SUV פרימיום: DS7 מתחדש באבזור נוחות ובטיחות מ-339,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

DS7 מחיר
DS7 2023

 

לובינסקי, יבואנית DS Automobiles לישראל, משיקה את ה-SUV היוקרתי DS7 המחודש (מתיחת פנים). משווק עם 3 יחידות הנעה היברידיות נטענות (PHEV) בהספקים של 225-360 כ”ס, טווח חשמלי מוצהר עד 66 ק”מ, מ-339,990 ש”ח

 

צילום: רונן טופלברג

 

לובינסקי מחזקת את היצע דגמי DS בישראל עם השקת ה-DS7 המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה. הDS7 E-TENSE המחודש, הוא מפלח ה-C-SUV פרימיום, הודות לאלמנטים שעוצבו ויוצרו בתפיסת הוט-קוטור, בנוסף לנוחות נסיעה, איכויות חומרים והרכבה, רשימת מערכות עזר לנהיגה ואבזור נוחות בכל הגרסאות.

ה-DS7 E-TENSE המחודש ישווק בישראל בשלוש גרסאות הינע פלאג-אין היברידיות, בעלות 225, 300 ולראשונה, גרסה ספורטיבית חזקה במיוחד אשר מפיקה 360 כ”ס. כל הגרסאות האלה מצוידות בסוללה בקיבולת של 14.2 קוט”ש אשר בעזרתה יתאפשר טווח חשמלי מוצהר בין 58 ל-66 קילומטרים.

 

DS7 רכב

 

עיצוב וטכנולוגיה

 

DS7 המחודש משלב בתוכו את אלמנטים בעיצוב האמנותי המדויק ביותר עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר בכדי לאפשר שימוש נח ומפנק. ה-DS7 E-TENSE המחודש מחזק את מעמדו היוקרתי בקבוצת ה-C-SUV פרימיום באמצעות מתיחת הפנים שעבר. במסגרת זו, קיבל דגם זה עיצוב חדש לחלוטין לחזית הקדמית ולחלקו האחורי – עם קווים חדים, מודגשים ודינאמיים יותר. חתימת האור החדשה שהושגה הודות לשימוש ביחידות תאורת חזית ותאורת יום חדשות, מעניקה ל-DS7 הבעה חדשה, מודרנית ויוקרתית.

יחידות התאורה הראשיות בחזית כוללות כעת את טכנולוגיית ה-PIXEL LED VISION 3.0 העדכנית ביותר ובעיצוב דק וחד מבעבר. יחידות תאורה אלו משפרות באופן דרמטי את שטח ההארה והנראות בתנאי חשיכה ובכך גם את הבטיחות בנהיגה – הודות לעוצמת הארה משופרת ושטח הארה אקטיבי, האור הגבוה (אור דרך) מסוגל לספק מרחק הארה של עד 380 מטר ובמהירות פחותה מ-50 קמ”ש לייצר אלומת אור ברוחב של 65 מטר. כל זאת הודות לשימוש ב-84 יחידות ‘לד’ עצמאיות שמאפשרות שליטה מלאה באלומת האור, מניעת סנוור והעצמת שטח ההארה.

 

ג'יפ יוקרתי
קרוסאובר פרימיום DS7 החדש

 

בנוסף לכך, פנסים אלה משתלבים בצורה מסוגננת בצידי גריל היהלומים המוגדל על ידי “כנפיים” אלגנטיות ובמגוון צבעים. בחלקו האחורי, ניתן להבחין ביחידות תאורה חדשות עם אפקט מערבולת וגימור מתכת מושחרת, בדלת תא מטען חדשה בעלת קצוות מודגשים וגם בכיתוב DS AUTOMOBILES לרוחבה.

תאי הנוסעים עוטפים את יושביהם ומעניקים תחושת יוקרה מושלמת, אם דרך מושבי העור בגרסת ה-225 כ”ס ועור הנאפה בתפירה ייחודית בסגנון רצועת שעון (Opera interior) שמציעים גם אוורור, חימום ועיסוי בגרסאות ה-300 וה-360 כ”ס, בהצבת שעון BRM אנלוגי יוקרתי במרכז הדשבורד, בפיסול היהלומים במתגים השונים, בשימוש בחומרי הדיפון היוקרתיים ביותר, בתפירת הפנינה הייחודית  וכן בשימוש נרחב בחומרי בידוד להפחתת רעשים בין רכיבי השלדה, לרבות זיגוג כפול בחלונות הרכב ועוד.

