סוזוקי סוויפט 2024 מתיחת פנים (ידנית ואוטומטית) מ-113,990₪

 

קבוצת “מכשירי תנועה ” משיקה בישראל את סוזוקי סוויפט המחודשת. הסופר מיני הפופולרית חוזרת עם אבזור בטיחות מתקדם, צריכת דלק משופרת, ועיצוב חדש, עם גרסאות אוטומטיות וגם גרסה ידנית, מ-113,990 ₪

 

סוזוקי סוויפט, מכונית ההאצ’בק העירונית ופופולרית נמכרת ב-169 מדינות ואזורים בעולם, עם מכירות מצטברות של למעלה מ-9 מיליון יחידות, נכון לשנת 2023. בישראל היא משווקת על ידי היבואנית, קבוצת מכשירי תנועה. ממנה נמכרו כ-36,000 רכבי סוויפט, משנת 1984 ועד היום.

 

סוזוקי סוויפט החדשה 2024 מחיר
סוזוקי סוויפט החדשה, החל מ-113,990 ש”ח

 

עיצוב חיצוני

סוזוקי סוויפט החדשה חזרה עם עיצוב בוגר יותר, הכולל גריל בגוון “שחור פסנתר”, פנסי הלד המוכרים בצורת L, ו”קווי כתפיים” מעוגלים מודגשים על ידי הפגושים הרחבים. הפרופיל של סוזוקי סוויפט החדשה כולל עיצוב של גג “צף”. הפנסים האחוריים התלת-ממדיים, יחד עם הפגוש האחורי הרחב, משווים לסוזוקי סוויפט החדשה מראה “יציב”, אך שובב ובולט בכביש.

 

צבעי מרכב חדשים

היצע הצבעים של סוזוקי סוויפט החדשה כולל שש אפשרויות בגוון אחד לכל המרכב, וארבע אפשרויות לשילוב של שני גוונים 2 TONE (צבע גג שונה מצבע המרכב). כולל גוונים חדשים – “כחול ממתק”, “צהוב ליים”, אדום פנינה לוהט מטאלי. הגוון החדש Metallic Pearl Blue Frontier מצטרף למניפת הצבעים הקיימת עם גוון צבע עמוק, מלא חיים, המזכיר צבע ממתק ומסמל עידן חדש באיכות הצבע של סוזוקי. האפשרויות החדשות הללו כוללות שלוש שכבות צבע.

 

סוזוקי סוויפט החדשה – מה השתנה?

  • מערכות בטיחות מהמתקדמות ביותר העומדות בתקן GSR החדש והמחמיר, והופכות אותה לסוויפט הבטיחותית ביותר מאז יוצרה לראשונה.

  • מנוע 1.2 ליטר חדש, עם מערכת Hybrid-Mild 12 וולט SHVS שהופך אותה ליעילה וחסכונית יותר.

  • מסך מגע בגודל 9 אינץ’ ברזולוציית HD – המאפשר לנהג ול נוסע ברכב לבצע חיבור מהיר וחלק בין הטלפון הנייד האישי למערכת בתוך הרכב ומשפר עוד יותר את חווית הנסיעה.

  • אפליקציית סוזוקי Connect – שהופכת את הסוויפט למתקדמת וחכמה יותר.

  • עיצוב פנים וחוץ חדש לגמרי.

 

 

יחידת ההנעה בסוזוקי סוויפט כוללת מנוע 1.2 ליטר החדש עם מערכת Hybrid-Mild 12 וולט SHVS לחסכון בדלק.

מנוע הבנזין בעל 3 בוכנות וכולל מערכת SHVS הממירה אנרגיה קינטית הנוצרת במהלך האטה, ומאחסנת אותה בסוללת הליתיום-יון, כדי לסייע לרכב בהאצה ולשפר את נצילות הדלק. יש מצבי נהיגה לבחירה, בין נהיגה יותר זריזה ו”ספורטיבית”, לבין נהיגה נינוחה וחסכונית יותר.

צריכת הדלק שופרה בכ-10%- לעומת הדגם היוצא ומציגה נתון של 20.8 ק”מ/ליטר על פי נתוני היצרן.
זיהום מופחת: פליטת ה2-CO ירדה בדגם החדש לכדי 98-99 גרם לק”מ וזאת במקום 106-107 גרם לק”מ בדגם היוצא.

 

סוזוקי סוויפט מולטימדיה
סוזוקי סוויפט החדשה תא נהג

 

סוזוקי סוויפט החדשה מציעה תא נוסעים מרווח למשפחה קטנה, זוג או יחיד, עם מאפיינים ארגונומיים משופרים. תא הנוסעים חוזר עם קוקפיט מעוצב, לוח מחוונים מרכזי ובקרות המותקנות בזווית אל עבר הנהג, כדי להבטיח שדה ראייה רחב ונוחות שימוש. לוח השעונים מעוצב בשני גוונים, שחור ואפור בהיר. הדלתות הקדמיות מעוצבות עם ציפוי סאטן והדגשות בצבע כסף כהה בגימור סאטן.

