הדרכת נהיגה בשטח עם לנדרובר דיפנדר החדש – סקירה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הדרכת נהיגה בשטח עם לנדרובר דיפנדר החדש – סקירה

 

הדרכת נהיגה בשטח – מועדון לנד רובר

 

לא כל יום מזדמן לנו לבחון רכב שטח שעולה כ-600 אלף שקל. בימים שכן מזדמן, אנחנו לא ממש מעזים לקחת אותו לשטח. בטח לא משהו מעבר לשבילים מהודקים. אבל, לפעמים יש יוצא מהכלל. חברת המזרח, יבואנית יגואר ולנד רובר לישראל, כל כך מאמינה בדיפנדר החדש, שהם שריינו לנו הדרכת נהיגה בשטח יחד עם מועדון לקוחות לנד רובר. כי מסתבר שהשם מחייב. 

 

במסגרת המבחן לדיפנדר החדש, הוזמנו להדרכת שטח שנערכה למועדון הלקוחות של לנד רובר ביער בן שמן. התייצבנו ב-9:00 בבוקר של יום שישי בנקודת המפגש, בה פגשנו כעשרה רכבי לנד רובר, חדשים וישנים כאחד, ואת בעליהם שנרשמו להדרכה. המדריכים חיכו לנו שם עם כיבוד קל וקפה מעורר (או תה למי שמחפש את החוויה הבריטית). כשאנחנו תוך כדי לגימת הקפה, סיפקו המדריכים במקצועיות רבה הסברים תיאורטיים מקיפים על טכניקות נסיעה בשטח, מכלולי רכבי השטח, תפעול המכלולים ושמירה עליהם. מטרת השיעור היתה ליישר קו בין כל המשתתפים לפני הירידה לשטח ולאחר כ45 דקות, מילים כמו נעילת דיפרנציאל, הילוך כוח, הצלבות ועוד, כבר לא היו זרות לאף אחד. 

 

הדרכת נהיגה בשטח עם מועדון לנדרובר

 

רכבי שטח במאות אלפי שקלים. לנדרובר

 

נבחרת הדגמים של לנדרובר

 

רגע לפני שהתנענו את הרכבים, קיבלנו מכשירי קשר. המכשירים שימשו אותנו לטובת שמירה על השיירה והיכולת לכוון את הנהגים כשכל מה שנגלה לעיניהם מבעד לחלון הקדמי הוא שמים. כן, התרגול הראשון כלל טיפוס בעליה קצרה אך תלולה. עליה ששימשה בעבר לאימוני נגמשים של צה”ל. האדמה היא אדמת פודרה והלנד רוברים העלו לא מעט אבק פוטוגני במהלך הטיפוס תוך כדי שהנהגים צפו בשמים והאזינו להוראות המכוון במכשיר הקשר. מעבר להכרות מעמיקה עם הרכב, הנהגים למדו כמה חשוב לסמוך על המכוון. מנטלית – לא קל לנהוג בלי לראות לאן נוסעים. 

הלקוחות האמיצים המשיכו לעליות תלולות יותר שכללו מדרגה והצלבות. הדיפנדר שליווה אותנו במהלך היום לא אכזב והציג לכולם את יכולות לנד רובר בשנת 2020. ההסטוריה של הדיפנדר ארוכה ומתחילה אי שם בשנת 1948, כאשר הדיפנדר, או סדרה 1 כפי שנקרא בהתחלה, היה הדגם היחיד של החברה במשך 23 שנה (עד כניסתו של הדיסקברי), והכתיב את האופי וה-DNA של החברה. יכולות השטח המצוינות שלו יצרו עדות מעריצים ברחבי העולם ולכן הרבה מונח על הכתפיים (או הגלגלים הגדולים) של הדיפנדר החדש. עוד על הדיפנדר החדש ניתן לקרוא כאן.

 

 

יכולות השטח המצוינות שלו יצרו עדות מעריצים ברחבי העולם. דיפנדר החדש

 

לאחר הפסקה קצרה, בה המדריכים ווידאו כי הפקנו לקחים ולמדנו דברים חדשים בתרגול, המשכנו בהדרכה ותרגלנו בלימת חירום בשטח ברגל ימין וברגל שמאל, נסיעה בשיפוע צד וסיימנו עם עליה במעלה טכני ארוך יחסית הכולל ערוצי מים והצלבות. מעלה שהוביל אותנו לתצפית יפה על כל האיזור ולמפגש סיכום של היום. 

אז כן, לא רק אנחנו הכנסנו רכב בשווי 600 אלף שקל לשטח. גם הלקוחות הכניסו, ומסתבר שכשעושים את זה נכון, עם מדריכים מנוסים, אין חשש לנזק לרכב. אז לא, הם לא משוגעים. כנראה שהמשוגעים האמיתיים הם אלו שקונים רכב שטח ונמנעים מלהפיק ממנו את המיטב, לרדת אל השטח ולצבור חוויות מהנות להם ולמשפחתם. 

 

לנדרובר דיפנדר 2020

 

המשוגעים האמיתיים הם אלו שקונים רכב שטח ונמנעים מלהפיק ממנו את המיטב

 

יש לכם לנד רובר וגם אתם רוצים להשתתף בטיולים ו/או הדרכות שטח?

לאור הקורונה, וחוסר היכולת לטוס ולנפוש בחו”ל, חברת המזרח הרימה את הכפפה והביאה את חו”ל לישראל. במסגרת התכנית, לקוחות לנד רובר ייהנו מחוויית קמפינג, טיולי שטח, חופשים על חוף הים, מסעות מאתגרים ברחבי הארץ, הדרכות נהיגה בשטח ועוד. בלוח הפעילויות שבאתר החברה ניתן למצוא טיול במעיינות נובעים בהרי ירושלים, טיול לילה בנחל סדום, מסלול רטוב מהגלבוע אל עין נזם, טיול במדבר יהודה וואדי קלט, אימון חילוצים, הדרכת נהיגה בשטח טרשי ועוד’. עוד פרטים באתר www.landrover.co.il

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × five =