מה נשים חושבות על יונדאי אלנטרה Hybrid החדשה? יצאנו לנהוג

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
יונדאי אלנטרה החדשה חוות דעת
מה נשים חושבות על יונדאי אלנטרה החדשה? 5 נשים – 5 חוות דעת

 

יונדאי אלנטרה 2022 נחתה בארץ עם מערכת הנעה היברידית (חסכונית!, בדקנו), רשימה ארוכה של מערכות בטיחות מתקדמות (חפשו את הלינק למפרט), ומראה חיצוני מושך… יצאתי לחפש נשים מקהל היעד של הרכב המשפחתי החדש, כדי להבין ולגלות – מה נשים חושבות על יונדאי אלנטרה החדשה

 

ביום שמשי ובהיר, יצאנו, אני ו-5 נשים נהדרות, מגילאים שונים ומערים שונות בארץ, (לאו דווקא חובבות רכב), לנסיעת מבחן חוייתית ביונדאי אלנטרה Hybrid החדשה. נפגשנו באולם התצוגה הראשי של יונדאי, ברחוב יגאל אלון בתל אביב. קיבלנו סקירה קצרה על הרכב, מפרט הביצועים, האבזור והבטיחות שלו, וקיבלנו לידינו שתי מכוניות מבחן להתרשמות.

יצאנו לסיבוב ברחבי גוש דן, נהגנו, הרגשנו, בחנו והאזנו. שוחחנו בינינו על הרכב, ובסוף קינחנו בארוחת צהריים, והצלחנו להכיר אחת את השנייה קצת יותר לעומק. 5 נשים מעולמות כל כך שונים, האחת שמה דגש על ביצועים, השנייה על אבזור, השלישית על בטיחות ואסתטיקה, הרביעית על המימדים המרווחים למשפחה, ויש גם מי שחשוב לה מחיר הרכב בהשוואה לתועלת שלו. 5 נשים, 5 חוות דעת:

 

יונדאי אלנטרה מחיר
“הנהיגה באלנטרה הייתה חוויה טובה עבורי” ויקטוריה גינצבורג

ויקטוריה קצף גינצבורג, סמנכ”לית תפעול, ת״א

 

“יונדאי אלנטרה היברידית החדשה 2022 – העיצוב החיצוני והפנימי של הרכב יפה מיוחד לדעתי, קווים נקיים ואלגנטיים. החוץ מפואר, ממש מראה של מכונית מנהלים יוקרתית.

תפעול מערכת המולטימדיה ידידותי לנהג, וכולל לוח שעונים יפה ומיוחד.

 

יונדאי אלנטרה מחירון

 

הנהיגה ברכב במצב החשמלי שקטה ונעימה, גם כשהרכב מונע על ידי מנוע הבנזין עדיין הנהיגה שקטה, ונעימה. הרכב זריז, ויציב על הכביש. יש מספר מצבי נהיגה, כמו מצב ספורט, איתו הנהיגה זריזה, והתאוצות מהנות. מבחינת אבזור הבטיחות, יש לא מעט מערכות בטיחות מתקדמות, וגם את מצלמת הרוורס ראוי לשבח, חדה וממצה.

לסיכום, הנהיגה הייתה חוויה טובה עבורי, ומחיר האלנטרה החדשה סביר לרמות הגימור הגבוהות שלו”.

 

 

יונדאי אלנטרה נשים
“מיקום המתגים וכפתורים – מאוד אינטואיטיבי, ידידותי ופשוט לתפעול”. חופית בר-טל.

חופית בר-טל, “בתנועה מתמדת”, רעננה

 

“עיצוב היונדאי אלנטרה ההיברידי מרשים, וניכרת בו ההשפעה של פנייה לשוק האמריקאי. פנים הרכב משדר איכות גימור ברמה גבוהה, פינוק ויוקרתיות – יחסית למחיר. במושב האחורי, הרגשתי שטיפה יותר פלסטיקי וזול. האלנטרה רכב מרווח בצורה יוצאת דופן, מלפנים ומאחור.

הנהיגה אינה מרגשת, אך כמכונית משפחתית, גם לא אמורה להיות כזו. היציאות מהמקום לא זריזות מספיק לדעתי, גם במעבר למצב ספורט, וההיגוי כבד. הנסיעה כן חלקה ושקטה (עד שפותחים את הסאנרוף…).

