זיקר בישראל: לקראת השקת המותג שורת מינויים להנהלת החברה

זיקר ישראל
מנכ”ל זיקר – עמית הראל, ומנהלת השיווק – הילה אריאל. קרדיט צילום: אריאל זנדברג

 

לקראת השקת מותג זיקר בחודשים הקרובים, שורת מינויים להנהלת החברה: מנכ”ל החברה – עמית הראל, לשעבר בכיר בלקסוס. הילה אריאל מונתה לניהול השיווק וחווית לקוח. בימים אלה שוקדים בזיקר על גיוסים לתפקידים נוספים

 

מותג הרכב החשמלי והטכנולוגי “זיקר”  (ZEEKR) בעיצומן של ההכנות לקראת השקתו בישראל השנה. קבוצת יוניון, יבואנית ZEEKR לישראל, מודיעה על מינוייו של עמית הראל (42) למנכ”ל זיקר ישראל. בדומה למנכ”ל זיקר אירופה וההנהלה הבכירה שלה, גם בישראל נבחר לתפקיד המנכ”ל בכיר לשעבר מלקסוס. 

בתפקידו הקודם בקבוצת יוניון, שימש הראל כמנהל מכירות ארצי ומנהל מוצר בלקסוס ישראל במשך כ-4 שנים. לקבוצת יוניון הגיע הראל לאחר כעשור במגוון תפקידים במותג מרצדס. להראל מומחיות בניהול אסטרטגיות זיהוי וחדירה לשווקים. במסגרת תפקידו בלקסוס, היה הראל אחראי להרחבה משמעותית של קו המוצרים המשווקים, ובתקופתו הגיע המותג לשיאי מכירה חדשים, בשנות השיא של לקסוס בישראל: צמיחה של 13% במכירות, הרחבת רשת המכירות למרכזים נוספים בבאר שבע ונתניה, וזכייה, לראשונה בישראל, בפרס ה-KIWAMI היוקרתי של לקסוס (מצוינות במכירה) בו זוכות 10 הסוכנויות הטובות ביותר של לקסוס באירופה (מתוך 380).

לתפקיד מנהלת השיווק וחווית לקוח בחר הראל בהילה אריאל, אשר ניהלה עד לא מכבר את מערך השיווק והדיגיטל של רשת המזון והשתייה rebar, המובילה בתחום ה-Wellness. במסגרת תפקידה, הובילה אריאל מגוון מהלכים אסטרטגים ומיתוגיים ובראשם – הטרנספורמציה הדיגיטלית של הרשת, שכללה בין היתר פיתוח והטמעה צרכנית של אפליקציית e-com pickup ומסכי מגע, שיצרו שינוי התנהגות צרכנים משמעותי, הפכו לערוצי המכר המרכזיים ברשת והובילו לגידול במכירות. קודם לכן, שימשה אריאל כמנהלת שיווק בקונצרן הענק הגרמני HENKEL המפתח, מייצר ומשווק מוצרי צריכה לניקיון, קוסמטיקה ועוד, שם הובילה מגוון מותגים ואף היתה אמונה על החדרת מותגים חדשים לישראל. 

לתפקיד מנהל המכירות מונה נועם אלון, אשר הגיע לזיקר לאחר תקופה מוצלחת כמנהל המכירות של ג’ילי, והיה שותף להצלחת השקת המותג והפיכתו לרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל בשנת 2022.

ניר פרוגל מונה למנהל השירות After Sale של זיקר בישראל, לאחר כ-20 שנים בהן מילא מספר תפקידים במרצדס, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל חטיבת ההנדסה וניהול פרויקטים.

בימים אלה שוקדים בזיקר ישראל על בניית הצוות שיוביל את המותג ונערכים לגיוס עובדים נוספים לאחר החגים למגוון תפקידים, ביניהם: מנהל/ת חווית לקוח, מנהל/ת תקשורת שיווקית, מנהלי מרכזי מותג ועוד.

 

ZEEKR 001
זיקר בישראל

 

זיקר (ZEEKR) הינו מותג רכב חשמלי, טכנולוגי וחדשני שבבעלות קבוצת ג’ילי – מיצרניות הרכב הגדולות והמובילות בעולם. המטה האירופאי של זיקר, אשר נוסדה בשנת 2021, פועל מאמסטרדם ומרכזי העיצוב והמו”פ של החברה ממוקמים בגטבורג, שבדיה. דגמי זיקר ממוצבים אל מול מותגי היוקרה האירופאים בשוק הרכב החשמלי, אשר עושה שימוש בפלטפורמת SEA הייחודית של ג’ילי (ראשי תיבות של Sustainable Experience Architecture ) שנועדה לקדם את החזון של ‘אפס פליטות פחמן’ בשוקי הרכב הגדולים בעולם. לפי זיקר, מעורבותם העמוקה של מרכזי העיצוב והמו”פ באירופה בתכנון ועיצוב דגמי הרכב נועדה להבטיח שאלו “יעמדו ויעלו על הציפיות של הצרכנים האירופיים”.

הדגם הראשון שתשיק זיקר בישראל הוא ה-001, אשר מעורר עניין רב בעולם וכבר החל במכירה מוקדמת בשבדיה, בהולנד ובגרמניה, לקראת מסירת דגמים ראשונים במהלך החודש הקרוב. מאז השקתו בשלהי 2021, הדגם שמתברג לקטגוריית הפרמיום עם עיצוב קופה (“שוטינג ברייק”) ומפרט איבזור וטכני שממקם אותו גבוה לצד יצרניות הרכב האירופיות, רשם הצלחה עם מכירות של יותר מ-120 אלף כלי רכב. בהמשך, צפוי להגיע לישראל גם דגם ה- ZEEKR X SUV יוקרתי ואורבני הפונה לפלח רחב וצומח. 

במסגרת ההיערכות להשקת המותג בישראל לקראת סוף השנה, תקים זיקר ישראל מרכזי חוויה, תשיק מערך שירות בסטנדרט התואם את שוק הפרמיום שאליו מכוון המותג, ותספק אפשרות לרכישה באמצעים מקוונים.

 

ZEEKR X
זיקר X

 

קבוצת GEELY Holdings

 

קבוצת GEELY Holdings הינה תאגיד רב-לאומי אשר נוסד בסין לפני כ-37 שנה, מעסיק כ-120 אלף עובדים ומחזיק בלמעלה מ-30 מפעלים ברחבי העולם וב-5 מרכזי מו”פ בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה.

כמו כן מחזיקה ג’ילי במרכזי עיצוב בשנחאי, גטנבורג, מילאנו, קליפורניה וקובנטרי. לצד מגוון רחב של השקעות בתחומי הרכב, הטכנולוגיה והפינטק, מנהלת קבוצת ג’ילי פורטפוליו מותגים בינלאומי רחב, הכולל בין היתר את: וולוו, לינק אנד קו, פולסטאר, לוטוס, זיקר, פרוטון, אסטון מרטין ועוד. נכון להיום, קבוצת ג’ילי הינה קבוצת הרכב הסינית היחידה הממוקמת ברשימת 10 קבוצות הרכב בעלות ערך המותג הגבוה ביותר, עפ”י Brand Finance הבריטית.

בשנת 2022 דורגה ג’ילי, זו השנה ה-11 ברציפות, במקום ה-229 ברשימת,Fortune Global 500 לאחר שהציגה הכנסות של כ-55.86 מיליארד דולר. מאז כניסתה הראשונה לרשימת פורצ’ן 500 טיפסה הקבוצה במעלה הרשימה ביותר מ-200 מקומות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *