לא פחות ממרצדס: ג’נסיס G90 החדשה נחשפת מפוארת וטכנולוגית יותר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ג'נסיס החדשה
התשובה למרצדס S CLASS. ג’נסיס G90

מכונית הסדאן המפוארת, ג’נסיס G90 החדשה נחשפה לעולם, ומציגה עוד יותר פאר, טכנולוגיה, ואלגנטיות מקצה לקצה. ה-G90 תהיה זמינה בשתי גרסאות, סדאן או גרסת בסיס גלגלים ארוך, עם יחידת הנעה הכוללת מנוע 3.5 ליטר טורבו ומנוע חשמלי קטן (שהופך אותו לרכב היברידי קל), בישראל נראה את ספינת הדגל החדשה של ג’נסיס בסוף 2022

 

ג’נסיס G90 נחשף בדור חדש, שלוש שנים אחרי מתיחת הפנים שעבר ב-2018. הדור החדש זוכה לפרשנות האלגנטית ביותר והיוקרתית ביותר של ספינת הדגל של המותג. הדגם מציג כיוון חדש שמכוניות פרימיום צריכות לשאוף אליו, עם מערכות סיוע מתקדמות המקלות על הנהיגה, יחד עם מגוון טכנולוגיות חדשות לנוחיותם של כל הנוסעים.

ה-G90 הוא הדגם האלגנטי ומפואר ביותר של סדרת Genesis עד כה. עם מפרט ביצועים וטכנולוגיה הגבוה והיוקרתי ביותר.

החזית של ה-G90 כוללת גריל Crest חדש ופנסי חזית מלוטשים דו-קוים, אשר נועדו להידמות לסמל המותג. ה-Crest Grille עם העיצוב הארכיטקטוני המיוחד שלו, מורכב משתי דוגמאות G-Matrix זו על גבי זו כדי ליצור אפקט תלת ממד.

פנסי Two-Line, הממוקמים משני צידי הגריל, הם הדקים ביותר בדגם ג’נסיס כלשהו שיוצר עד היום. העיצוב הדק של הפנסים הקדמיים התאפשר על ידי הצלבת עדשת ה-DRLs (Daytime Running Lights) עם האיתות הדינאמי, האורות הגבוהים והאלומות הנמוכות המופעלות על ידי MLA (Micro Lens Array). הקורות הנמוכות במיוחד משלבות בערך 200 עדשות מיקרו אופטיות לכל מודול, עם טכנולוגיה מדויקת במיוחד. העדשות המתקבלות קטנות יותר מאלה של מנורות הקרנה מהדור הקודם, אך מספקות את אותה רמה של עוצמת אור – מה שמחזק עוד יותר את העיצוב והתדמית ההייטקיסטית של ה-G90 החדשה.

 

 

מעמדה של הג’נסיס G90 כמכונית הסדאן הטובה מסוגה מתחזק עם עיצוב מכסה המנוע, הכולל פאנל אחד שמשלב את מכסה המנוע והפגושים ביחד, כדי למנוע פערים בפאנל, מה שמקנה ל-G90 את העיצוב המלוטש שלו. בנוסף, הסמל דק יותר, בכמעט 80 אחוז מהגרסה הקודמת, וזה מוסיף טאץ’ קלאסי וייחודי לתדמית הסדאן היוקרתית. עיצוב הפרופיל של הדגם מתחיל ממכסה המנוע וזורם בצורה חלקה לאורך החלק התחתון של החלון, אל תא המטען. הגוף המעודן של הדגם והנפח של הרכב הודגש עם קווי הכוח האתלטיים על הפגושים מסביב לגלגלים, ומבליטים את העוצמה והדינמיות שלו.

בחלק האחורי של הרכב, המרכיבים המרכזיים בשפת העיצוב של ג’נסיס – מנורות ה-Two-Line האחוריות, מוארכות עם תא המטען, מה שמעניק לדגם חוזק ועוצמה, כשהאותיות / הסמל של ג’נסיס ממוקם ביניהן. אלמנטים פונקציונליים כמו לוחית הרישוי, חיישנים שונים ופנסי הנסיעה לאחור הונמכו, כדי להשלים את הלוק הנקי והיוקרתי של העיצוב האחורי.

 

ג'נסיס G90
ג’נסיס G90 החדשה. בישראל בסוף 2022
ג'נסיס G90 2022
ג’נסיס G90 LONG WHEEL BASE. תוספת משענות רגליים לנוסעים

מבפנים

מושב הנהג מחייה את אתוס העיצוב הפנימי של Genesis של היופי והאסתטיקה של החלל הלבן, המשלב את התחושה של ההייטק עם טכנולוגיות חדשות, והפרטים היוקרתיים. מושכים את תשומת הלב בחלק הקדמי של פנים הרכב הם פתחי אוורור דקים, המשולבים עם צורות דמויות כנפיים ומערכת מידע ובידור מהדור הבא – (המכונית המקושרת Integrated Cockpit).

בקונסולה המרכזית יש שימוש בחומרי זכוכית ואלומיניום, הילוכים Shift-By-Wire (SBW) ולוח בקרה מרכזי מסוג חוגה (CCP).

הג’נסיס G90 החדש יוצע גם בגרסה מרווחת יותר, עם פרופיל ארוך יותר ממכוניות סדאן אחרות, ה-G90 LONG WHEEL BASE, מה שיקנה חלל פנים מרווח יותר, בזכות הארכת הדלת האחורית.

בחלק החיצוני, ה-G90 LONG WHEEL BASE כולל גלגלים וצמיגים בלעדיים בגודל 20 אינץ’. פרופיל הצד שלו מדגיש את נוכחות הרכב עם קו Day Light Opening (DLO) העוטף את השמשה הקדמית ועמודי B עשויים כרום. הפגושים הבלעדיים הקדמיים והאחוריים מייחדים את הדגם ממכוניות סדאן אחרות, וקישוטי הכרום מעניקים לו מראה אלגנטי ומלוטש יותר. בפנים, מאפיינים בלעדיים לתחושת יוקרה מוגברת, כמו מושבי קפיטונאז’ העשויים מעור סמי-אנילין ומשענות רגליים נוספות למושב השמאלי בשורה השנייה.

דגם LONG WHEEL BASE של ה-G90 מגיע עם מנוע 3.5 טורבו בנזין 48V חשמלי (e-S/C). מיילד הייבריד/היברידי קל. עם יכולות דחיסת אוויר משופרות, לטובת נתוני מומנט טובים יותר, ותגובות טובות בתאוצה במהירויות נמוכות ובינוניות. גרסת ה-G90 LONG WHEEL BASE תהיה זמינה רק ב-AWD, ותציע מתלי אוויר “מולטי קאמרי” והיגוי גלגלים אחורי (RWS) כמאפיינים בסיסיים.

מפרטים מפורטים לדגם G90 LONG WHEEL BASE יפורסמו בקרוב.

 

בישראל ג’נסיס G90 צפויה לנחות ברבעון ה-3 של 2022

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 + nineteen =