מיצובישי ספייס סטאר החדשה – מכונית קטנה ובטוחה יותר ב-77,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל מציגה את הדור הצעיר והחדש של המיצובישי ספייס סטאר – עיצוב חדש ותוספות אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות, החל מ-77,900 ש”ח

 

מיצובישי ספייס סטאר החדשה – מכונית קטנה ובטוחה יותר ב-77,900 ש”ח

 

כלמוביל, יבואנית מיצובישי משיקה את הדור החדש של המיצובישי ספייס סטאר. מאז השקת הסדרה לפני כ-7 שנים נמכרו כ- 700,000 כלי רכב ברחבי העולם, מרביתם באירופה ומתוכם כ- 12,000 בישראל. רכב הספייס סטאר הינו הרכב הנמכר ביותר של מיצובישי באירופה לשנת 2019.

מיצובישי ספייס סטאר החדשה תימכר החל מ- 77,900 ש”ח, וזו כוללת מתיחת פנים המתבטאת בעיצוב חיצוני בהתאם לקו החדשני של מיצובישי, שדרוג החלק הקדמי, סבכה חדשה עם עיצוב  DYNAMIC SHIELD המוכר מדגמי ה SUV של המותג, עיצוב חדש של חישוקי הגלגלים, יחידות תאורה חדשות, לרבות גופי תאורה משולבי LED מאחור כסטנדרט. עיצוב הפנים שודרג גם הוא וכולל מושבים חדשים עם אופציה לריפוד דמוי עור, בחירה בין צבעי ריפוד כהים ובהירים, משענת יד לנהג, הוספת תאי אחסון פנימיים, צבעים חדשים בצהוב מטאלי ולבן יהלום ומערכת Connected Car עם מסך 8 אינץ’. 

לספייס סטאר בדור החדש מנוע בנזין 1.2 ליטר CVT , בהספק של  80/6,000 כ”ס ו-10.8/4,000 קג”מ, צריכת דלק משולבת של כ- 20.4* ק”מ/ליטר ומהירות מקסימלית של 173 קמ”ש. 

 

מיצובישי ספייס סטאר החדשה 2020

 

אבזור בטיחות:

מיצובישי ספייסטאר מגיעה לראשונה עם ADAS (Advanced Driver-Assistance Systems) חבילת הבטיחות של מיצובישי אשר כוללת מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות הכוללות בלימה אוטונומית (FCM), זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב (LDW) ושליטה אוטומטית באורות גבוהים**  AHB. שש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אקטיבית (ASC) עם בקרת משיכה (TCL), מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), מערכת עזר לזינוק בעליה (HSA), איתות בעת בלימת חירום (ESS), מערכת תאורת יום DRL ועוד.

*מערכת המולטימדיה Connected Car משלבת מערכת חדשה בדור 4 LTE וכוללת מסך 8 אינץ’ גדול ברזולוציה גבוהה. מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד מספקת בין היתר ניווט באמצעות אפליקציית Waze  וחניה באמצעות האפליקציות סלופארק ופנגו. ממשק מגע נוח ואפשרות להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם באמצעות אפליקציית רדיו Nobex האינטרנטי, 99FM, כאן OD, גלגל”צ אפליקציות רדיו של רדיוס 100 FM (הכוללת גם את אפליקציית הפודקאסט הפופולארי בישראל “עושים היסטוריה”) ורדיו תל אביב, Hot Spot  לגלישה באינטרנט ברכב וכן מצלמת נסיעה לאחור כסטנדרט.

בנוסף דיבורית Bluetooth, מסכי עזרה אינטרנטיים של מיצובישי, פריסת מרכזי השירות והטרייד-אין אשר ניתן להתקשר או לנווט אליהם בלחיצת כפתור.  מערכת Connected Car מציגה גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי ידידותי לתפעול והבנה. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM הכולל חבילת דאטה חודשית של 3GB למשך 12 חודשים. 

