ניסאן קשקאי החדש (דור 3) בחשיפה בינלאומית – בישראל בסוף 2021

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ניסאן קשקאי החדש 2021
ניסאן קשקאי החדש (דור 3) בחשיפה בינלאומית – בישראל בסוף 2021

 

ניסאן קשקאי החדש, בדור החדש נחשף בסוף השבוע בפריז, וזוכה לפלטפורמת CMF-C החדשה, שדרוגים טכנולוגיים וחווית נסיעה משופרת. אלינו לארץ יגיע בסוף השנה (2021), ובגרסת e-POWER בתחילת 2022

 

 

מראה חיצוני

הדור השלישי של הניסאן קשקאי החדש חד ומודרני יותר. מבחוץ, הצללית מוצקה ודינמית עם קוו כתפיים מודגש, בסיס גלגלים מורחב וגלגלי סגסוגת 19 אינץ׳ מרשימים. בסיס הגלגלים של המכונית גדל ב 19 מ”מ כאשר האורך הכללי גדל ב 31 מ”מ.  גם מימד הגובה צמח ב 35 מ”מ והרוחב גדל ב 29 מ”מ לשיפור הנוכחות על הכביש. החזית של הקשקאי החדש כוללת גריל ניסאן V-Motion מוגדל בגימור כרום ומסגרת של כרום-סאטן מודגש. מצידי הגריל פנסי מטריקס דקיקים ומתקדמים.

התאורה הקדמית בקשקאי החדש שופרה מהדגם הקודם כך שהיא כוללת עיצוב אתלטי ודינמי יותר הודות לשימוש בטכנולוגיית LED. הדור החדש של קשקאי יהיה זמין עם גלגלי סגסוגת 19 אינץ׳ בגימור “יהלום”. למדנו כי לקוחות מעריכים את הקסטומיזציה והטאצ’ האישי ולכן קשקאי החדש יהיה זמין ב -9 צבעים שונים לבחירה.

 

ניסאן קשקאי החדש 2021, תא נהג

 

תא הנוסעים של ניסאן קשקאי החדש מציב סטנדרט חדש בקטגוריה וקפיצת מדרגה מהדור הקודם בעיצוב, בנוחות ובחיבוריות. תאורה היקפית מלטפת יוצרת חוויה מרגיעה ונעימה בכל בחלל הנוסעים. תשומת לב רבה הוקדשה לאיכות הארגונומית והאסתטית של הפקדים השונים במגע ותחושה איכותיים מאי פעם.

 

מולטימדיה

קשקאי החדש מציע מערכת מידע מתקדמת עם מגוון רחב של שירותים מחוברים לרבות חיבור סמארטפון גם ל- Android Auto® וגם ל- Apple CarPlay®. מסך התצוגה בגודל 9 אינץ׳ מהווה שער דיגיטלי להגדרות ניווט, בידור ורכב. עם 

מסך מידע חדש בגודל 12.3 אינץ׳ TFT ברזולוציית High Definition, מציע מבחר פריסות הניתנות להגדרה להצגת מידע על ניווט, בידור, תנועה או רכב. הכל נשלט באמצעות מתג חיוג חדש על ההגה. 

 

מרווח פנים

קשקאי החדש מעניק לנהג תחושת שליטה עם ראות משופרת לכל הכיוונים. השיפורים כוללים זווית רחבה יותר של השמשה הקדמית, עיצוב דק יותר לקורות הצד ומראות המותקנות על גבי הדלת המפחיתות אזורי ראות מוסתרים. בסיס הגלגלים הארוך יותר של קשקאי החדש משפר את המרווח לנוסעים, מרווח הברכיים ליושבים מאחור ומרחב גדול יותר בין הנהג לנוסע ומרווח הראש הקדמי והאחורי בזכות הצמיחה במימד הגובה.

תשומת לב רבה הושקעה באיכות הפלסטיקה והחומרים השונים, בתאי האחסון, ובתכנון פתחי הדלתות המאפשרים כניסה ויציאה קלים יותר גם בחניון הכי צפוף. הורים יעריכו את עיצוב הדלתות האחוריות המגיע למפתח של 85 מעלות, ומאפשר גישה קלה יותר לתינוקות ופעוטות בכיסאות ילדים.

 

חשמל באוויר

כחלק מהאסטרטגיה של ניסאן להגיע ל 50% מכירות רכבים חשמליים באירופה עד שנת 2024, ניסאן קשקאי החדש לא תהיה זמינה במנוע בנזין קונבנציונלי, אלא רק במערכות היברידיות בעוצמות שונות.  בשלב הראשון יוצג דגם DiG-T 1.3 מצויד בטכנולוגיה היברידית מסייעת, ובהמשך בהופעת בכורה אירופית תוצג מערכת e-POWER החדשנית של שעתידה להגיע לישראל בתחילת 2022.

 

טכנולוגיה היברידית – LIGHT HYBRID עם 12 וולט  

מערכת ה-LIGHT HYBRID עם 12 וולט הקיימת בקשקאי החדש היא טכנולוגיה היברידית משתלמת יותר המספקת סיוע מומנט, עצירת סרק מורחבת, הנעה וזינוק מהירים, עם שיפורים הן בחיסכון בדלק והן בפליטת מזהמים. המערכת ההיברידית הקלה מוסיפה 22 ק”ג בלבד למסת הרכב הכוללת. בעת האטה, האנרגיה מוחזרת באמצעות התחדשות ומאוחסנת בסוללת הליתיום-יון. אנרגיה טעונה זו מסופקת לאחר עצירת סרק, ומומנט מסייע. כאשר גולשים לעצירה, במהירות של פחות מ-18 קמ”ש המנוע יכבה והאנרגיה שנצברה תשמש להפעלת המערכות החשמליות של הרכב.

 

מנוע 1.3 טורבו, 156 כ”ס

המערכת ההיברידית הקלה משודכת למנוע הבנזין DiG-T 1.3 המוערך והמוכר שהוצג בשנת 2018. מנוע זה שופר עוד יותר לקשקאי החדש עם 50 רכיבים חדשים שתוכננו ותאימות מלאה ש. Euro6-d מנוע ה-1.3 ל׳ בנזין יוצע עם 156 כ”ס – עם תיבת הילוכים Xtronic חדשה. הספק המנוע המקסימלי מגיע ב-5500 סל”ד, עם מומנט מרבי זמין של 27.5 קג”מ בטווח נוח של 1800-3750 סל”ד. תיבת ההילוכים Xtronic מהדור החדש מציעה צריכת דלק ותחושת תאוצה טובה יותר.

 

פלטפורמת CMF-C

קשקאי החדש הוא הדגם החדש הראשון באירופה המשתמש בפלטפורמת CMF-C, פלטפורמה מתקדמת המשיגה, הודות לטכניקות הייצור המתקדמות, הפחתת משקל של יותר מ -60 ק”ג ויותר41% קשיחות מהדגם היוצא. 

 

אצלנו בסוף השנה – (רבעון אחרון של 2021)

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “ניסאן קשקאי החדש (דור 3) בחשיפה בינלאומית – בישראל בסוף 2021”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 2 =