לקסוס ES המחודשת 2022 (מכונית מנהלים היברידית) מ-294,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לקסוס ES 300h
לקסוס ES 300h מתיחת פנים 2021-2022

 

לקסוס ES 300h מכונית הסאלון -מנהלים המעודכנת 2021-2022 נוחתת בישראל עם עיצוב, ביצועים ואבזור חדשים, ב-3 רמות גימור, החל מ-294,900 שקל

 

לקסוס ES הושקה לראשונה בישראל בשנת 2018 והחליפה את הלקסוס GS. ה-ES שהושקה בארץ ובאירופה הייתה הדור השביעי של דגם הסלון והדור הראשון שנמכר במערב ובמרכז אירופה.

לקסוס ES 300h מונעת על ידי טכנולוגיית Lexus Self-Charging Hybrid מדור רביעי, עם פליטת מזהמים נמוכה, ומסוגלת לנסיעה ממושכת במצב חשמלי. בתוך הרכב גימורים באיכות גבוהה וצג מולטימדיה 12.3 אינץ’ במיקום חדש – עם מסך מגע.

ה-ES החדשה שנוחתת בארץ בתחילת חודש אוקטובר זוכה לעיצוב עדכני, מערכות שליטה ובקרה חדשות, איכות נסיעה משופרת ומערכות בטיחות חדשות.

 

לקסוס ES 300h מחיר

 

עיצוב חיצוני לקסוס ES המעודכנת מסמנת אבולוציה בעיצוב האלגנטי של מכונית סלון, ומוסיפה נופך נוסף של סגנון ותחכום. העיצוב החדש משלב בין מודרניות לבין פונקציונליות. הגריל הקדמי שומר על הזהות המוכרת של מכונית הסלון ואימץ פחות מוטות אנכיים ורכיבים בצורת L שמציגים זרימה אופקית ותנועה קדימה. הגלגלים החדשים כוללים חישוקי 18 אינץ’ ייחודיים המשדרים תחושה של יוקרה באמצעות משטחים מלוטשים וצבע שחור. ב-ES החדשה נוספו גם צבעי מרכב חדשים: Sonic Platinum, ו Sonic Grey המעניקים גימור מטאלי מבריק במיוחד.

עיצוב פניםבתוך ה-ES 300h החדשה, תא הנוסעים הארגונומי משולב בצבעים חדשים ומסך מגע מולטימדיה חדש בגודל 12.3 אינץ’. בתוך הרכב, ישנה תשומת לב לפרטים, החל מההגה המפוסל, הריפודים בגוונים חדשים ודיפונים בצבע אגוז שמאפיינים את מראה עבודת היד של תא הנוסעים.

מערכת Climate Concierge יוצרת סביבה נוחה לכל הנוסעים ושולטת גם על הטמפרטורה של ההגה. מושב הנהג והנוסע במושב הקדמי מחוממים, וקיימת גם מערכת אוורור יניקה חדשה. המערכת מנהלת אוטומטית את מחמם המושב ומחמם ההגה או את אוורור המושב כאשר מיזוג האוויר מופעל.

 

לקסוס ES מחירון
תא נהג משודרג ואלגנטי. לקסוס ES 300h החדש
לקסוס ES יד שנייה
מערכת מולטימדיה חדשה. לקסוס ES היברידי

 

הנעה

המערכת ההיברידית של המכונית משדכת בין מנוע בנזין ארבעה צילינדרים במחזור אטקינסון בנפח 2.5 ליטר לבין מנוע חשמלי קומפקטי, עם הספק כולל של 218 כוחות סוס. צריכת הדלק המשולבת על פי היצרן היא מ-5.3 ליטר ל-100 ק”מ, במחזור נסיעה משולב לפי תקן WLTP.

לתמסורת החדשה שפותחה במיוחד למנוע בנפח 2.5 ליטר שמשולב עם מנוע/גנרטור חשמלי יש סידור רב צירי של המנועים החשמליים כדי להפחית את האורך הכולל של הצירייה בקרוב ל-30 מ”מ לעומת המערכת מהדור הקודם. היא כוללת גיר טבעת פלנטרי לפיצול כוח, הילוך חנייה וציר נגדי ביחידה קומפקטית אחת.

סוללת הניקל-מטאל הידריד של ה-ES 300h, שתוחלת החיים שלה נועדה להיות כמו זו של המכונית, ממוקמת מתחת למושבים האחוריים. מיקום זה מפנה מקום נוסף בתא המטען ומשפר את חלוקת המשקל להתנהגות כביש טובה יותר.

ה-ES 300h מייצרת פחות פחמן דו-חמצני לעומת מנועי בנזין ודיזל, כמו כן מייצרת רמות נמוכות מאוד של תחמוצות חנקן מזיקות (NOx) וחלקיקים. בנוסף, היא יכולה לפעול במצב של אפס פליטות בחלק ניכר מהנסיעה.

