סקירה: ניקיון פיח מהמנוע – קרבון קלינינג ישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קרבון קלינינג ישראל, חברה חדשה שמספקת שירות ניקיון למנוע ברכב, מהצטברות פיח, פעולה שיכולה לשפר את ביצועי המנוע, להביא לצריכת דלק טובה יותר, ופליטת מזהמים נמוכה יותר – יצאנו לבדוק – סקירה 

 

ניקיון פיח מהמנוע – קרבון קלינינג ישראל

 

פעם בכמה ימים אני מקבלת למייל מידע על מוצרים חדשים בתחום הרכב, או שירותים חדשים: כיסא משרדי חדש בצורת מושב ספורטיבי של מכונית פורמולה מבית מרצדס, חברת קארטינג חדשה שמשכירה מכוניות קארט מיוחדות לנכים. לפעמים מדובר בחומר ניקוי חדש או טיפול דיטיילינג חדש, מוצרים חדשים, שלא את כולם הייתי מעזה לנסות על הרכב הפרטי שלי. בין כל המוצרים לרכב, שירות חדש ומעניין הגיע לפתחי – שירות חדש, מכונה לניקוי המנוע מבפנים החוצה, משאריות הפיח שהצטברו בו. כצרכנית, וכל צרכן אחר, קודם כל מתחילות אצלי הספקות, אחר כך שאלות, ואם אתם לא באמת זקוקים לשירות כזה, שם הדילמה תסתיים. נקסט, למוצר או השירות הבאה.

השירות הזה, לניקוי המנוע של חברת קרבון קלינינג ישראל יכול לעניין קהל צרכנים דיי גדול, שעומד בפרמטר אחד פשוט – הרכב שלהם “צריך” לעבור לפחות 40,000 ק”מ. רק אז מתחילה להצטבר כמות פיח משמעותית שאולי תתחיל לפגום בביצועי המנוע, צריכת הדלק ופליטת זיהום האוויר מהרכב שלהם. אז אם אתם בעלי רכב עם קילומטראז’ של 40,000 ק”מ ומעלה, אם הרכב שלכם התגלה בטסט כפולט רמות זיהום גבוהות מדי, אם הביצועים שלו ירדו, אם המנוע נחנק כשאתם לוחצים על דוושת הגז, יכול להיות שאתם הקהל של השירות הזה.

 

טכנולוגיה מתקדמת של הכנסת לחץ אדים לתוך מערכת היניקה. קרבון קלינינג ישראל

 

אז מה זה בעצם “קרבון קלינינג”? מה זה עושה למנוע ואיך?

יש מכונה ייעודית שהובאה מארצות הברית, (אותה מחברים למערכת יניקת האוויר של המנוע, וזו שולחת בלחץ אדים פנימה, ומנקה את הפיח שהצטבר בסעפת היניקה והפליטה, בשסתומים, בקצוות האינג’קטורים, בממיר הקטליטי, בטורבו, EGR, מצערת ולבסוף מוציאה את כל האוויר החוצה מהאגזוז. הטיפול הזה קיים בעולם שנים אחורה, ומוצע בכ-50 מדינות, כשההערכה היא שמיליוני כלי רכב עברו ניקיון מנוע מהסוג הזה בעולם, ואלפים כאן בארץ.

 

מתחברים למכונות לטיפול של לפחות 45 דקות, בהתאם לרכב

 

 

היתרונות בניקיון מסוג זה:

ניקוי הפיח משפר את ביצועי המנוע, חוסך בעלויות החזקה שוטפות, כמו החלפת או תיקון חלפים/חלקים, משפר את צריכת הדלק, מפחית את פליטות הזיהום, ויש המעידים שהוא גם מעלים או משפר רעשי מנוע ורעידות למיניהן.

עד כאן, נשמע מדהים, איך לא חשבו על זה קודם? התחלתי לגלוש ברחבי הרשת והפייסבוק, מה שהוליד את המפגש עם רונית יאיר, המנהלת האדמינסטרטיבית מאחורי ומלפני העסק – קרבון קלינינג ישראל, ואשתו של יניב, הבעלים של החברה. קבענו לדבר בטלפון, ובשיחה, מהר מאד קיבלתי הזמנה לבוא לראות ולהיווכח. את התגובות החיוביות בפייסבוק ראיתי, ואני המידע קראתי, ולמהירות שהעסק הזה התגלגל וגדל, בעיקר מ”פה לאוזן” שמתי לב. אני חייבת ללכת לראות איך זה עובד.

