מצבר לרכב: איך מתאימים ומחליפים מצבר לרכב? – מאמר אורח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

המצבר שבק? תנשמו עמוק הכל בסדר, הנה כמה טיפים להתאמת והחלפת מצבר לרכב שלכם, ויש גם שירות החלפת מצבר עד הבית שיחסוך לכם זמן, כסף וכאב ראש

התאמת מצבר לרכב - טיפים

המצבר ברכב שלכם אחראי לכל לתפעול כל מעכרות החשמל ברכב שלכם, בלעדיו אי אפשר להמשיך בדרך. אז איך תתאימו מצבר לרכב שלכם ואיך תחליפו אותו? – מאמר הכולל טיפים לבחירת מצבר לרכב, באדיבות “מאור מצברים”.

אתם בדרך למשרד לפגישה חשובה או בדרך לטיול משפחתי והרכב שלכם פתאום החליט שהוא התעייף, זהו, הוא שבק חיים. מה עושים עכשיו? קודם כל חשוב לא להיכנס ללחץ. אם בעבר הייתם צריכים להגיע למוסך על מנת להחליף את המצבר של הרכב, כיום הפתרון ממש פשוט וקל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר לבעל מקצוע שמגיע עד אליכם להתקין לכם מצבר חדש היכן שלא תהיו. אמנם מדובר בתוספת של עלות סמלית אך השירות הזה יחסוך לכם עלויות של הזמנת הגרר וחיסכון בזמן – תוך זמן קצר אתם יכולים להמשיך בדרככם.

מצבר לרכב הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר ובלעדיו הרכב לא יוכל לנסוע. זו הסיבה לחשיבות הגדולה מדוע עלינו לתחזק אותו ולשמור עליו כך שזמן חיי הסוללה תהיה ארוכה ותשרת אותנו נאמנה. גם אם תעשו זאת, לא תוכלו להימנע מהיום שבו המצבר יגסוס ותאלצו להחליפו לאחד חדש.

איך בוחרים מצבר נכון לרכב?

בחירה נכונה של מצבר לרכב יכולה להבטיח שהוא יחזיק מעמד לאורך זמן. עליכם להתאים את המצבר לסוג הרכב שלכם ולגודל המנוע. ההבדל בין סוגי המצברים הוא בעיקר בגובה המתח שלו (הנפוצים נעים בין 55 אמפר ל-80 אמפר). מצבר עם אמפר נמוך מתאים לסוגי רכב קטנים בעלי נפח מנוע קטן ולהיפך, מצבר בעל אמפר גבוה מתאים לסוגי רכב גדולים בעלי נפח מנוע גדול. כיום ישנם מס’ יצרנים מובילים בשוק, מומלץ שלא להתפשר ולרכוש את המצבר מיצרן מוכר המעניק גם תעודת אחריות. שימו לב, מצבר איכותי הוא מצבר שמחזיק מעמד בין 3 ל-5 שנים.

איך מחליפים מצבר ברכב?

המצבר נראה רכיב די פשוט, כל מה שצריך לעשות הוא להחליף את הקופסא הישנה בחדשה. אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם אבל מומלץ שלא לקחת סיכון ולהיעזר בבעל מקצוע שמומחה בתחום ובעל הידע הנדרש לחבר את המצבר בצורה הנכונה והבטוחה ביותר. לפעמים המצבר מראה סימנים מוקדמים המאותתים לנו שהסוללה עומדת להיגמר, זה יכול לקרות בזמן התנעת הרכב כשלוקח לנו מס’ נסיונות עד להתנעה מלאה או בגמגום של המנוע המפריע לנסיעה שוטפת. במקרה שהמצבר נגמר חשוב שיהיה לכם מספר טלפון זמין של בעל מקצוע שמומחה בהחלפת מצברים המעניק שירות של החלפת מצבר לרכב עד הבית ומגיע עד אליכם.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × one =