יונדאי פליסייד רכב פרימיום 7-8 מקומות החל מ-319,900 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי פליסייד רכב פרימיום 7-8 מקומות
יונדאי פליסייד רכב פרימיום 7-8 מקומות החל מ-319,900 ₪

 

כלמוביל משיקה את היונדאי פליסייד החדש, רכב הכביש שטח המפואר ביותר של יונדאי בהיצע הדגמים. ה-Large SUV החדש, 7 או 8 מושבים, המציע טכנולוגיות בלעדיות, גרסת הנעה קדמית או 4X4 ומגיע ב-3 רמות גימור Premium, Luxury ו- Limited, החל מ-319,900 ₪

 

יונדאי פליסייד אשר נבנה על שלדת שטח חדשה לגמרי והחל להיות משווק לראשונה בשנת 2019 קטף כבר בשנתו הראשונה שלל פרסים בארה”ב, בין היתר בפרס היוקרתי “Best of 2020” של Cars.com, בחירת הנהגים (Drivers’ Choice Awards) של 2020 MotorWeek ו”הקניה הטובה” (Best Buy award) שלConsumer Guide® Automotive.

הפליסייד (Palisade) אשר משווק במקביל גם בשוק האמריקאי מצויד במנוע עוצמתי בנפח של 3.8 ליטר 6V המספק 291 כוחות סוס ב- 6,000 סל”ד, מומנט של 36.2 קג”מ ב- 5200 סל”ד משודך לתיבת הילוכים עם 8 מהירויות, תאוצה מ- 0 ל – 100 קמ”ש מהטובות בקטגוריה ב- 7.7 שניות בגרסת הנעה קדמית, ו- 7.8 שניות בגרסת 4X4 ומהירות מרבית של 210 קמ”ש.

יונדאי פליסייד בעל עיצוב חיצוני ופנימי המשאיר חותם ברור של היותו ספינת הדגל של יונדאי בייחודית שלו, עם נוכחות כביש מובחנת ונועזת המציעה חוויה מפנקת גם בשטח.

 

יונדאי פליסייד תא נהג ונוסעים

 

רכב 7 מקומות יונדאי

 

מידות

יונדאי פליסייד מציע לנוסעים מרחב פנימי נדיב – אורכו 4,980 מ”מ, רוחבו 1,980 מ”מ, גובהה 1,750 מ”מ ומרווח הסרנים עומד על 2900 מ”מ. מרווח גחון של 203 מ”מ, מרווח רגליים מושבים קדמי 1052 מ”מ, מרווח רגליים מושבים אחורי 1072 מ”מ, מרווח רגליים שורה שלישית 798 מ”מ ונפח תא מטען של 311 ליטר ובקיפול שורה שלישית של 704 ליטר.

 

מערכות בטיחות מתקדמות בלעדיות. יונדאי פליסייד 7-8 מקומות

 

בטיחות

מעטפת הבטיחות ב- Palisade כוללת את חבילת Hyundai SmartSense – הכוללת:

 

FCA – מערכת בלימה אוטונומית במצבי חירום הכוללת מערכת להתראה טרום התנגשות חזיתית. מדובר במערכת בטיחות פעילה מתקדמת על בסיס רדאר קדמי ומצלמה הנותנת התראה אקטיבית לנהגים במצבי סיכון (FCW) ואף מבצעת בלימה אוטונומית במצבי חירום (AEB) וזיהוי הולכי רגל. כמו כן כוללת המערכת גם זיהוי, התראה ובלימה במקרה חירום בו מתגלה תנועה חוצה בצומת.

LKA – באמצעות זיהוי סימני הכביש מסייעת המערכת במניעת סטייה מקרית מהנתיב על ידי תיקון היגוי והזזה אוטונומית של הגה הרכב כאשר מהירות הרכב היא מעל 60 קמ”ש.

SCC – בקרת שיוט אדפטיבית חכמה. המערכת יודעת לעבוד במקביל לפעולה מערכת ה- stop&go (מנגנון זחילה בפקקים) ויחד עם מערכת LVDA המתריעה על התחלת הנסיעה של הרכב מלפנים, מספקת מערכת עזר משלימה ויעילה. בנוסף, בהפעלת בקרת השיוט החכמה תופעל גם את מערכת ה- LFA המסייעת לשמור על מרכז נתיב הנסיעה ע”י ביצוע תיקוני הגה עדינים במהלך הנסיעה ובכך מסייעת לנהג לשמור על הרכב במרכז הנתיב ללא מאמץ.