 

DS7 מכונית
תא נהג DS7
מולטימדיה לרכב
מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 12.3′

 

מולטימדיה

 

מערכת הבידור (מולטימדיה) החדשה כוללת עדכונים חשובים שבוצעו ב-DS7 E-TENSE המחודש הודות לשימוש במערכת ה-DS IRIS החדשנית. מערכת המציעה ממשק תפעול חדש לגמרי בעל יכולת התאמה אישית מלאה, מסך מגע בגודל 12 אינץ’ ברזולוציה גבוהה להפעלת הניווט המקורי הכולל עדכוני תנועה ותפעול בעברית, בקרת האקלים, מצלמות החניה ועוד. בנוסף, ישנו מסך בגודל 12.3 אינץ’ המתפקד כלוח מחוונים ומציג לנוהגים את כל המידע הנחוץ להם וגם כן בתצוגות מתחלפות לבחירה והתאמה אישית.

ה-DS7 E-TENSE המחודש מצויד בגרסאות ה-300 וה-360 כ”ס במערכת המתלים האקטיבית הייחודית DS ACTIVE SCAN SUSPENSION הנעזרת במצלמה ברזולוציה גבוהה לסריקת הדרך לפנים וכיול המתלים בהתאם לאיכות הסלילה לפני שגלגלי הרכב פוגשים בה. מערכת זו מסוגלת להבחין בשינוי במשטח האספלט בשיעור של עד 5 מ”מ בלבד ולהכין בהתאם את כל אחד ממתלי הרכב באופן עצמאי למפגש עם המהמורה וספיגתה ליצירת נוחות נסיעה מושלמת.

מערכת ראיית הלילה מתוחכמת מוצעת בשתי הגרסאות החזקות, נעזרת במצלמה תרמית לסריקת הדרך מלפנים לשם גילוי הולכי רגל, רוכבי אופניים, ואף בעלי חיים במרחק של עד 100 מטר מחזית הרכב ולהתריע לנהג בהתאם על הסכנה המתקרבת.

ה-DS7 E-TENSE המחודש מקבל גם גרסה עדכנית של מערכת הבטיחות לבדיקת עירנות הנהג /. מערכת זו נעזרת בשתי מצלמות, כאשר אחת מצלמת את חזית הרכב ומנתחת את אופי נסיעת הרכב בכביש ובנתיב ומצלמה שניה, סורקת את פני הנוהג/ת ותנועות העפעפיים. איחוד שני נתונים אלה מאפשרים למערכת להתריע במידה ורמת הערנות של הנהג יורדת.

רכב פלאג אין
DS7 פלאג אין הייבריד (PHEV)

 

3 יחידות הנעה פלאג אין היברידיות PHEV

 

ה-DS7 E-TENSE המחודש יוצע בישראל עם שלוש יחידות הנעה פלאג-אין-היברידיות (PHEV) אשר נעזרות בסוללת ליתיום בקיבולת של 14.2 קוט”ש לעומת 13.2 בדגם הנוכחי. משך זמן הטעינה לסוללה זו עומד על כשעתיים (מעמדה תלת פאזית 32 אמפר, 7.4 קילוואט) או כ-7 שעות משקע כוח תעשייתי ביתי (2.3 קילוואט, 10 אמפר).

הגרסה הראשונה אשר מספקת 225 כ”ס ו-36.7 קג”מ, מאחדת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH אשר מפיק 180 כ”ס ב-6,000 סל”ד וכן 30.6 קג”מ הזמינים כבר ב-3,000 סל”ד, לבין מנוע חשמלי בהספק של 110 כ”ס ובעל מומנט מרבי של 32.6 קג”מ. בשידוך לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית מבית AISIN, תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 8.9 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 225 קמ”ש ותציג צריכת דלק משולבת של 1.3 ליטר ל-100 ק”מ בשקלול חשמל ובנזין. בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 66 ק”מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

 

טווח חשמלי DS
טווח חשמלי מוצהר עד 66 ק”מ

 

בגרסה השנייה, צומח ההספק המשולב לכדי 300 כ”ס ו-53 קג”מ שמקורם בשלושה מנועים. במנוע 1.6 ליטר טורבו PURETECH אשר מפיק 200 כ”ס ב-6,000 סל”ד וכן 30.6 קג”מ ב-3,000 סל”ד. בגרסה זו ישנם שני מנועים חשמליים המייצרים הנעה כפולה, כאשר המנוע הקדמי מפיק 110 כ”ס ו-32.6 קג”מ והמנוע האחורי מפיק 113 כ”ס ו-16.9 קג”מ. נתונים אלה מאפשרים לגרסה זו להאיץ מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 5.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 235 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת בגרסה זו עומדת על 1.2 ליטר ל-100 ק”מ בשקלול חשמל ובנזין. בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 66 ק”מ לפי תקן WLTP (רמת זיהום 1).