הודות לצריכת הדלק הנמוכה שלה ומיכל דלק בנפח 50 ליטר, היא יכולה לגמוע עד כ- 960 ק”מ על מכל דלק אחד, טווח נסיעה מוביל בסגמנט.

בלקסוס ES החדשה 2021-2022 שולב מוט גישור אחורי קשיח חדש .המעבר ממבנה יחיד לכפול חיזק את קשיחות הפיתול של המתלים האחוריים ב-ES החדשה שבנויה על פלטפורמת GA-K המוכרת. שינוי זה מאפשר נהיגה מדויקת יותר העולה בקנה אחד עם כוונות הנהג, גם במהלך שינוי נתיב במהירות גבוהה. בנוסף, שופרה השליטה על הבלמים שכויילו מחדש, צורת דוושת הבלם שופרה והרטט הופחת.

 

לקסוס מחירון
מכונית מנהלים היברידית. לקסוס ES 300h

 

בטיחות:

בלקסוס ES החדשה קיימת הגרסה העדכנית של +Lexus Safety System שמגיעה כסטנדרט, בנוסף לפנסי חזית עם מערכת אורות גבוהים אדפטיבית BladeScan. לקסוס שמרה על המצלמה עם עדשה בודדת ורדאר גל-מילימטר, והוסיפה פונקציות כמו סיוע היגוי בחירום וביצועים משופרים של זיהוי נתיב. ביצועי המצלמה והרדאר שוכללו, להרחבת טווח התגובה של מערכת קדם ההתנגשות (Pre-Collision system). מערכת זו גם עוזרת בצמתים בעזרת סיוע בפנייה בצומת (Intersection Turn Assist) שמזהה רכבים מתקרבים בזמן פנייה והולכי רגל שחוצים את הרחוב.

פונקציה מחודשת נוספת היא סיוע היגוי בחירום (Emergency Steering Assist) הנכנסת לפעולה כאשר הולך רגל מתקרב או נמצא בנתיב הנסיעה של הרכב (מופעלת על ידי תנועת הגה מתחמקת של הנהג). מערכת זו מסייעת לתנועות ההיגוי, משפרת את יציבות הרכב ושומרת על הרכב בנתיב.

התראה ומניעת סטייה מנתיב (Lane Tracing Assist (LTA היא פונקציה מתקדמת שמסייעת לשמור על הרכב במרכז הנתיב. היא שודרגה באמצעות יישום טכנולוגיות בינה מלאכותית שמרחיבות את טווח הסיוע והתוצאה היא סיוע היגוי חלק ורציף יותר.

פונקציה חדשה של בקרת מהירות בעקומות המאטה את המכונית מראש על פי גודל העקומה הקרובה נוספה לבקרת שיוט דינמית באמצעות רדאר (Dynamic Radar Cruise Control) עם פונקציה של מעקב בכל מהירות. פונקציה זו מאטה אוטומטית את המכונית כאשר היא מחליטה שמהירות הרכב גבוהה מדי לעקומה.

ב-ES החדשה קיימת טכנולוגיית BladeScan AHS, מערכת אורות גבוהים אדפטיבית שבה אור ממקור של LED מוקרן על מראות להב שמסתובבות במהירות גבוהה ודרך עדשה כדי להאיר את הכביש שלפנים. BladeScan AHS מרחיבה את טווח התאורה של האורות הגבוהים, ומאפשרת לנהג לזהות הולכי רכב ותמרורים בשלב מוקדם יותר, מבלי לסנוור את הנהגים שממול.

 

ה-ES 300h החדשה תשווק בישראל ב-3 רמות גימור:

 

Kyushu – על שם מפעל ההרכב עטור הפרסים והשבחים של לקסוס ביפן. רמת הגימור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע “12.3, חישוקי “18, מושבים קדמיים חשמליים מעור Tahara, חימום מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים כהים, מצלמת נסיעה לאחור כולל פסי הכוונה. מחיר: 294,900 שקל.

Hadori – על שם טכנולוגיית הפוליש הייחודית לחרבות בהתאם לתרבות היפנית, רמת גימור זאת כוללת בנוסף: גימור עץ Walnut  ללוח המכוונים להגה ולדלתות, מצלמת 360, וילון אחורי חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים, 3 זיכרונות למושב הנהג, מושבים מעור טבעי. מחיר: 324,900 שקל.

Takumi – על שם אומני ה-Takumi הידועים.  רמת גימור זאת כוללת בנוסף: חישוקים אווירודינמיים ייחודיים, מערכת שמע Mark Levinson, מערכת אורות גבוהים אדפטיבית, תא מטען בהפעלה חשמלית. מחיר: 349,900 שקל.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

12 + 5 =