מערכת מולטימדיה חדשה

במרכז התא, מסך מגע בגודל 9 אינץ’ ברזולוציית HD. המסך “צף” ומופנה בזווית לעייני הנהג, מאפשר שיקוף לסמארטפון על ידי CarPlay Apple והן על-ידי Auto Android באמצעות חיבורי WiFi ו-USB, זיהוי קולי, השמעת מוזיקה באמצעות Bluetooth, והצגת מידע על מצב הרכב.

אפליקציית SUZUKI CONNECT 

אפליקציית CONNECT SUZUKI מאפשרת לסוויפט החדשה להתחבר בקישוריות ישירה לסמארטפון של הנהג.
הפונקציה משתמשת במודול תקשורת הנתונים של הרכב כדי לקשר את המשתמש לרכב בזמן אמת, ולאפשר למשתמש הפעלת פונקציות נוחות באמצעות האפליקציה CONNECT SUZUKI לסמארטפון.

 

 

 

מערכות בטיחות 

הסוויפט החדשה כוללת מערכות בטיחות חדשות ומתקדמות (שהופכת אותה לסוויפט הבטוחה ביותר לדורותיה). הדור החדש של הסוויפט עומד בתקינת ה-GSR החדשה והמחמירה של האיחוד האירופאי.

ישנן מערכות חדשות כמו הכנה לנעילה בזיהוי שימוש באלכוהול, מערכת למניעת סנוור אורות גבוהים, ISA לזיהוי חכם של תמרורים והתראה לנהג, שמירת נתוני נהיגה ומערכת אקטיבית למרכוז נתיב הנהיגה, מערכת עזר כפולת חיישנים לבלימה, רדאר גל מילימטרי ומצלמה מונוקולרית משמשים לזיהוי רכבים, רכבים דו-גלגליים והולכי רגל לפני הרכב, ומסייעים בהפחתה של התנגשויות חזיתיות, אלכסוניות וצידיות.

אם המערכות מזהות חשש להתנגשות, הן מפעילות התראות קוליות וחזותיות כדי להזהיר את הנהג. אם כוח הבלימה המופעל על ידי הנהג אינו מספיק, מערכת העזר לבלימה תשתלב באופן אוטומטי כדי לסייע בהאטת הרכב. אם הסיכון להתנגשות עולה, המערכת תפעיל באופן אוטומטי כוח בלימה, כדי לסייע בהפחתת עוצמת הפגיעה ולהפחית את הנזק. מערכת לשמירת נתיב – כאשר בקרת השיוט האדפטיבית מופעלת, מערכת שמירת הנתיב מסייעת לנהג לשמור על מיקום הרכב במרכז הנתיב.

 

סוזוקי סוויפט היברידית
יחידת הנעה היברידית קלה וצריכת דלק משופרת. סוויפט החדשה

 

בנוסף, אם המערכת מזהה שרכב או מבנה סמוכים, כמו למשל מחסום זמני בשל עבודות בכביש או מכשול אחר נמצאים קרוב מדי לרכב, היא מספקת סיוע בהיגוי, כדי לשמור על מרחק בטוח.

מערכת ניטור נהג – יש מצלמה מובנית בלוח המחוונים המנטרת את עיני הנהג ופניו. אם המערכת מגלה שהנהג מנומנם, עומד להירדם, או לא מביט על הכביש במשך פרק זמן מסוים, היא מפעילה צליל התראה ומציגה הודעת אזהרה בצג המידע.

 

סוזוקי סוויפט 2024 מפרט
מבעי מרכב חדשים. סוזוקי סוויפט

 

מערכות בטיחות מתקדמות נוספות בסוויפט החדשה:

מערכת התרעת סטייה מנתיב
בקרת שיוט אדפטיבית המקושרת לזיהוי התמרורים וכן פועלת עד לעצירה מוחלטת, שימושי בפקקים.
זיהוי תמרורים
זיהוי כלי רכב בשטח מת
התרעה על תנועה חוצה מאחור
מערכת לשיחת חירום eCall

מערכות אלה מזכות את הסוויפט החדשה בציון 6 ברמת הדירוג הבטיחותי של משרד התחבורה, מתוך 8.

תכונות ושימושים עיקריים:

• הודעות סטטוס, כגון נעילת דלתות ואורות מופעלים.
• מאתר רכב בחנייה.
• היסטורית הנהיגה.
• הגבלה של אזור השימוש ברכב ושעת השימוש ברכב, עבור נהגים צעירים, בני משפחה המהווים נהגים נוספים.
• הודעות אבטחה.
• הודעות באמצעות נוריות אזהרה ישר לסמארטפון.
• הודעות לגבי תחזוקה תקופתית/ קריאת שרות חוזרת / ריקול

מחירים:

סוזוקי סוויפט החדשה 1.2 ליטר GLX ידני: 113,990 ₪
סוזוקי סוויפט החדשה 1.2 ליטר GLX אוט’: 126,990 ₪
סוזוקי סוויפט החדשה 1.2 ליטר GLX אוט’ דו גווני: 129,990 ₪

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *