פיג’ו 2008 החדש עם מנוע בנזין ודיזל החל מ-127,990 ש”ח

 

חברת לובינסקי, משיקה בישראל את פיג’ו 2008 החדש – B-SUV עם עיצוב ספורטיבי ואלגנטי מבחוץ, תא נוסעים איכותי ומרווח, אבזור עשיר, ובחירה בין מנוע טורבו 1.2 ליטר בנזין או מנוע טורבו 1.5 דיזל. גרסה חשמלית תגיע במחצית השנייה של שנת 2020

 

פיג’ו 2008 החדש עם מנוע בנזין ודיזל החל מ-127,990 ש”ח

 


תמונות: רונן טופלברג

 

פיג’ו 2008 החדש עם מנוע בנזין ודיזל החל מ-127,990 ש”ח: פיג’ו 2008 החדש מבוסס על פלטפורמת CMP – Common Modular Platform, שתוכנן ופותח על בסיס העקרונות שהפכו את ה-3008 וה-5008 למוצלחים בקבוצותיהם, וצפוי להחזיר את פיג’ו לתחרות בקטגוריית ה-B-SUV. פיג’ו 2008 החדש מציג שיפור במידותיו ביחס לקודמו: אורכו עומד על 430 ס”מ (תוספת של 14.1 ס”מ לעומת הדור היוצא), רוחבו 177 ס”מ (תוספת של 6.1 ס”מ), גובהו 155 ס”מ (ירידה של 0.6 ס”מ), בסיס הגלגלים נפרש על פני 260.5 ס”מ (תוספת של 6.8 ס”מ ונפחו של תא המטען עומד כעת על 405 ליטר (תוספת של 55 ליטר).  

העיצוב החיצוני של ה-2008 כוחני ואלגנטי, ויוצר רושם עז. תכונה חשובה מאוד בקבוצת ה-B-SUV. חזיתו מדגישה את פנסי ה’לד’ בצורת ניבים, יחד עם גריל גדול ומכסה מנוע כוחני. כיתוב ה-2008 בקדמת מכסה המנוע מאזכרת את דגמי העבר האיקוניים של פיג’ו וחלקו האחורי יוצר תחושה של רכב גדול ומסיבי ובו כמצופה, פנסי טפרי האריה המוכרים. את העיצוב הייחודי הולמים שלל צבעים עזים לבחירה ואלו מחמיאים מאוד לקימורים הרבים המאפיינים את המעטפת החיצונית.  

 

תא נהג פיג’ו 2008 החדש

 

המידות צמחו. פיג’ו 2008 החדש 2020

 

 

תא הנוסעים מרשים. זה מתחיל בפיסול ייחודי של הדשבורד ובתכנון המתקדם מהדור העדכני של פילוסופיית ה-i-Cockpit של פיג’ו לפיה כל יושבי הרכב נהנים כמובן מסביבת מחיה נעימה, איכותית, ידידותית ונוחה. היושבים מאחורי ההגה נהנים מתשומת לב ייחודית – תנוחת נהיגה גבוהה יוצרת ראיה היקפית מצוינת מסביב, המושבים הקדמיים חובקים וספורטיביים, ההגה קטן המידות מגיע במבנה קטום וספורטיבי.

ממול נמצא לוח המחוונים אשר מגיע עם תצוגה דיגיטאלית תלת ממדית בגודל 10″ ברמת אבזור פרימיום וכמובן מסך המגע בגודל 7″ במרכז הדשבורד שלו מתגי הפסנתר המוכרים של פיג’ו, אשר מהווים למעשה קיצורי דרך מהירים לשלל מערכות הרכב. בנוסף לכך, רמת האיכות הגבוהה של החומרים מהם בנוי תא הנוסעים, יוצרת תחושה יוקרתית והירידה הקפדנית לפרטים מסייעת ל-2008 לקבוע רף חדש בקבוצה.  

הצמיחה בממדי ה-2008 החדש לעומת קודמו, שיפרה מאוד את מרחב המחיה של כל נוסעי הרכב. המושב האחורי במיוחד נהנה מתוספת מרחב משמעותית לברכיים ולמרכז הגוף, שטח החלונות הגדול מכניס אור נעים לתא הנוסעים, שלל תאי אחסון נמצאים מסביב לנוסעים וגם שקעי כוח ו-USB. תא המטען מציע נפח הטענה גדול ושימושי. 

 

לוח שעונים עם תצוגה דיגיטאלית תלת ממדית בגודל 10″. פיג’ו 2008

 

יתרון חשוב בשימוש בפלטפורמת ה-CMP החדשה של קבוצת PSA מצוי ביכולת שלה להכיל מגוון יחידות הנעה ולמעשה לאפשר ללקוחות ה-2008 ושאר כלי הרכב העושים שימוש בפלטפורמה זו, לבחור בין הינע בנזין, דיזל או אף חשמלי 100%. בשלב ראשון, יוצע ה-2008 החדש בישראל עם שני מנועי בערה פנימית – בנזין ודיזל מהדור החדש ביותר של קבוצת PSA. שניהם מפיקים ביצועים טובים מאוד לצד זיהום אוויר נמוך בקטגוריה וצריכת דלק נמוכה במיוחד הודות לשיפורים הטכנולוגיים המתמידים שמנועים אלה עוברים וכמובן הודות לשידוך לתיבת ה-8 הילוכים אוטומטית של AISIN. גרסתו החשמלית של פיג’ו 2008 החדש תגיע לישראל בחצי השני של שנת 2020 ועמה צפוי דגם זה לבצע קפיצת מדרגה של ממש אל העתיד החשמלי של פיג’ו.  