מערכת ה-ROA – מערכת המספקת חיווי עבור תזכורת למניעת שיכחה במושב האחורי.
המערכת מזהה פתיחה של הדלתות האחוריות בטרם התחילה הנסיעה, או במהלכה, ובהתאם מספקת חיווי על גבי לוח השעונים אשר מזכיר לבדוק את המושב האחורי בטרם עזיבת הרכב.

המערכת כוללת גם חיישן אולטרא-סוני (על קולי) בפנים הרכב לזיהוי תנועה ברכב לאחר נעילתו ולהתריע לנהג ע”י צפירה בצופר והבהוב אורות. המערכת עוקבת אחר המושבים האחוריים באמצעות חיישן על-קולי המסייע לזהות את תנועותיהם של ילדים וחיות מחמד. ההתראה הראשונה מופיעה על גבי הצג הדיגיטלי בלוח השעונים, ומזכירה לנהג לבדוק את המושבים האחוריים בעת היציאה מהרכב. אם המערכת מזהה תנועה במושב האחורי לאחר שהנהג עזב את הרכב ונעל את הדלתות, איתות המצוקה ברכב יופעל. בנוסף בעתיד יוכל לשלוח התראה לטלפון החכם של הנהג. המערכת נועדה למנוע שכחה של ילדים וחיות מחמד ברכב.

SEA  – Safe Exit Assist המערכת מתריעה כאשר נפתחת דלת בצד בו מתגלה רכב שמתקרב. כמו כן, במידה ובמהלך הנסיעה הופעל מנגנון “Child Safety Lock” הנועל את הדלתות האחוריות (ע”י לחיצה על כפתור המערכת), ולאחר עצירה נרצה לשחרר את הנעילה, אם מערכת ה-SEA תזהה רכב שמתקרב היא “תתעלם” מבקשת שחרור הנעילה בכדי למנוע את פתיחת הדלתות האחוריות.

DAW – מערכת התראת קשב לנהג (Driver Attention Warning). מדובר במערכת אשר מזהה ספקטרום רחב של מאפייני נהיגה כגון תגובות היגוי חדות, בלימות פתאומיות וסטיות נתיב תכופות אשר מעידות על עייפות הנהג וחוסר ריכוז. המערכת מדליקה התרעה בלוח השעונים הכוללת הצעה להפסקת הנהיגה והתרעננות.

RCCA – מערכת אקטיבית למניעת תאונה בנסיעה לאחור המיועד ליציאה מאוזרים צרים עם ראות מוגבלת, אשר באמצעות חיישני המכ”ם לזיהוי רכב ב “שטח מת”, מזהירה המערכת את הנהג אודות כלי רכב חוצה המתקרב עם אפשרות להתנגשות מאחור ואף תפעיל בלימה רלוונטית אוטונומית בעת הצורך בכדי למנוע תאונה.

BCA – מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב. המערכת עושה שימוש במערכת ה- BSD המספקת התרעה על רכב ב”שטח מת”, ובנוסף במערכת ה- LKA אשר מזהה את סימון נתיב הנסיעה ומסייעת בשמירה אקטיבית של הנתיב. ייחוד מערכת ה- BCA הינו בכך שמדובר במערכת אקטיבית אשר תמנע מעבר נתיב במקרה של סכנת התנגשות ממשית. כאשר ימצא רכב ב”שטח מת” אשר קרוב בצורה מסוכנת תפעיל המערכת התרעה ויזואלית והתרעה קולית עם הפעלת איתות הפניה, ואף תבצע בלימה דיפרנציאלית של הגלגל הפנימי הנגדי במידת הצורך, וזאת בכדי למנוע את מעבר הנתיב.

בנוסף מערכות נוספות הכוללות: 7 כריות אוויר, TCS- מערכת בקרת משיכה , EBD + ABS + BAS- מערכת בלמים, TPMS- מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים עם תצוגה חכמה לכל גלגל בנפרד ו- ESC- מערכת בקרת יציבות אלקטרונית.