 

ששון יצחק במפגש מועדון IMC, מביא גם את הפורשה 911 לניקיון

 

הפורשה 911 בתחילתו של טיפול. בתמונה: יניב יאיר בעלי “קרבון קלינינג”

 

פורשה 911, מתחילים עם חיבור המצבר

 

“מרגישים את ההבדל בביצועים אחרי הטיפול”

 

פורשה 911 בטיפול ניקוי פיח מהמנוע (3.8 ליטר טורבו)

 

רונית ואני קבענו להפגש באחד ממפגשי מועדון I.M.C בניצוחו של ששון יצחק, ביום שישי בשעה 16:00 בחניה של תחנת הדלק ביקום. את ששון אני מכירה מימים עברו, וגם את המכוניות בהן הוא נוהג. באותו היום ששון החליט להביא את הפורשה 911 בבעלותו לניקיון מנוע, אחרי שכבר העביר את הקורבט שלו טיפול, והרגיש בהבדל. יצאתי ליקום. זו הייתה הפעם הראשונה שלי במפגש IMC וכאמור, גם הפעם הראשונה שאני הולכת לראות איך טיפול ניקוי מנוע בעצם קורה.

הגעתי ב16:01, כמעט בזמן, וכבר 3 מכוניות של לקוחות מחוברות למכונות הקרבון קלינינג. המנוע שלהן מונע, המכונות דוחפות פנימה בלחץ אדים עם נוסחת מימן, המסייעת בפעולת הניקוי, וכך, במהלך שעה, לפעמים פחות, ולפעמים פי 2 מהזמן, בהתאם לנפח המנוע ובמצב הרכב, המכוניות עומדות, וזוכות לניקוי רעלים בתוך העורקים. פעם ב-10 דקות רבע שעה, מפמפמים מעט על דוושת הגז, המצערת, בודקים מדדים במכונה, וכשפעולת הניקוי מסתיימת, המכונה נעצרת.

 

החבר’ה הטובים. מימין: רונית ויניב יאיר, משמאל: רן פלד. קרבון קלינינג ישראל.

 

דיברתי בעיקר עם רונית, כשיניב הסתובב בין 3 המכונית, התקין, חיזק, בדק והאזין, יחד עם רן פלד, שעובד בחברה, וזיהיתי את פניו מרחבי הפייסבוק. שוחחתי מעט גם עם לקוחות, כאלה שמתעניינים ומסתכלים, וכאלה שחוזרים שוב ושוב, כי הם מכורים להרגשה של ביצועי המנוע אחרי ניקיון כזה. בעיקרון, אפשר לחזור כל כמה חודשים, אבל האפקטיביות וההבדל יהיה מורגש בהרבה אחרי טיפול שנתי, או לפי ההרגשה שלכם.

אתם הרי מכירים את הרכב שלכם הכי טוב, חשים אותו דרך כל הגוף, מריחים אותו ומאזינים לצליליו. אם משהו נראה או מרגיש לכם מוזר, שונה מהרגיל: ביצועי המנוע ירדו, יש לכם רעידות במנוע, או גם אם הכשילו אתכם בטסט על פליטה גבוהה מדי של מזהמים, לפני שמרימים ידיים, או הולכים להוציא הרבה כסף במוסך, שווה לבדוק האם שירות כמו ניקיון המנוע יכול לעזור לכם.

 

ויש גם ניידת שירות עד הבית

 

הטיפול מתאים לכל סוגי המנועים – אם בנזין או מנוע דיזל, ולכל סוגי כלי הרכב – רכבים פרטיים, אופנועים, משאיות, אוטובוסים, טרקטורונים, טרקטורים, ואפילו סירות.

זמן הטיפול תלוי בסוג הרכב ובמצבו, החל מ-500 ש”ח.

פרטים נוספים

סרטונים ופוסטים לדוגמא בעמוד הפייסבוק

 


follow and like
fb-share-icon0

10 Replies to “סקירה: ניקיון פיח מהמנוע – קרבון קלינינג ישראל”

  1. בשום טבלת טיפולים בספר תחזוקה שבא מהיצרן עם אוטו חדש לא מוזכר דבר כזה. רוב היצרנים אפילו נגד תוספים “מנקים” בדלק ובשמן. גם לא אחרי 300000 ק”מ. כסף זרוק . ניקוי פיח היה לפני עשרות שנים והיו מורידים ראש מנוע . אין שום צורך היום עם ההזרקה שלא כקרבורטור אינה נותנת תערובת עשירה מדי עם מגבלות זיהום אויר היום ועם השמנים המודרניים שמנקים יותר טוב משמן עכברים שהיה פעם. מחר כבר לא נשמע על היציאה הזאת.

