קאדילק XT6 קרוסאובר יוקרתי חדש 7 מקומות – החל מ-399,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 קאדילק XT6 רמת אבזור Premium Luxury החל מ-399,900 ש”ח

 

קבוצת UMI יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו, תחל בשיווק קאדילק XT6, רכב SUV חדש בעל 7 מושבים.

ה-XT6, המצטרף הטרי למשפחת דגמי ה-SUV של המותג האמריקאי הוא הרכב הגדול ביותר בסדרת XT ומציע שורת מושבים שלישית מאובזרת ונוחה המתאימה לשני מבוגרים וכוללת פתחי מיזוג, יציאות USB ומושבים מלאים. ה- XT6 מציג איכות חומרים גבוהה, חבילות אבזור ובטיחות טכנולוגיות ועשירות, יכולות דינמיות ומחיר ייחודי ביחס לסגמנט. ה- XT6 שהושק בעולם לפני מספר חודשים ומציג נתוני מכירות מצוינים בארה”ב, ישתלב בין ה-XT5 לאסקלייד וביחד עם ה-XT4 ישלים את הנבחרת של רכבי פנאי למותג.  

רכב הפנאי החדש של קאדילק מצויד במנוע ה-V6 הבשרני של המותג בנפח 3.6 ליטר בהספק של 310 כ”ס ו-37.3 קג”מ, תיבת הילוכים אוטו’ בעלת 9 יחסי העברה והנעה כפולה שמאפשרים תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש בפחות מ-7 שניות.

הדגם החדש של המותג מציג נראות מעודכנת אבל שומר על קווי העיצוב הייחודיים לקאדילק, עם גריל קדמי מרשים ופנסי לד אנכיים, ה-XT6 יגיע בשתי רמות גימור מאובזרות ביותר בעלות מאפייני עיצוב שונים SPORT ו-LUXURY PREMIUM.

 

אבזור נוחות ובטיחות שישווק בשתי רמות הגימור:

בטיחות

חישוקי אלומיניום “20, 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית – טווח מהירות “מלא” (מ 4- קמ”ש, גילוי ממרחק 60 מטר), התראה מפני התנגשות חזיתית כולל אינדיקציה על המרחק בזמן מהרכב מלפנים, מערכת התראה ובלימה אוטומטית לזיהוי הולכי רגל כולל מערכת התראה לזיהוי הולכי רגל בנסיעה לאחור. חנייה אוטומטית כולל בלימה אוטומטית, בלימת חירום אוטונומית במהירות נמוכה (מעל 8 קמ”ש) גם בנסיעה לאחור, התראה ותיקון סטייה מנתיב ,מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים למניעת סנוור, התראת “שטח מת” במראות, התראה על הימצאות ילד/ה במושב האחורי (REAR SEAT REMINDER), מצלמת מראה HD כולל שוטף מצלמה- בלחיצת כפתור המראה הופכת לצג מקרין, מצלמת חניה היקפית HD 360 , עם מבט מעוף ציפור כולל אפשרות לבחור זוויות צפייה כולל מבט על הוו גרירה, פתיחה חשמלית לתא מטען עם הרגל.

אבזור נוחות

מרכז מידע לנהג על גבי מסך “8 כולל אפשרות לחיבור 2 טלפונים במקביל, מערכת CUE מהדור החדש הכוללת פרסונליזציה לנהגים שונים וחיישן NFC (חיבור מהיר של הנייד לרכב בקרבה בלבד). בנוסף, תצוגה עילית מוקרנת על השמשה הקדמית, בקרי שליטה רוטורים בקונסולה בין המושבים הקדמיים לשליטה על מערכת המולטימדיה .  תמיכה ב- , Apple carplay/Android Auto14 רמקולים מבית Bose עם מגבר לקבלת צליל היקפי כולל מערכת לביטול רעשים (ניטרול תדרים נמוכים המגיעים מהמנוע והגיר),6 יציאות USB, 2 רגילות ו-4 יציאות TYPE C, שקע מתח 12V הממוקם בתא מתחת לידית ההילוכים.