 

מסך מולטימדיה יונדאי פליסייד

 

בקרת אקלים מפוצלת מתקדמת, עם בקרת איכות אוויר

 

קונסולה יונדאי פליסייד
קונסולה יונדאי פליסייד

 

אבזור

ה- Palisade כולל חישוקי סגסוגת 20 אינץ’, מערכת מולטי-מדיה מקורית של היצרן המשלבת גישה ל-Apple CarPlay ו- Android Auto על גבי מסך מגע צבעוני בגודל 8 אינץ’ הכולל דיבורית Bluetooth ומצלמה אחורית, התנעה מרחוק, גג נפתח, מערכת בקרת איכות אוויר (יוניזציה) מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מיזוג בשורה השניה והשלישית, מפתח חכם, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, בלם יד חשמלי, AUTO HOLD – מערכת אוטומטית לבלימת הרכב בעת עצירה, פנסים ראשיים LED, תאורת יום DRL מסוג LED, הגה וידית הילוכים מעור, נעילה מרכזית, חימום מראות צד.

בורר מצבים לנהיגת כביש: Eco, Comfort, Sport, Smart ולנהיגת שטח: חול, בוץ ולשלג, קיפול מראות חשמלי, מנגנון One-Touch Walk-In בצד ימין ושמאל בשורה השנייה אשר מאפשר קיפול חשמלי של המושב לכניסה נוחה לשורה השלישית, מושבי שורה שלישית מתקפלים לרצפת הרכב, מושב נהג עם כוונון חשמלי, מושב נוסע עם כוונון חשמלי, חימום מושבים קדמיים ושורה שניה, שמשות כהות PRIVACY GLAS, ספוילר אחורי, וילון אינטגרלי בדלתות אחוריות, מראה פנימית נגד סינוור, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית הניתנת לכיוון מהירות פתיחה מהירה ואיטית וכמו כן לתכנת את גובה הפתיחה, ריפוד מושבים מעור וחיישן אורות.

גרסת ה- Luxury ו- Limited כוללות גם גג פנורמי נפתח כפול, מושב נהג עם זיכרון, זיכרון למראות, אוורור מושבים קדמיים ואפשרות הארכת כרית מושב הנהג לאחיזה ותמיכה נוחים יותר. בנוסף, ה- Palisade מצויד במערכת הינע לכל הגלגלים מסוג HTRAC המבצעת חלוקת מומנט אוטומטית בין הסרן הקדמי לאחורי בהתאם לתנאי הנסיעה ומצב

הנסיעה הנבחר ובנוסף משלבת בקרה על מערכת הבלימה, מומנט המנוע ואופן העברת ההילוכים להשגת ביצועי נהיגה משופרים תוך שמירה על אחיזת כביש/שטח מקסימלית ובטיחות הרכב.

דגם ה-7 מקומות Limited, 4X4 מגיע עם זוג מושבי קפטן בשורה הראשונה והשנייה כשכל שורת מושבים מצוידת בכניסות USB (סך הכל 6) ואפשרות לקיפול והרמת שורת המושבים השלישית באמצעות כפתור חשמלי. כמו כן בשורה המושבים השלישית משענת גב המושב ניתנת לכוונון חשמלי.

 

 

יונדאי פליסייד 2021 מפרט
יונדאי פליסייד 2021

 

 

צריכת הדלק המשולבת ב-Palisade עומדת על 10.5 ליטר ל – 100 ק”מ בגרסת ההנעה הקדמית ו – 11.1 בגרסת ההנעה הכפולה.

 

*ליסינג פרטי מבית כלמוביל

עם השקת ה- Palisade כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של 25,000 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 3900 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

 

מחירים

 

רמת אבזור מחיר בש”ח רמת בטיחות צריכת דלק

משולבת

ליטר ל- 100 ק”מ

Premium

בנזין 3.8

4X2

8  מקומות ישיבה

319,900 7 10.5
Luxury 

בנזין 3.8

4X4

 8 מקומות ישיבה

334,900 7 11.1
Limited

בנזין 3.8

4X4

7  מקומות ישיבה

349,900 7 11.1

 

 

 

ניר גרוסמן מנהל חטיבת יונדאי בכלמוביל מציין כי “היונדאי Palisade המושק היום הוא נדבך נוסף של יונדאי מבחינת פלחי השוק והקהל החדש אליהם היא מכוונת. יונדאי הציגו תוכנית חומש ברורה למותג בכיווני התפתחות שונים, מרחיבה את מגוון המוצרים ומאפשרת לכל אחד/ת למצוא את הרכב המתאים לו/ה”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 3 =