סקודה מציעה רמות גימור משודרגות לאוקטביה סופרב קארוק וקודיאק

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
יותר אבזור נוחות ובטיחות. סקודה אוקטביה

קבוצת צ’מפיון מוטורס, יבואנית מותג סקודה בישראל החלה בשיווק גרסאות משודרגות ל דגמים הפופולאריים של המותג – סקודה אוקטביה, סקודה סופרב וסקודה קודיאק. רמות הגימור ברכבים אלה יתעדכנו ויציעו מגוון רחב יותר של אבזור כסטנדרט, כל זאת ללא שינוי במחירי הדגמים.

במסגרת העדכון, בדגמי סקודה אוקטביה, רמת הגימור הבסיסית, Ambition, תציע את כל מה שהיה ניתן לקבל עד כה ברמת הגימור Style: כוונון גובה ותמיכה לגב התחתון במושבים הקדמיים, חלונות אחוריים כהים, מערכת מולטימדיה מתקדמת מדגם Bolero עם מסך בגודל 8″ ומערכת SmartLink הכוללת CarPlay by Apple, AndroidAuto by Google ו-MirrorLink, ובנוסף גם חיישני חנייה אחוריים מקוריים.

בגרסאות בעלות מנוע 1.0 TSI יתווספו גם חישוקי סגסוגת מקוריים בגודל 16″. רמת הגימור Exclusive מקבלת בנוסף לאבזור הרב שהציעה עד כה גם פנסים קדמיים מסוג Full-LED וחיישני חנייה קדמיים מקוריים.

כיוון חשמלי למושב וסאנרוף. תא נהג סקודה קודיאק

בסקודה קודיאק, ה-SUV הגדול של סקודה שמציע שבעה מושבים, תוצע רמת הגימור Ambition עם תוספת של פנסים קדמיים מסוג Full-LED ומצלמה אחורית מקורית. לרמת הגימור Style מתווספים כעת גם גג שמש מקורי עם פתיחה חשמלית ומושב נוסע עם כוונון חשמלי. ברמת הגימור הבכירה Exclusive זוכה גם הנוסע שלצד הנהג במושב עם כוונון חשמלי.

בגרסת הפנאי שטח המשפחתית, סקודה קארוק, תוחלף רמת הגימור הבכירה, Exclusive, ברמת הגימור Premium אשר תציע מגוון מערכות בטיחות כמו מערכת Blind spot detect, Rear traffic alert, Traffic jam assist  ו-Emergency assist, לוח מחוונים דיגיטלי, גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, מושב נהג עם כוונון חשמלי וזיכרונות, ריפודי בד בשילוב עור בצבע שחור, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען וחישוקי סגסוגת 18″.

מכונית המנהלים, סקודה סופרב, תציע כעת כבר ברמת הגימור הבסיסית, Ambition, מצלמה אחורית מקורית, מושב נהג עם כוונון חשמלי הכולל זיכרונות ותמיכה לגב התחתון ותא ייעודי לסמארטפון עם טעינה אלחוטית.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 + sixteen =