 

יונדאי אלנטרה HYBRID

 

מה שהכי הרשים אותי היה עיצוב הדשבורד ומיקום המתגים וכפתורים – מאוד אינטואיטיבי, ידידותי ופשוט לתפעול  – בקרת השיוט, פתיחת סנרוף תוך כדי נהיגה, כל אלה, לא דרשו ממני להסיט את העיניים מהכביש או לאבד לרגע ריכוז בנהיגה. כמו שבלונדינית בלי משקפיים אוהבת, ארגונומיה והנדסת האנוש ביונדאי אלנטרה היא ברמה גבוהה”.

 

מה נשים חושבות על יונדאי אלנטרה
“הרכב מאוד מרווח לרגליים, גם מלפנים וגם מאחור, ובעיני זה חשוב מאוד כרכב משפחתי”. רבקה אגת-קינן

רֶבֶּקָה אַגָּת-קֵינָן, מטפלת גופנפש ומנחת סדנאות, ירושלים

 

“מבחינת המראה החיצוני של היונדאי אלנטרה החדשה, אהבתי את הצבע של הרכב, הכחול פטרול, יפהפה. לגבי העיצוב הפנימי, הרכב מאוד מרווח לרגליים, גם מלפנים וגם מאחור, ובעיני זה חשוב מאוד כרכב משפחתי. עיצוב תא הנהג, עם הידית מימין לנהג, זה בהחלט נותן לנהג את הספייס שלו. למי שיושב ליד – זה קצת נראה מוזר בעין, השטח של מי שיושב ליד הנהג קטן ממרווח הפנים של הנהג.

הרכב מאיץ מצויין, הנסיעה הייתה חלקה, הבלמים טובים, מערכות הבטיחות נותנות תחושה טובה של מוגנות וערנות. הסאן רוף תוספת כיפית במיוחד, אם לא רוצים להשתמש במזגן.

משטח הטעינה לנייד מעולה וגם העובדה שישנם מספר שקעים שאפשר להשתמש בהם ולא רק שקע אחד להטענה. מצלמת הרוורס ברורה ונותנת תמונה טובה של מה שקורה מאחור .לוח המחוונים הדיגיטלי מאוד ברור ולדעתי בלילה ניתן יהיה לראות את כל התצוגה בצורה טובה ומוארת.

 

 

צריכת דלק של 1 ל-20 היא מצויינת וחסכונית מאוד לדעתי, וגם העובדה שהרכב יכול לנסוע רק על חשמל, יכול לתרום להפחתת זיהום האוויר, זה בהחלט שיקול בקנייה, מבחינתי .

חגורת הבטיחות ליושבים מאחור מעט חונקת, ויש מקום לאפשר תזוזה של גובה החגורה בהתאם ליושב, כי אין אפשרות למשוך את החגורה ולהסיטה מהצוואר, בסיבוב מהיר או בלימה פתאומית .

סה”כ, חוויית הנהיגה ביונדאי אלנטרה הייבריד נעימה, שקטה ואיכותית”.

 

יונדאי אלנטרה היברידי
“נהניתי מאד כשהרכב מונע ונוסע בלי רעש ורחש”. ריס פריבר

 

ריס פריבר, מאמנת כושר שיקומית, הוד השרון

 

“העיצוב החיצוני של היונדאי אלנטרה Hybrid נחמד, מתאים מאד לרכב משפחתי. ההפתעה הגדולה היא בפנים… מרווח ב”רמות אחרות”, תענוג לשבת מקדימה ומאחור.. המיימדים מצוינים.

האבזור ברכב עונה בהחלט על הדרישות, כיף שיש סאנרוף, עמדת טעינה לנייד, חיבור לאפל פליי ולכל מה שקיים בנייד.. מערכת השמע פנטסטית, הייתי חוקרת אותה יותר אם היה זמן. לוח המחוונים משוכלל עבורי, נראה נוח וידידותי!

מבחינת הביצועים, המנוע החשמלי הפתיע אותי מאד, מעולם לא נהגתי ברכב היברידי, נהניתי מאד כשהרכב מונע ונוסע בלי רעש ורחש. הרגשתי שאני נוהגת ברכב חלל – ממש משייטת בשקט מדהים. גם כשהרכב נסע בעזרת מנוע הבנזין, הרכב מאד שקט. תענוג!. צריכת הדלק מרשימה מאד – רכב חסכוני תמיד עדיף.

 

יונדאי היברידי
סקירה קצרה על הרכב באולם התצוגה

 

מערכות הבטיחות מרגיעות מאד, ברגע שסטיתי מהנתיב נשמעה התרעה, ברגע שעבר לידי רכב, היונדאי אלנטרה החזירה אותי למסלול, לא יאומן.