 

אופל עוברת מקבוצת שלמה ליבואנית הרכב לובינסקי

חשמל לכל פועל: MG ZS EV (ג’יפון חשמלי) – מבחן דרכים

פיג’ו 3008 מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל – מבחן דרכים

 

מנועים

 

מנוע הבנזין, 1.2 טורבו PureTech מציע 130 כ”ס ב-5,500 סל”ד וכן 23.4 קג”מ שזמין כבר ב-1,750 סל”ד. בעזרת תיבת ה-8 הילוכים והמשקל הכללי הקל (1,280 ק”ג), תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 9.1 שניות ותעפיל למהירות מרבית של 198 קמ”ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת מרשים לא פחות עם 20.8 ק”מ לליטר. גרסה זו מדורגת בקבוצה 6 ברמות הזיהום בגרסת ה’אקטיב’ ו-7 בגרסת ה-‘פרימיום’.

גרסת ה-1.5 טורבו-דיזל BlueHDI של ה-2008 גם כן מציעה 130 כ”ס (3,700 סל”ד), אך נתון מומנט גבוה במיוחד של 30.6 קג”מ ב-1,750 סל”ד שהופך כל נסיעה לחלקה, נעימה וחסרת מאמץ. ה-2008 עם מנוע הדיזל יאיץ מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 9.3 שניות ויגיע למהירות מרבית של 193 קמ”ש, זאת לצד לצריכת דלק לא פחות ממעולה – 26.3 ק”מ לליטר. גרסה זו מדורגת בקבוצה 4 ברמות הזיהום.

 

מנוע טורבו לבחירה – בנזין 1.2 ליטר או דיזל 1.5 ליטר

 

פיג’ו 2008 החדש מציע איכויות נסיעה ונהיגה גבוהות. למרות מבנהו הגבוה, מרכז הכובד שלו נמוך ויחד עם משקל עצמי קל וכיול מתלים תואם, ה-2008 מציע חוויית נהיגה מאוזנת ומהנה. מצד אחד, ההגה של ה-2008 חד ומהיר תגובה, מפנה את החרטום בנחישות לפניות והמתלים מגבים עם דיוק וריסון גבוהים. ומצד שני, הכיול המוצלח מאפשר לספוג גם את מהמורות הדרך ביעילות ולבודד את נוסעי הרכב מתחלואי הדרך. בנוסף לכך, ההקפדה על בידוד רעשים איכותי, יוצר נסיעה שקטה עבור נוסעי הרכב.

 

אבזור ובטיחות

 

פיג’ו 2008 החדש מוצע בשתי רמות אבזור: ‘אקטיב’ ו’פרימיום’ עשירות במיוחד. רמת הכניסה, ‘אקטיב’ מציעה רשימת אבזור בטיחות ארוכה שמזכה אותו בציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP ובציון בטיחות 6 של משרד התחבורה ועיקריה – מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 85 קמ”ש), מערכת תיקון סטייה מנתיב הכוללת התרעת סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט.

התרעת סכנת התנגשות מלפנים, התרעת ערנות נהג, 6 כריות אוויר (עם נטרול כרית קדמית בעת הסעת ילד), עוגני איזופיקס, התרעת אי חגירה מלפנים ומאחור ועוד. ברשימת האבזור עוד ניתן למצוא מחשב דרך עם מבחר נתוני נהיגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, פנסי קדמיים LED, תאורת  LEDליום, מצלמת חניה אחורית 180 מעלות, חיישני חניה אחוריים הכוללים תצוגה גרפית, מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ’ עם ממשק Apple CarPlay, חישוקים קלים במידה 16 אינץ’ ועוד.

רמת האבזור ‘פרימיום’ שמדורגת גבוה יותר עם 5 כוכבי בטיחות של יורו NCAP וציון 7 של משרד התחבורה, תוסיף לכל אלה – מערכת בלימת חירום אקטיבית בעלת טווח מוגדל (עד 140 קמ”ש), בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה (פעילה מ-0 קמ”ש), התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי, שמירת מיקום בנתיב בעת שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, 8 כריות אוויר (תוספת של כריות צד ליושבים מאחור), לוח מחוונים תלת ממדי בגודל 10″ עם תצוגה מתחלפת.

 

2 רמות אבזור לבחירה, החל מ-127,990 ש”ח. פיג’ו 2008 החדש

 

 

התנעה ללא מפתח, שלושה מצבי נהיגה לבחירה המשפיעים על מערכת ההנעה וההגה (ECO, NORMAL, SPORT), חיישני חניה קדמיים הכוללים תצוגה גרפית, פנסי ערפל לד קדמיים עם פונקציית הארה לתוך הפניה, מראה פנימית מתכהה (אלקטרו-כרומטית), טעינה אלחוטית לטלפון הנייד (למכשירים תומכים), מראות צד מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי, כיוון גובה למושב הנוסע, 4 שקעי USB, 2 מאחור לטעינה מהירה, ושקע נוסף בתקן USB C לטעינה מהירה, משענת יד בין המושבים, חישוקי 17 אינץ’ מושבים המשלבים בד וריפוד דמוי עור, חבילת כרום, חלונות כהים ותאורת לד פנימית. כאופציה בתשלום יוצע גם גג פנורמי נפתח. 

 

מחירים:

 

  • פיג’ו 2008 1.2 בנזין טורבו 130 כ”ס ‘אקטיב’ – 127,990 שקל
  • פיג’ו 2008 1.2 בנזין טורבו 130 כ”ס ‘פרימיום’ – 134,990 שקל
  • פיג’ו 2008 1.5 דיזל טורבו 130 כ”ס ‘אקטיב’ – 129,990 שקל

 

 

Print this pageEmail this to someoneShare on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Facebook0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.