  2. הצטברות פיח בשסתומים בסעפת יניקה ובראש המנוע . גורמת להפרעה ממשית לזרימת האויר אל תוך המנוע .ולצמצום כמות האויר הדרושה ליצירת תערובת נכונה . חוסר אויר משמע חוסר חמצן בכמות הדרושה לשריפת הדלק הנכונה במנוע . שינוי ביחס אויר לדלק יגרום לתערובת עשירה מזהמת וחוסר סחיבה וזיוף בעבודת המנוע ולאורך זמן לנזקים מכניים . בעקבות חדירת דלק לא שרוף בין הבוכנה לדופן הצילינדר ולפגיעה באיכות השימון במנוע .
    הנני כותב על בסיס ניסיון של 50 שנה בנהול מוסך גדול בבעלותי .מורשה יצרן .
    לא יכלתי להיות אדיש לתגובתו של הכותב הקודם שאיננה מבוססת . הזרקת הדלק נמשכת גם בכמות אויר דלילה וכאמור לעיל נגרמים מכך הנזקים הנ”ל
    אנני מכיר את החברה או מי מאנשיה . אם התהליך המתואר נכון יש סבירות גדולה שאכן התהליך יעיל ומתקבל על הדעת . קימות שיטות בהם מחדירים גרגרים בלחץ אויר ושאיבה של הגרגרים . כרוך בפירוק חלקים רבים . יקר ואינו מבטיח לזמן רב . התהליך הנ”ל נחוץ ויש לברך על כך

  3. מכניסה אדים למנוע? את שומעת מה את אומרת? אדים משמע זה מים, איך מים מורידים פיח ובכלל אם נכנסו מים למנוע הוא היה אמור לכבות ובנוסף הורס כל חלק אפשרי לרבות קורוזיה.
    להיתרחק מזה כמו מאש

  4. אם אני מביא לכם את הרכב לניקוי .זה יפתור את הבעיה של הנורה תקלת מנוע ?

  5. עשיתי טיפול לרכב ע”י החנקן
    לא ממש עזר.
    ( הרכב מטופל ושמור בצורה מוגזמת )
    היום נתקעתי עם הרכב והייתי בטוח שזה משהו חשמלי .
    לא הצלחתי לפתור את הבעיה הזמנתי גרר למוסך מורשה של הרכב ושם היו המומים
    כל הרכב היה סתום מפיח כולל הAGR ואנג’קטורים .
    מאחר והם מכירים את הרכב שהוא מטופל כראוי…
    לא הבינו איך זה קרה הפלגים היו גמורים
    ( פלגים שמחליפים כל 150000 ק”מ הוחלפו לפני שנתיים)
    סיפרתי שביצעתי טיפול של חנקן לניקוי פיח
    והתשובה הייתה שזה כבר רכב שלישי שמגיע עם מערכות אוויר סתומות ( כאילו קיבל קורונה)
    אני לא יודע עם זה מהניקוי ואו לא אבל אוטו שמראה כך אחרי טיפול זה לא הגיוני לשיקולכם עם לעשות טיפול ניקוי כזה

  6. תגובה בשם החברה:
    הטיפול של קרבון קלינינג קיים מעל 13 שנה בכל העולם (בשלוש השנים האחרונות הבאנו את הטיפול גם לארץ) ונעשו טיפולים למיליוני רכבים (מעל ל 100 אלף טיפולים בארץ) ללא תקלה אחת.!! זה הייחוד של הטיפול וכמובן שיש אחריות מלאה עליו.
    במהלך הטיפול ממירה המכונה את הנוזל עם נוסחת המימן לאדים והם אילו שנכנסים למנוע ומנקים אותו מפיח. הטיפול לא משתמש בשום אופן במים או בחנקן!!!
    אנחנו מזמנים אתכם להיכנס לאתר שלנו וללמוד יותר על הטיפול :
    http://WWW.CARBON-CLEANING-ISRAEL.CO.IL

  7. אחלה כתבה שבאה לנגיד האם הטיפול עוזר או לא אך שלבסוף נותרנו ללא תשובה ברורה וחד משמעית מלבד “החברה שהלכו וחזרו” ועוד קישקושים כאלה ואחרים מה לגבמ לעשות סירטון שבו מפרקים פלאג משחילים מצלמה (קיימות מצלמות יעודיות) עושים צילום לפני לאחר הטיפול מפרקים פעם נוספת לתמןנה לאחר הטיפול וככה ניראה אם באמת שווה משהו אגב הייתי ממש ממליץ לקחת רכב ישן שעבר הרבה קילומטרים ומצב הפיח במנוע כנירטה ממש חמור ולעשות את זה ואפילו לפרק ראש מנוע על מנת להראות גם את השסטומים ואת סעפת החניקה
    ורק לאחר מכן לעשות כתבה מסוג זה שבה יהיו תוצאות אמת ולא דיבורי סרק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine + six =