לנד רובר באירוע מכירות ללקוחות הכולל נסיעות מבחן בשטח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לנד רוברים באזור המחיה הטבעי שלהם – אירוע מכירות ללקוחות כולל נסיעות מבחן בשטח 

 

לנד רובר נסיעת מבחן שטח
לנד רובר באירוע מכירות ללקוחות הכולל נסיעות מבחן בשטח. צילום: יובל לוי

 

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל, הוציאה את אנשי המכירות והלקוחות אל השטח, תרתי משמע , ואנחנו הצטרפנו לטעימה קטנה מאירוע מכירות גדול – ב-3 ו-4 ביוני 2021 במסלול מאתגר בוינגייט

לא כל היבואנים משקיעים הרבה באירועי המכירות שלהם. רוב האירועים נערכים באולם הממוזג, אלא שהפעם, חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל, החליטה להפשיל שרוולים ולהשקיע קצת יותר. כמה יותר? אירוע מכירות שנערך ב-3 ו-4 ביוני 2021 במסלול מאתגר בוינגייט, שנבנה באופן מלאכותי במיוחד לרכבי שטח וכולל קטעי שטח בעבירות משתנה.

 

 לקוחות לנדרובר
אירוע לקוחות בשטח. לנדרובר. צילום: יובל לוי

לנדרובר דיפנדר בשטח

 

רמי וקסמן, סמנכ”ל שיווק ומכירות חברת המזרח: “רכבי לנד רובר יוצאי דופן בחוויית הנהיגה עליהם בכל  סוגי הכביש והשטח השונים. אנו בטוחים שהשתתפות באירוע נהיגות מסוג זה תעביר את חוויית לנד רובר האמיתית על הצד הטוב ביותר לאורחי האירוע  ויחד עם מבצעי המכירות שיוצעו באירוע תהיה זו הזדמנות מצויינת לרכוש את רכבי המותג.”

במתחם, אליו הוזמנו להתרשם ולסקר, התקיימו נסיעות כביש ושטח במגוון דגמי לנד רובר וניתנה אפשרות לרכוש את דגמי החברה בהטבות מיוחדות. האירוע קיבל רוח גבית בעקבות שנת שיא שמציינת לנד רובר בישראל עם צפי מסירות של כ-500 כלי רכב עד סוף חודש יוני 2021. 

 

לנדרובר דיפנדר קצר 90

 

מבין הדגמים שבהם התקיימו נסיעות המבחן מצאנו את הדיפנדר 90 הקצר והדיפנדר 110 הארוך, אשר הושקו ונבחנו על ידינו בשנה האחרונה. הדיפנדרים, כצפוי, הציגו יכולת מרשימה כאשר הדגימו זוויות גישה, נטישה והצלבות במסלול המאתגר. דגמים נוספים, שהציגו גם הם יכולות שטח לא מבוטלות והוצעו ללקוחות החברה, הם האיווק, הריינג רובר ספורט ועוד. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × one =