לא צריך להטעין את הרב קו יותר: תשלום רב קו באשראי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לא צריך להטעין את הרב קו יותר: תשלום רב קו באשראי

לא צריך להטעין את הרב קו יותר: תשלום רב קו באשראי – ישראכרט משיקה את אפליקציית ANYWAY לתשלומים מתקדמים בתחבורה הציבורית

 

האפליקציה תבטל את הצורך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ותאפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל ושולמו באפליקציה האפליקציה תתאים אוטומטית לכל לקוח את ההנחה המרבית שמגיעה לו – על בסיס שימוש. ישראכרט היא הזוכה היחידה מבין חברות כרטיסי האשראי, מדובר בשלב נוסף במהפכת התשלומים הדיגיטליים והמתקדמים של קבוצת כרטיסי האשראי המובילה בישראל.

לקוחות התחבורה הציבורית יכולים להתקדם לאפליקציית ANYWAY – אפליקציית התשלומים המתקדמת מקבוצת ישראכרט לנסיעות בתחבורה הציבורית.

ישראכרט הודיעה היום על השקת האפליקציה שתפעל החל מה 15 לדצמבר, ותאפשר לראשונה תשלום על נסיעות תחבורה ציבורית, תוך ניצול מקסימלי של מירב ההנחות המגיעות לכל לקוח. בניגוד לכרטיס הרב קו הוותיק, אותו יש להטעין מראש בכסף, באפליקציית ANYWAY התשלום מתבצע בסוף החודש, על פי הנסיעות שביצענו בפועל.

האפליקציה זמינה להורדה בחנות האפליקציות של IOS ושל אנדרואיד, והיא תשמש בשלב הראשון לתשלום באוטובוסים ובמטרונית. הכוונה היא להמשיך לשלב את האפליקציה ברכבת ובאמצעי תחבורה ציבורית נוספים בהמשך.

עם הרישום לאפליקציה תתבקשו להזין פרטי כרטיס אשראי, כאשר החיוב יתבצע על פי חישוב נסיעות חודשי ב-25 לכל חודש. האפליקציה תעניק את כל ההנחות שיש בתחבורה הציבורית (נוער, אזרחים ותיקים וכדומה) וכן תאפשר מעבר בין קווים ללא תשלום בטווח של 90 דק וברדיוס של 15 ק”מ (קו אווירי) מתחנת העלייה הראשונה, בדיוק כמו הרב קו כיום. כדי לבצע תיקוף נסיעה יש לסרוק את ה-QR קוד המופיע באוטובוס, לבחור את הקו עליו עלית ואת תחנת הירידה, ללחוץ על חיוב נסיעה וזהו יש לך כרטיס נסיעה. כמו כן, האפליקציה תאפשר תשלום על נוסעים נוספים – עד 8 נוסעים.

החישוב עבור הנסיעות מתבצע ב- 25 לחודש עבור התקופה שבין ה- 25 בחודש הקודם ועד ה- 24 בחודש הנוכחי. החיוב מתבצע לפי תאריך החיוב של כרטיס האשראי (למעט כרטיסי דביט ותייר עבורם החישוב והחיוב הם יומיים).

ילדים ובני נוער יוכלו גם הם להתקין את האפליקציה ולהגדיר פרופיל “נוער עד גיל 18” בצירוף מסמכים מתאימים, והחיוב עבורם יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחד ההורים.

האפליקציה תאפשר ללקוחות להגדיר את הפרופיל ולהעלות מסמכים רלוונטיים שמרגע שיאושרו, האפליקציה תאפשר בצורה אוטומטית לקבל את ההנחה האופטימלית עבורו. למשל: במקרה של נסיעות יומיות בטווח של 15 ק”מ, ישלם הלקוח סכום מקסימלי של 13 ש”ח עבור נסיעות ללא הגבלה. הלקוח לא יצטרך לבחור באופציה של “חופשי יומי” או כל הסדר תשלום אחר – האפליקציה פשוט תמצא את הסדר התשלום הנמוך ביותר עבורו. בנוסף, האפליקציה תחשב אוטומטית הנחה חודשית נוספת לדוגמה: בחיוב חודשי שהוא בין 200.01-400 ש”ח תינתן הנחה בשיעור של 75% וכמו כן קיימות מדרגות הנחה נוספות.

בנוסף, תאפשר האפליקציה צפייה בהיסטוריית הנסיעות והחיובים, וכן קבלת חשבונית חודשית עבור כל הנסיעות שבוצעו. האפליקציה פתוחה עבור לקוחות כל כרטיסי האשראי.

אפליקציית ANYWAY היא נדבך נוסף בעולם התשלומים הדיגיטלי והמתקדם של ישראכרט. כיום מציעה ישראכרט ללקוחותיה שירותי תשלום מתקדמים באמצעות הסמארטפון, ללא מגע, תחת שירות ANYPAY. ישראכרט ממשיכה לשלב טכנולוגיות מתקדמות, כחלק מאסטרטגיה להוביל את המהפכה הדיגיטלית בעולמות הפיננסים.

 

follow and like
fb-share-icon0

7 Replies to “לא צריך להטעין את הרב קו יותר: תשלום רב קו באשראי”

  1. לעזאל עם הכל למה לסבך את החיים לאנשים מבוגרים שלא רוצים להתעסק בכל הזבל הזה די נימאסתם!!! עוד מאט ינהלו חיי משפחה גם כן דרך אינטרנט!!!!

  2. היי אתם חוצפים ברמות שאין לתאר רק כסף יש לכם אם אין לאנשים אשראי מזה חייב אותו ? לעשות אשראי סליחה זה חצופה

  3. ומה עם הסדרים כמו חופשי חודשי? ומה עם קבלה לפי נסיעה אחת לצורך החזר ממקום עבודה?

  4. ומה עם הסדרים כמו חופשי חודשי? ומה עם קבלה לפי נסיעה אחת לצורך החזר ממקום עבודה?

  5. יש לי שאלה.
    עשינו בעלי ואני 2 רב קו.
    לי נשארו כ80 שח,ולבעלי קרוב ל200שח,
    אין סיכוי שניסע באוטובוס בתקופה הנראית לעין, האם נוכל לקבל את הכסף שהשקענו ברב קו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 + ten =