 

קאדילק XT6 רמת אבזור Sport במחיר 439,900 ש”ח

חלון גג פנורמי חשמלי כולל פתיחה מהירה וצלון חשמלי, מערכת בקרת אקלים אלקטרונית (3 אזורים), פתחי יציאת מיזוג אחורית, 4 פתחים הממוקמים בתקרת הרכב, פילטר אוויר לסינון חלקיקי אבק + Air ionizer, גלגל הגה מחומם באופן אוטומטי, שליטה על מערכת השמע, בקרת השיוט מרכז המידע והטלפון מגלגל ההגה, העברת הילוכים מגלגל ההגה במצב ידני, מערכת התנעה מרחוק, שלט חכם לזיהוי נהג ופתיחה/נעילה, כפתור התנעה, תא כפפות עם נעילה ותאורה, משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד.

מושב נהג ונוסע קדמיים מתכוונים חשמלית 8 מצבים, מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, מושבים אחוריים מחוממים, כפתורי שליטה בתא מטען – שחרור חשמלי של הנעילה( או קיפול מהמושב עצמו בנוסף המושב נע על גבי מסילה לטובת הגדלת מקום לרגליים,  מושב אחורי שורה שלישית ניתן לקיפול חשמלי. כיוון מושב נהג + מראות צד + הגה עם 2 זכרונות לנהג.

מידות ונתונים:

בסיס גלגלים: 2,863 מ”מ, אורך:  5,042 מ’, רוחב עם מראות מקופלות: 1,963 מ’, גובה: 1,775 מ’

מרחק סרנים קדמי 1,687 מ’, מרחק סרנים אחורי 1,681. משקל עצמי משוער 2,107

נפח תא מטען מאחורי השורה השלישית 357 ליטר, נפח תא מטען כאשר המושבים בשורה השלישית מקופלים 1,220 ל’, נפח תא מטען כאשר המושבים בשורה שנייה ושלישית מקופלים 2,228.

 

קאדילק XT6 קרוסאובר יוקרתי חדש 7 מקומות – 2 רמות גימור החל מ-399,900 ש”ח

קאדילק XT6 ישווק בשתי רמות גימור עם אבזור ויחידת הנעה זהים אך עם הבדלים במערכת המתלים והעיצוב:


פרמיום לקצ’רי, מחיר 399,900 שקלים

ידיות דלתות בצבע הרכב כולל תאורה לזיהוי בחושך, גריל קדמי בצבע שחור מטאלי מבריק עם נגיעות ניקל ופס ניקל סביב, פגוש קדמי ואחורי חלק תחתון משולב עם פס כרום, פסי קישוט סביב החלונות צד בצבע ניקל מוברש ופנסים אחוריים אדומים.

ספורט, מחיר 439,900 שקלים

מערכת בקרת שיכוך מתלים רציפה בזמן אמת, ידיות דלתות חיצוניות בצבע הרכב, גריל קדמי בעיצוב שונה בצבע שחור מבריק עם פס ניקל סביב, פגוש קדמי ואחורי חלק תחתון משולב עם פס שחור, פסי קישוט סביב החלונות צד בצבע שחור מבריק, פנסים אחוריים שקופים בחלקם.

 

 

 

אור קליין, סמנכ”ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI“קאדילק בתקופת צמיחה מותגית, ה- XT6 הוא דגם נוסף במשפחת XT המוצלחת, הדגם החדש מאפשר גמישות נוספת ללקוחות חדשים וותיקים של המותג. ה- XT6 מציע גם הוא טכנולוגיות ייחודית למותג, לדוגמה התנעה מרחוק, התראות רטט במושבים, קיפול מושבים חשמלי לשורה שניה ושלישית של המושבים ועוד, בנוסף לרמת אבזור ומחיר שיבלטו לטובה בסגמנט. השקתו היא המשך להשקה המוצלחת של מתיחת הפנים של ה- XT5 וה- XT4 ופתיחה לסדרת השקות מקומיות של דגמי קאדילק, שבסופה יציג המותג ליין דגמים רחב ועשיר שכולל רכבי סלון, ספורט סדאן ומספר רכבי SUV למגוון קהלים ושימושים.”

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − one =