בגרסתו השלישית והחזקה ביותר של ה-DS7 E-TENSE המחודש, צומח ההספק לכדי 360 כ”ס משולבים ובהתאם לך חוזקו מערכות הרכב כדי להתמודד עם התפוקה הגבוהה. גרסה זו, בזכות חלוקה משופרת לתפוקת הכוח, שילוב מנוע הבנזין והמנועים החשמליים מאפשר לגרסה זו להאיץ מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 5.6 שניות בלבד, להגיע למהירות מרבית של 235 קמ”ש עם צריכת דלק של 1.8 ליטר ל-100 ק”מ בשקלול חשמל ובנזין (רמת זיהום 2). בגרסה זו, עומד טווח הנסיעה החשמלי על 58 ק”מ (WLTP). גרסת ה-360 כ”ס תוכננה על ידי מחלקת הספורט של החברה – DS PERFORMANCE והיא מכוילת לנהיגה ספורטיבית והדוקה יותר באמצעות הנמכת מתלים של 15 מ”מ, מפשק המתלים רחב יותר ב-24 מ”מ מלפנים ו-10 מ”מ מאחור, והבלמים הקדמיים מוגדלים עם 380 מ”מ, צמיגי מישלן פילוט ספורט ותגי DS Performance.

כל גרסאות ה-DS7 E-TENSE המחודש נהנות מממשק מלא לאפליקציית MyDS אשר מעניקה מידע נרחב אודות השימוש ברכב, צריכת האנרגיה, קביעת הניווט, הפעלת מערכת המיזוג ברכב במועד שנקבע מראש לפני התחלת הנסיעה ועוד.

מערכות בטיחות מתקדמות רכב
רשימה מכובדת של מערכות בטיחות מתקדמות

 

אבזור בטיחות

 

DS7 E-TENSE המחודש יוצע בישראל בכל שלושת גרסאותיו ברמת אבזור RIVOLI עשירה באבזור בטיחות:

  • מערכת התרעה לערנות נהג
  • מערכת שמירה על מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי
  • התרעה על רכב בשטח המת במראות
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית
  • בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת עצירה מלאה הכוללת מגביל מהירות וזינוק מעמידה
  • זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט או במגביל המהירות
  • זיהוי תמרורים מורחב

בנוסף לכך, גרסת ה-225 כ”ס מציעה שלושה מצבעים נהיגה (חשמלי, היברידי, ספורט) וגרסאות ה-300 וה-360 כ”ס מציעות 5 מצבי נהיגה (חשמלי, נוחות, היברידי, ספורט, הנעה כפולה), את מערכת המתלים האקטיביים של DS, מושבים קדמיים מחוממים (עור) בגרסת ה-225 כ”ס ובגרסאות ה-300 וה-360 כ”ס, גם אוורור עם 8 תוכניות עיסוי (עור נאפה), מערכת שמע FOCAL הכוללת מגבר 515 וואט, 14 רמקולים וסאב-וופר 8 אינץ’, מושבים אחוריים עם כוונון זווית חשמלי, גווני ריפוד שונים בתא הנוסעים וכן חישוקי 20 ו-21 אינץ’ בהתאמה.

מחירים

 

  • DS7 E-TENSE RIVOLI עם 225 כ”ס מחיר: 339,990 ש”ח
  • DS7 E-TENSE RIVOLI עם 300 כ”ס מחיר: 394,990 ש”ח
  • DS7 E-TENSE RIVOLI עם 360 כ”ס מחיר: 429,990 ש”ח

ה-DS7 E-TENSE המחודש יימכר בישראל עם אחריות 3 שנים או 100,000 ק”מ על מערכות הרכב וכן אחריות של 8 שנים או 160,000 ק”מ על הסוללה.

 

גלריה DS7 המחודש 2023

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twelve − 8 =