המשטרה ושב”ס יקבלו לשורותיהם מאות רכבי שטח מסוג מיצובישי טרייטון

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

המשטרה ושב”ס יקבלו לשורותיהם מאות רכבי שטח מסוג מיצובישי טרייטון

אחרי זכייה במכרז הרכב הממשלתי: מאות רכבי טרייטון עתידים להימסר למשטרה, שירות בתי הסוהר ומשרדי מנהל הרכב הממשלתי. הזכייה תאפשר לצה”ל, חברת חשמל, עיריות, מועצות אזוריות  מפעלי תעשייה ועוד ליהנות מתנאי המכרז

 

כלמוביל יבואנית מיצובישי זכתה במכרז מנהל הרכב הממשלתי לאספקת מאות רכבי טרייטון בחוזה לשנתיים עם אפשרות להארכה של שנתיים נוספות.  מדובר במכרז חשוב אשר יאפשר לגופים ציבוריים כגון המשטרה, שירות בתי הסוהר ומשרדי מנהל הרכב הממשלתי להצטייד ברכב זה. הזכייה תאפשר לגופים כצה”ל, חברת חשמל, עיריות, מועצות אזוריות, מפעלי תעשייה ועוד להצטרף לרכישה בתנאי המכרז ולהגדיל משמעותית את כמות הרכבים שיימסרו.

מיצובישי טרייטון החדש שהושק לאחרונה בישראל הוא הדור השישי של רכבי העבודה מבית היצרן במראה חדשני ואגרסיבי, אבזור עשיר משולב טכנולוגיות עתירות חדשנות. טרייטון עבר שינוי עיצוב מהותי ומציג מרחב פנים נדיב מראה עדכני מעוצב יחד עם מראה השטח האגרסיבי. הטרייטון מצטיין בבידוד רעשים ובתצרוכת הדלק.

בין הסיבות לזכייה במכרז הייתה העובדה שהטרייטון, המזוהה בתחום רכבי העבודה מציג חזית טכנולוגית מרשימה ומערכות בטיחות המתקדמות ביותר. הטרייטון מצויד ב-7 כריות אוויר, EBD – לחלוקת עוצמת הבלימה, HSA – כעזר לזינוק בעליה, TSA לבקרת יציבות לגרור, ASTC – לבקרת יציבות ומשיכה  RISE – לחלוקת עומסים בזמן תאונה.

 

לטרייטון אבזור הכולל בין היתר הגה 4 צלעות מצופה עור, בקרת שיוט, ידית הילוכים בריפוד עור, אימובילייזר מקורי, 4 חלונות חשמל, פתיחה וסגירת חלון בלחיצת כפתור, נעילת דלתות מרכזית, דיבורית Bluetooth, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, מערכת תאורת יום ומדרכי צד.

הטרייטון מוצע עם מנוע חדש בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות הפליטה החדשות והמחמירות של ה-WLTP, משולב טכנולוגיה מתקדמת, בעל הספק מירבי של 150 כ”ס ו- 40.8 קג”מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה מתקדמת. תיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה.

למיצובישי טרייטון גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת Triton Pro. חבילת השיפורים שתוכננה ושולבה על ידי חברת אספיר, משדרגת באופן מהותי את יכולות השטח של הטריטון. ערכת המתלים מגביהה את גחון הרכב, משפרת את יכולת התנועה והניהוג בשטח טכני בעבירות קשה והופכת את הטריטון לא רק לכלי עבודה יעיל אלא גם למכונת שבילים, המסוגל לגהץ ביעילות, במהירות ובנוחות נתיבי שטח מהירים. ערכת המגינים משפרת את שרידות הרכב בכל סוגי השטח.

ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: “אנו שמחים לקבל את הודעת הזכייה ובטוחים שרכב מצטיין זה ייתן מענה וחוויית נהיגה לכל מי שייבחר בו. הטרייטון ממשיך להוביל בגאווה את המותג היפני בישראל. אנו למדים מהביקוש  הגבוה שנהגי הטרייטון בישראל חווים את המוצר”.

 

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “המשטרה ושב”ס יקבלו לשורותיהם מאות רכבי שטח מסוג מיצובישי טרייטון”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × 4 =