניין, במקרים רבים אתם תקבלו הרבה מתחת למחירון, שמשמש המלצה בלבד לחברות הביטוח. ובכלל, למה לקנות רכב מיד שנייה? הרי רכב חדש מהניילונים קורץ כל כך; אתם מקבלים מימון 100%, ללא מקדמה, ונדבר עוד שלוש שנים.

מה כדאי, לקנות רכב חדש מהניילונים או רכב בן 3? לנדרובר דיסקברי בחצי מיליון שקלים

פראיירים. את הרכב החדש חברות הליסינג מקבלות, בהערכה גסה, ברבע מחיר פחות, מגלגלות אלינו את המימון, לרוב גם מתעכבות בהעברת הבעלות, ובסוף, אנחנו נוסעים ברכב מוגבל באבזור, משפחתומטית ממוצעת, או מיני מוגבלת, שבאירופה לא הייתם אפילו יורקים לכיוונה בסוכנות השכרת רכב.

ופה בדיוק, החלטנו לעשות שינוי. נכון, שינויים לוקחים זמן, חינוך שוק זו משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל אם נצליח לגרום לכמה מכם לבחור ברכב מיד שנייה, או להשאר עם הרכב הקיים לשפר אותו, לחסוך כסף ולצאת להרפתקאה דומה לשלנו, עשינו את חלקנו.

המירוץ לרכב חדש ואילו כלי רכב מיד שנייה אנחנו מפספסים בדרך

אז מה הרעיון?

למי שעוקב אחר פרויקט השיפורים החדש שלנו – רכשנו קדילאק STS מודל 2006, עם מנוע 3.6 ליטר ו-98,000 ק״מ ב-19,000 ש״ח. בחודש האחרון העברנו את הרכב הזה את כל השיפורים האפשריים, במסגרת הטעם הטוב, בשורה התחתונה, אנו נסקר עבורכם את הפרויקט בפירוט, ונראה איך אפשר לחסוך את ״המיסים״, ירידת הערך הראשונית, וליהנות מרכב מיד שנייה משובח. נכון, אמנם “לא תקרעו את הניילונים”, אבל גם לא תקרעו את הכיס במסע לעבר רכב החלומות שלכם.

הרכב שלכם לא יהיה מודל 2019, אבל זה יהיה ההבדל היחיד בינו לבין הרכב מיד שנייה. אז הגיע הזמן לתת גז על פרויקט קאדילק – שיפור רכב מיד שניה, מא׳ עד ת׳.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − nineteen =