מבחינת עלות מול תועלת – היונדאי אלנטרה בהחלט שווה את המחיר, הייתי קונה את הדגם המאובזר יותר ללא ספק. רכב משפחתי שעונה על הצרכים בהחלט”.

 

 

יונדאי אלנטרה 2022
“המושבים נוחים, הרכב מרווח – אפילו מרווח מאוד”. שרון גולדר

שרון גולדר, מפיקת אירועים מוטוריים, סביון

 

“במבט ראשון, התרשמתי מאוד מהנראות של המכונית. נכון, יופי זה עניין של טעם, אבל יחד עם זאת אי אפשר להתווכח עם העובדה שגם חיצונית וגם פנימית הרכב נראה ומרגיש כמו רכב מנהלים יוקרתי. לוח השעונים מרשים מאוד ומספק באופן ברור מידע על המצב הנוכחי של הרכב. ההנגשה של לחצני התפעול ומערכת המולטימדיה, ידידותית מאוד למשתמש, גם למאותגרים טכנולוגית מביננו, ומאפשרת חיבור לאפל קארפליי ואוטו אנדרואיד, שזה פלוס גדול מאוד.

בתור רוכבת אופנוע – הרוח היא חלק בלתי נפרד מחווית הנהיגה ולכן, הסאנרוף הוא תמיד תוספת טובה. יונדאי אלנטרה רכב מאוד מפנק. מערכת בקרת האקלים לנהג וליושב לידו – מעולה. הדבר היחיד שתמוה בעיניי זה היעדרותם של פתחי מיזוג לנוסעים מאחור. אני בחורה של אולד סקול, לכן כל המערכות המטורפות של הבטיחות שפורטו בעלון הרכב הן לגמרי מבורכות – במיוחד המערכת שמתערבת במקרי חירום ומבצעת בלימת חירום בזמן זיהוי עצם בנסיעה לאחור או זיהוי אופניים ואופנועים וכלי רכב ב”שטח מת” (אני רוכבת אופנוע אז א-מן).

בעיקר עניין אותי איך הרכב נוסע, וכמה אני ארגיש את הבעיטות של הילדים שלי בגב המושב… אז כדי שלא תישארו במתח – המושבים נוחים, הרכב מרווח – אפילו מרווח מאוד וצריך חתיכת בוסטר ו\או ילד\מבוגר גבוה ותזזיתי בשביל שיצליח להגיע אל הנהג.

 

יונדאי אלנטרה נשים
שרון ו-ויקטוריה על ההגה

זו פעם ראשונה שאני נוהגת ברכב היברידי – מודה שסלדתי מהמחשבה, אבל העולם מתקדם בכיוון שלא מותיר ברירה, אז שמחתי לגלות שהשד לא כזה נורא. למען האמת, לא מורגש כלל. המנוע החשמלי מגיב מצוין והמכונית כל כך שקטה כשמנוע הבנזין בפעולה, שאם זה לא היה מצוין “EV” בלוח השעונים, לא הייתי יודעת מתי נשרף דלק ומתי אני על סוללות. שהמנוע כן נכנס לפעולה – הוא הגיב יפה ו”חלק”, והחיישנים שמכסים את כל(!) הרכב, עזרו מאוד במקומות צפופים בעיר.

מערכת תיקון הסטייה מנתיב, ה-כל כך חשובה (רוכבת אופנוע כבר אמרתי?) עבדה בצורה מדויקת  – אני מודה שאותי זה עצבן, אבל היי, אם יש משהו שילמד אותי לאותת – זה כנראה זה.

בנסיעה בכביש המהיר הרגשתי שהרכב קצת ישנוני, אבל בלחיצת כפתור אחת, על מצב הנהיגה “ספורט”, הנושא טופל! ההיגוי הפך טוב יותר, הכוח היה זמין יותר, וסוף סוף שמעתי קצת את המנוע. נהניתי מאוד מהתאוצה ותגובות המנוע, רק לקח לי קצת זמן להתרגל לרגישות הבלמים במיוחד במהירות נמוכה.

סך הכל ובשורה התחתונה – חווית הנהיגה היתה טובה מאד. אני מכירה את שוק הרכב די טוב ואין ספק שהאלנטרה נותנת פייט רציני למתחרות, כשבוחנים את הרכב – עלות מול תועלת”.

יונדאי אלנטרה HYBRID מפרט

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 3 =