 

מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת בתא הנהג. ספייס סטאר

 

מיצובישי ספייס סטאר מכונית קטנה אוטומטית

 

אפליקציית כלמוביל 

האפליקציה המתקדמת ביותר בענף הרכב, אשר מוצעת ללקוחות כלמוביל ללא עלות, מאפשרת מגוון שירותים דיגיטליים יעילים ונוחים הכוללים בין השאר איתור  מיקום הרכב, ניווט אל הרכב, התנהגות נהג (תאוצות, בלימות, פניות חדות, יומן נסיעות, היסטורית נסיעה, רמת מתח מצבר, התראת מהירות ועוד..). כמו כן מאפשרת האפליקציה תיאום טיפול במוסך ללא שיחה למוקד שירות, ניהול אירוע תאונה, ספר רכב, ניהול והוספת נהגים חדשים ובני משפחה, הסבר על נוריות חיווי, שיחה ישירה למוקד השירות ועוד.

מידות:

הספייס סטאר הינה המרווחת ביותר בקטגוריה כשבסיס הגלגלים עומד על 2,450 מ”מ, האורך בדור החדש צמח ב- 5 ס”מ ל – 3,845 מ”מ, שאר המידות לא השתנו; רוחב של 1,665 מ”מ, גובה, 1,505, נפח תא מטען 235 ליטר.

אבזור:

רמת הגימור Instyle כוללת  מראות צד בצבע הרכב, שמשות כהות במיוחד מסוג Privacy Glass בדלתות האחוריות ובדלת תא המטען, ספוילר אחורי עם פנס בלימה, חיישן גשם, חיישן תאורה אוטומטי, בקרת שיוט בשליטה מגלגל ההגה, משענת יד, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, גימור כרום ו- Piano Black, מראות צד חשמליות, תאורה אחורית מסוג LED, פנסי ערפל אחוריים, בקרת אקלים דיגיטלית, מפתח ראשי עם שלט, נעילה מרכזית, חלונות חשמל קדמיים ואחוריים, דיבורית Bluetooth ושליטה על מערכת השמע והדיבורית מגלגל ההגה. 

רמת הגימור Supreme כוללת חישוקי סגסוגת מעוצבים 15″ ומערכת Connected Car.

 

נפח תא מטען 235 ליטר. מיצובישי ספייס סטאר

 

רמת הגימור Premium כוללת בנוסף גם מושבים דמוי עור בשילוב בד  במראה יוקרתי, מראות צד עם איתות, תאורה ראשית מסוג LED, תאורת חניה מסוג LED, מערכת תאורת יום DRL מסוג LED, מראות צד מחוממות, פנסי ערפל קדמיים, מפתח ראשי עם שלט חכם KOS ומערכת כניסה והתנעה ללא מפתח.

 

מחירים:

רמת אבזור מחיר בש”ח ציון ירוק רמת בטיחות
Instyle 77,900 3 4
Supreme 84,900 3 4
Premium 85,900 3 4

 

צריכת דלק (ליטר ל- 100 ק”מ):

 

רמת אבזור Instyle Supreme Premium
עירוני 5.5 5.7
בינעירוני 4.4 4.5
משולב 4.8 4.9

**בדגם Supreme ו- Premium.

 

ליסינג פרטי מבית כלמוביל 

עם השקת הספייס סטאר החדשה כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של 7,500 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 899 ₪ ל- 36 חודשים המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

 

אחריות:

3 שנים עד 100,000 ק”מ.

ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: “שנת 2020 מייצרת עבור דגם הספייס סטאר הזדמנות משמעותית לקחת חלק נכבד בנתח הסגמנט אשר מהווה כיום כ- 10% משוק הרכב בישראל. החדשות המרעננות שמציג ה-Space Star, עיצובו הצעיר, מערכות הבטיחות המתקדמות הכוללות בלימה אוטונומית כסטנדרט בכל הדגמים, החיסכון בצריכת הדלק, המחיר הנגיש והצעות הערך של כלמוביל הינם הזדמנות מצוינת של המותג לצמוח ולהיות אחד משלושת המותגים המובילים בישראל בסגמנט”. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − 8 =