מרצדס C300e בדור השני – מרצדס היברידית נטענת בחשמל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

כלמוביל יבואנית מרצדס החלה בשיווק המכונית המשפחתית היוקרתית, היברידית נטענת בחשמל – מרצדס  C300e

 

מרצדס C300e בדור השני – מרצדס היברידית נטענת בחשמל

 

כלמוביל מרצדס החלה בשיווק הדור השני של ה-PHEV בישראל אשר יוצע תחילה בדגם ה-C300e. הדור החדש של ה-C-Class מציג מנוע חשמלי פורץ דרך המשתלב עם מנוע הבנזין, תא נוסעים משודרג, מערכות נהיגה ובטיחות סמי אוטונומיות מהמתקדמות של החברה ומראה ספורטיבי המשתלב עם פילוסופית העיצוב של היצרן.

הבשורה העיקרית של ה-C300e היא מנוע חשמלי מתקדם אשר מספק 122 כוחות סוס (יותר מ-40 כוחות סוס ביחס לדגם היוצא) המשתלב עם מנוע בנזין 2 ליטר המפיק 211 כוחות סוס המשודכים לתיבת ההילוכים המתקדמת של מרצדס 9G-Tronic  ומאפשר זינוק מאפס ל-100 ב-5.4 שניות. ההספק המשולב עומד על 320 כ”ס והמומנט על 700 נ”מ (הגבוה בסגמנט, מומנט זהה לדגם ה-C63 S).

 

מנוע חשמלי בשילוב מנוע 2 ליטר, עם 320 כ”ס. מרצדס C CLASS היברדית נטענת

 

נסיעה של עד 44 ק”מ על חשמל בלבד. מרצדס


מלבד זאת, הדור החדש מציג סוללה בעלת קיבולת גדולה יותר מפי 2 מהדגם היוצא עם טווח נסיעה חשמלי טהור של 44 ק”מ. מרצדס מאפשר הטענה מהירה מאוד מ-10%-100% בשעה וחצי (בהטענה בעמדה תומכת ב-7.2kW). כלמוביל תספק אחריות של 6 שנים לסוללה.

בגזרת מערכות הבטיחות ה-C300e מציגה את דור הevo1 4.5 המוצע גם בדגמי ה- EQC וכוללת: בקרת שיוט אדפטיבית עם מגביל מהירות, שמירה אקטיבית על נתיב, התרעה על שטח מת עם פונקציית זיהוי תנועה חוצה מאחור, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי דו גלגלי והולכי רגל, מערכת PRE SAFE לזיהוי מצבי חירום והכנה לתאונה, PRE SAFE PLUS, בלימת חירום כאשר הנהג אינו מגיב, מערכת לסיוע בתמרון ועוד.

תא נהג דיגיטלי ומתקדם. מרצדס C300e

בפן הנוחות, תא הנוסעים ב-C קלאס שודרג ומציג איכות חומרים מתקדמת בשילוב של הנדסת אנוש חכמה עם לוח מחוונים דיגיטלי וחדיש בגודל של 12.3 אינץ’ (תלוי רמת גימור) הניתן לעיצוב אישי. לחצני מגע לשליטה מההגה, מסך תצוגה בגודל 10.25 אינץ’ עבור מערכות הבידור של הרכב ותאורת אווירה בעלת 64 גוונים.

אריאל פינטו מנכ”ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס: “עד סוף 2020 נוביל את השוק עם המגוון הרחב ביותר של רכבי חשמל ופלאג אין בישראל. אנו מתכוננים לקראת השקת ה-EQC ודגמי ה-PIH בסגמנטים שונים אשר מייצגים את מהפכת ה-EQ במרצדס.” פינטו הוסיף: “לאור פקודת המיסוי החדשה, בתחילת השנה הדגמים החשמליים צפויים להתייקר בכ-20% ולכן כדאי לנצל את הטבת המס הנוכחית לפני שהיא משתנה.”

ה-C300e מוצעת במחיר של החל מ-335,900 ₪.

אולי יעניין אותך לקרוא על:

מרצדס C350e מבחן דרכים
אירוע נהיגה ללקוחות מרצדס
מרצדס GLE עם 7 מקומות

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − 7 =